ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 118(تولد 3 سالگی)

1393/4/8 16:49
نویسنده : مامان سمانه
2,003 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

دوروزگی نیکا جان

از یه ماه قبل تولدت میخواستم برای امسالت یه تولد متفاوت بگیرم

1 سالگیت چون مشهد بودیم تولد کفشدوزکی با خونواده خودم برات گرفتم

2سالگیت چون نویان رو باردار بودم عزیزم زیاد نتونسستم کاری برات بکنم فقط چون تهران بودیم خونواده بابا داود و خاله سمیرا رو شام دعوت کردم

برای همین امسال گفتم بهت خوش بگذره چی بهتر از اینکه با دوستای خودت باشی

لباست رو که سفارش داده بودم خیالم راحت بود

وقت اتلیه هم گرفته بودم اما یهو یادم اومد امسال 15 تیر افتاده به ماه رمضان

برای همین باید یه هفته زودتر دست به کار میشدم یعنی 6 تیرماه

گفتم سالن توت فرنگی دنیای نور برات تولد بگیرم با دوست جونای وبلاگی

دقیقا 10 روز قبلش برای هماهنگی وقتی زنگ زدم دیدم میگن که سالن جمع شده

منو میگی اینقدر ناراحت شدم

چون کلی بهت قول داده بودم و خودمم دلم خیلی میخواست یه تولد متفاوت برات بگیرم

جایی رو میخواستم که سالن بازی باشه و به خونه هم نزدیک اما پیدا نشد

دیگه بیخیالش شدم و گفتم نهایتش امسال هم یه کیک میگیریم و تمام

روز سه شنبه عمه اینا اومده بودن خونه مامانی حرف تولد اومد وسط

یهو الناز دختر عمت گفتش که ماقبلا بچه بودیم همیشه میرفتیم پیتزا مادر اونجا هم سالن بازی

داره هم گریم

منو میگی چنان حول شدم که همونجا زنگ زدم به بابا داود که عصری میای بریم جا رو ببینیم

که بابا هم قبول کرد و سریع رفتیم پیتزا فروشی و دقیقا هون چیزی بود که دنبالش بودم

سالن بزرگ هم غذا خوری هم سالن بازی و مهمتر اینکه دستشویی برای شما فسقلی ها

غذاش رو هم همونجا تست کردیم خوب بود و برای جمعه 6 تیر از ساعت 4 تا 7 اونجا رو

رزو کردیم و برای سوپرایز بچه ها با خانم گریمور هم هماهنگ کردیم اینم جایزه بچه ها بود

از شب سه شنبه تا 4 شنبه به تمام دوستهای صمیمی وبلاگی پیغام دادم و تا 5 شنبه دوستانمون

به 25 نفر رسیدن

روز 5 شنبه هم از ساعت 12.5 رفتیم آتلیه تا 4 که برگشتیم هلاک شدیم از گرما

شانس ما همون روز کولر ماشین خراب شده بود و بابا هم هیچ وقت تا جایی که خودش ماشین

داشته باشه با آزانس جایی نمیره

نیکا توی آتلیه خیلی ما رو اذیت کرد

با خانم عکاس لج کرده بود نمیخندید و همش مسخره بازی میکرد بر عکس نویان با خنده هاش

فیگور عکسهاش خوشگل شده بود

همونجا با خانم عکاس هم هماهنگ کردم که بیاد تولد و اونم قبول کرد

خدارو شکر لباست هم خیلی خوش دوخت و خوشگل شده بود

روز 5 شنبه برای اینکه میخواستیم بریم آتلیه بردمت آرایشگاه و برای اولین بار موهاتو بافتیم

خیلی خوشگل شدی اما شبش دیگه بی طاقت بودی برای همین برای تولدت نشد بمونه و بازش

کردم

روز جمعه هم عروس خانم ساعت 3 حاضر شد و همراه دختر عمه ها رفتیم سالن

ما که رسیدیم هنوز ازت هیچ عکسی نگرفته بودم که پریدی تو استخر توپ

منم که دست تنها بودم هم باید پذیرایی میکردم هم عکس میگرفتم نشد چیز دلخواهی بگیرم واسه

همین عکس خوبی ندارم و باید برم از خانم عکاس فایلتو بگیرم

مهمونها یکی یکی اومدن و خدارو شکر مهمونی به خوبی برگزار شد و به همه نینی ها خوش

گذشت و از همه مهمتر اینکه به تو خیلی خوش گذشت و همین برای منو بابا کافیه

خیلی دوست داشتم نویان هم تو تولد باشه اما چون هوا خیلی گرم بود گذاشتمش پیش مامانی و

فقط آخر تولد پسرم رسید

دخترم اینجا تو آرایشگاه مثل خانوما نشسته

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

کارت دعوت مهمونها

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

خوراکی های نینی جونی ها

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

نینی ها در استخر توپ

اصلا نمیذاشتی ازت عکس بگیرم خیلی حرصم دادی

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

نینی ها بعد از اینکه حسابی تو سالن بازی کردن تشریف آوردن پذیرایی بشن تا دوباره برن بازی کنن و عرق از سر و صورت نیکا میریخت بیرون

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

قربونت برم که اینقدر تشنه و گرسنه بودی عروس خانم

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

کیک تولد امسالت اون چیزی نشد که میخواستم اما از اونجا که عاشق استخر و آب بازی هستی

اینو سفارش دادم

اینجا هم همه به ضرب اینکه بمب شادی رو میخوایم بترکونیم نشستین والا بند نمیشدین

وروجکا

از راست به چپ

الناز. بنیتا.باران.ساناز.کیانا.نیکا.هستی.گیسو.آرمیتا.آوا.رومینا و متین تنها پسر تولد که نصفش نیست و باران کوچولو که نینی بود

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

همه منتطر روشن شدن فشفشه هستین

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

کیک توسط مامی سمانه و نیکای خوشگلم در سن سه سالگیت بریده شد الهی 120 ساله بشی گل مامان

قربون اون ذوق کردنت برم عزیزم

 

 

شام تولد هم برای بچه ها ناگت ستاره همراه سیب زمینی سرخ کرده و برای مامانهای گل هم

چیز برگر همراه سالاد کلم سرو شد

شام نینی ها

شام مامانها

قربونت برم که عاشق ناگت هستی و منو تولد رو هم خودت انتخاب کردی

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

جایزه و سوپرایز بچه ها هم گریم صورت بود این دومین باری بود که صورتت گریم میشد

اما بدون هماهنگی با من رفتی و خودت رو این شکلی کردی چقدر تو خونه بهت گفته بودم خودتو فرشته بکن

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

دست همگی درد نکنه بابت کادوهای قشنگشون

قربونت برم که دیگه طاقت نداری و داری از کنارش باز میکنیشون

باران کوچکترین نینی تولد

نیکا همراه دختر عمه ها

نیکا و هستی دختر یکی از اقوام

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

متاسفانه با کیانا دختر خاله سمیرا نشد ازت عکس تکی بندازمشب

وقتی برگشتیم خونه بردمت حمام بس که عرق کرده بودی توی حمام با یه لحنی بهم گفتی مامان ممنونم که برام تولد گرفتی  خیلی زحمت کشیدی برام بادکنک و شرشره خریدی و این یکی که دیگه بیشتر اشکمو در آورد که کلی بوسم کردی

دختر قشنگم همینکه بیریا اینطور ازم تشکر کردی خیلی برام با ارزش بود دیگه خانم شدی و همه چیز رو میفهمی

تمام اینها در برابر یه خنده تو و داداشت ناقابل گل مامان

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد، شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت
امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق، خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم.
تولدت مبارك

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان بنیتا
10 تیر 93 13:19
خیلی جشن زیبایی بود ممنون سمانه جون خیلی خوش گذشت ایشالا جشن 120 سالگی نیکا جونم که مثل فرشته ها شده بود
مامان سمانه
پاسخ
قربونت برم عزیزم با اومدن فرشته های شما تولد دخترم قشنک تر شد بوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
11 تیر 93 2:28
سلامی دوباره عزیزمم خیلی زحمت کشیدی فدات شم ممنونننننننننننن خوش گذشت دوست گلمم الهی من قربون نیکای مهربونم که با تشکرش منم خوشحال شدمو بغضم گرفت بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان سمانه
پاسخ
قربونت برم عزیزم خیلی زحمت کشیدی اومدی گلم
سولماز
14 تیر 93 22:26
سلام مامانی تولدتون مبارک با بهترین ارزوها من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم
مامان گیسو جون
14 تیر 93 22:30
سلام سمانه جونم بازم ممنون خیلی زحمت کشیده بودی فردا تولد گل دخترمونه تبریک می گم و امیدوارم 120 سالگیش رو زیر سایه پر مهرتون جشن بگیره راستی چرا نوشتی سوگند خخخخخخخخخخخخ بوسسسسسسسسسس
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیزم راست میگییییییی
مامان ارمیتا
15 تیر 93 12:03
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.
سحر
15 تیر 93 14:45
تولدتون مبارک. ______________$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$ __________$$$_________________$$$$$ ♪ღ♪*•.¸¸¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪ღ♪¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪ღ♪•* ♪ღ♪♪░░H░A░P░P░Y░ B░I░R░T░H░D░A░Y░░♪♪ღ♪ *•♪ღ♪*•.¸¸¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪ღ♪•«
جیران بخشنده
16 تیر 93 12:20
عزیز دلم نیکای قشنگم تولدت مباااااارک انشالله 120 ساله بشی گلم
مامان ریحانه
18 تیر 93 17:22
تولدت مبارک عزیزم چه تولد خوشگلی داشتی با بچه ها بیشتر خوش میگذره خسته نباشی با دو تا بچه زحمتش زیاده
مامی
22 تیر 93 3:25
سلام عزیزم ببخشید تورو خدا من خیلی وقت بو وبلاگ دخی خودمم سر نزده بودم ممنون از دعوتتون کاش زودتر میدیم حتمااا میومدم ان شالله 120 سالگی نیکا جون و گل پسرتون رو جشن بگیرید راستی قدم اقا پسرتون هم مبارکا می بوسمتون
مامان سمانه
پاسخ
خیلی حیف شد خاله
مهدیه
16 مرداد 93 11:59
چه تولد قشنگی مبارکش باشه ایشالا
فرناز/مامان ریحانه
15 شهریور 93 20:52
سلام سمانه جون ! با اینکه خیلی از تولد نیکاجون گذشته اما با شرمندگی تولد 3 سالگیش رو تبریک میگم و امیدوارم 120 ساله بشه خوشگل خانوم خیلی تولد شاد و قشنگی بود. اگر خدا بخواد دیگه گرفتاری های من تموم شد و از این به بعد بیشتر میتونم بیام پیشتون
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم چقدر خوشحالم کردی گلم ممنونم خانمی جاتون خالی بود