ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا(119)

1393/4/16 17:32
نویسنده : مامان سمانه
1,429 بازدید
اشتراک گذاری

نویان عزیزم 6 ماهگیت مبارک

نیکای خوشگلم 3 سالگیت مبارک

14 تیرماه پسر عزیزم 6 ماهت تموم شد و وارد 7 ماهگی شدی قند عسلم

دقیقا 5.5 ماهگیت تونستی سینه خیز بری و در عرض 2 هفته سرعتت خیلی

زیاد شده

بطور کاملا مسلط میشینی و اصلا روروک رو دوست نداری

فکر کنم همین روزها بخوای چهار دست و پا هم بری

نسبت به اسباب بازی های موزیک دار عکس العمل نشون میدی و نیکا خانم باید

اجازه بدن تا بتونی ازش استفاده کنی

دقیقا وقتی از مسافرت برگشتیم خوردن فرنی و اب جوشیده رو شروع کردی و

عاشق بیسکوییت مادر با شیر هستی

نیکا خیلی باهات مهربون تر شده و خداروشکر باهات خوب رفتار میکنه

خیلی ملوس شدی و وقتی میخوای خودتو لوس کنی چشماتوریز میکنی

از خودت صدا در میاری و کاملا سایلنت میخندی

شب ها حدودا 10.30 میخوابی و صبح از ساعت 8 صبح بیدار باش میزنی

15 تیرماه هم واکسن 6 ماهگیت روزدیم که اصلا دیروز حال نداشتی و شب هم

تبت زیاد شد و مجبور شدم 4 ساعت یکبار شیاف بزارم

قربونت برم با اون همه درد وقتی ما رو میدیدی باز میخندیدی

خیلی شیطون شدی تا اسباب بازی میبینی فوری سینه خیز خودتو بهش میرسونی

چکابت هم این بود

وزن:8.300

قد:67

دور سر:

خدارو شکر همه چیز نرمال بود و فقط یه آزمایش برای کم خونی باید بدی گلم

حالا بریم سراغ گل دختر

عشق مامان امروز 3 سالت تموم شد و من در عجبم که عمر ما چقدر زود گذشت

3سال از وجود فرشته ای چون تو توی خونه ما میگذره و من وبابا راضی از

داشتن هردوی شما هستیم و خدا رو همیشه به خاطر داشتنتون شکر میکنم

نیکای عزیزم خوشحالم که امسال هم تونستم تولدت رو جشن بگیرم و خوشحال

تر از اینکه امسال خیلی بهت خوش گذشت

حالا بریم سراغ عکسهای نینی ها

اولین روروک سواری نویانم

قربونت برم عزیزم

اولین فرنی خوردن عشقم

عزیزم قاشق رو هم بزور میگیری شیمکوی مامان

و این هم نیکا خانم که هم رروروک داداش رو گرفت هم فرنی هاشو ماهم مجبور  شدیم یه روروک دیگه بیاریمخندونکخندونک

قربون موهات برم عزیزم

یه شب رفتیم پارک شقایق یه خانمی نشسته بود و بچه ها رو گریم میکرد شما هم

خودت داوطلب شدی و برای اولین بار نقاشی شدی گلم

 اتاق نیکا رو کشف کردی و برای رسیدن به اسباب بازی ها خیلی سریع سینه خیزمیری

شیطون من خوشحال از گرفتن گیتار نیکا

جای جدید نیکا خانم توی اتاقش

 اولین روزی که نشستی

عزیزم اینجا هم داشتی میرفتیم برای واکسنت

عاشق این عکستم

عزیزای دلم بدونید که عاشقانه دوستون داریم و همیشه خدارو به خاطر داشتنتون شکر میکنیم بوسسسسسسس

نویان خیلی شیطون شده از روزی که سینه خیز میره کلی خطر ناک شده یه شب

دیدم صدا میاد از خواب بیدار شدم دیدم نویان نیست نگاه کردم دیدم تو تاریکی

رفته خودش رو به کمد اسباب بازی ها رسونده

منو میگی نصفه شبی مونده بودم بخندم یا از تعجب شاخ در بیارم پسر شیطون

منننننننننننننننننننننن

عزیزای دلم بدونید که عاشقانه دوستون دارم

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان گیسو جون
17 تیر 93 8:30
سلام سمانه جونم 6 ماهگی نویان کوچولو مبارک باشه عزیزممممممم چه موهای خوشگلی داری نیکا جونم ببوسشون گلم خصوصی
مامان ریحانه
17 تیر 93 10:06
ماشالله خدا حفظشون کنه در کنار هم خوشبخت باشید خیلی بزرگ شدند
جیران بخشنده
17 تیر 93 12:45
نویان جونم 6 ماهگیت مبااااااارک قربون اون چشمای خوشگلت
الهام مامان یسنا
18 تیر 93 16:17
شش ماهگی نویان کوچولو و سه سالگی نیکا خانوم مبارک. ماشالله چه تپلی بامزه ای شده نویان حسابی خوردنی شده. وای سمانه جونم واقعا چه کار سختی داری با دو تا وروجک. من یه دونه دارم یه وقت هایی کم میارم.برای نیکا جون و نویان جون
مامان سمانه
پاسخ
سلام گلم خیلی سخته اما از دیدن شیطونی هاشون یه وقتهایی باور میکنی خوشحالم چون خدا بهم دو تا نینی سالم دادهشکر
مامان پارسا وسینا
22 تیر 93 13:27
سلام مامان مهربون چه مارک شیر خشکی به نویان جووونم میدید.؟
مامان سمانه
پاسخ
سلام گلم مارک نان
مامان پارسا وسینا
23 تیر 93 14:27
عزیزم شرمنده که اینقدر سواال میپرسم اخه کسیو واسه راهنمایی ندارم پارسا دنیا اومدنی 4 کیلو بود وحالا که 4 ماهش تموم شده 8 کیلو تو بهداشت گفت میتونست بهتر رشد کنه و نیم کیلو کم داره حالا منم خیلی میترسم از خوب رشد نکردنش .به نظرتون شیر خشک وهمراه با شیر خودم میشه بهش بدم روزی چند بار شیر خشک بدم ؟
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم به نظر من بدون مشورت با پزشکت هیچ کاری نکن صد البته که خوردن شیر خودت بهتر از اینکه با شیر خشک بچه رو رشد بدی عزیزم
مامان گیسو جون
23 تیر 93 17:29
سلام سمانه جونم خوبی؟ فرشته های نازت خوبن ؟ دوستم ایمیل کردی برام آخه چک کردم چیزی نیومده بود ممنون دوستم ببخش تو زحمت افتادی
مامان سمانه
پاسخ
سلام مونا جون شرمنده خودمم هنوز فرصت نکردم برم با عرض شرمندگی من شماره اون خانم رو میدم براتون میل میزنه بازم شرمنده
مامانی و بابایی دخمل بلا
25 تیر 93 14:19
من از عمق وجود خود ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . . -------------------------------------------------------------------------- دستهای من دخیل دل پاکت ... مرا در این شبهای عزیز , نه به بهای لیاقت ، بلکه به رسم رفاقت , اول حلال و بعد هم دعا کن , وخدا کند که بدانی چقدر محتاج است ، نگاه خسته ی من بر دعای دستانت , التماس دعا عزیز دلم ...
sheyda
3 مرداد 93 1:02
سلام خیلی وقته به وبلاگتون سر میزنم...ببخشید میخواستم بدونم وقتی نیکاجون و نویان جونو حامله بودین چیز خاصی خوردین که چشماشون ماشا...خوشگل و خوشرنگ شده یا نه ارثیه؟؟؟خدا براتون حفظشون کنه...با آرزوی شادی و سلامتی مدام...
مامان سمانه
پاسخ
سلام گلم نه خانمی به پدرشون رفتن وپدر بندهشما لطف دارین
سولماز
4 مرداد 93 22:38
سلام هزار ماشاالله به این عروسک ها اسپند یادتون نره نوش جون چه بامزه قاشق چسبیده
فرناز/مامان ریحانه
15 شهریور 93 21:31
ای جانم کلی از دیدن عکسای این فرشته کوچولوها دلشاد شدم. قربونشون بشم من نویان هم خوشگل شده هم تپل ماشاا...