ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا ۱۲۳

1393/6/14 0:21
نویسنده : مامان سمانه
1,540 بازدید
اشتراک گذاری

نویانم هشت ماهگیت مبارک نفسم

دخترم عروسکم ۳۸ماهگیت مبارک

 شکلکهای جالب آروین

حدودا دو هفته ای هست که بعد از تولد آرمیتا جون اومدیم مسافرت پیش مامان و خاله ها

به شماها که خیلی خوش میگذره و اصلا دوست نداری برگردیم تهران

همش میگی به هواپیما بگو نیاد دنبالمون

خونه مامانی خوبه

الهی فدات بشم من که اینقدر زبون میریزی عزیزم

اینجا هر روز دختر خاله ها میان یا ما باهاشون میریم بیرون و کلی بهت خوش میگذره

خیلی پشیمون شدم که لپ تاب نیاوردم و این پست رو هم مجبوری دارم با آی پد جنابعالی میزارم

دیروز دوستهای وبلاگیمون خونه مامان سحر و بنیتا جون دعوت بودن و حیف شد که ما نبودیم

نویان جون در هفت ماه و نیمه شدنت چهار دست و پا میری و دست میگیری و بلند میشی

هر کس میبینتت عاشقت میشه و کلی قربونت میره تو هم که خوش خنده

خداروشکر تا الان مسافرت خوبی داشتیم فقط بدیش این بود که شماها تو تولد ماندانا جون چون تو باغ خاله جون  بود سرما خوردین

ادامه در تهران:

بعد از بیست روز برگشتیم خونمون

من که اصلا حاضر نبودم برگردم چون اونجا واقعا راحت بودم

نویان جونم در 7.5 ماهگی شروع کرد به دست گرفتن به مبل و دیگه واسه خودش وای مای می ایسته و چهار دست و پا میره عین فرفره

خیلی شیطون شدی یعنی دیگه کل کار و زندگی تعطیل و همش باید دنبال نویان باشم

دقیقا از روزی هم که اومدیم اسهال شده و دکتر گفت چیزی نیست  فقط لثه هاش ملتهب شده و تا امروز هم هنوز اسهالی

این ماه به خاطر اسهالش اصلا وزن نگرفته و هم به خاطر ورجه ورجه هات

خیلی بر عکس نیکا سحر خیز هست و دلم میخواد صبح داد بزنم اینقدر که خوابم میاد اما پسرک شیطون ما سحر خیز چه کنیم دیگه

از دختر م بگم که خدارو شکر با غذا خوردنت مشکلی ندارم اما این روزها خیلی بهانه گیر شدی ناخن میخوری و نمیدونم چیکار کنم خیلی دلم میخواد ببرمت کلاسی جایی اما نویان و چیکار کتنم بد جور تو منگنه موندم

این هفته هم با دوستای وبلاگیمون قرار سرزمین عجایب داشتیم اما به خاطر نویان بازم نشد که نشد

وزن نویان در هشت ماهگی:8900

قد :75

وزن نیکا:14200

اینم نویان مامان

 

اینم آقا نویان هشت ماهه

 

 عزیز دلم در حال شیطونی

 شیطونی تو اتاق خواهر جون

اولین بافت موهای دخملی

 

 

اینم نویان جونم که در همه بازیها خواهرشو همراهی میکنه

 

قربونت برم که تاج رو سرت میزاری میگی من پرنسس خونه شما هستم

 

دخملی در حال خوردن صبحانه

 

این هم باربی های دخملی که تازگی ها خیلی به بازی باهاشون علاقهمند شده

 

اینجا هم حیاط خونه مامانی

 

 

عزیز دلم هر روز  با دوچرخه دخمل خاله ها کل حیاز رو دور میزدی

اولین باری که خودت وایستادی

دخمل قشنگم اماده شده بره مهد تو مسافرت

چون تولدم تو مسافرت بودم داود عزیزم زحت کشیدن و از راه دور منو سوپرایز کردن

فدای جفتتون بشم من اینقدر این روزها درگیرتون هستم که اصلا فرصت آپ کردن ندارم دوستون دارم عشق های من

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

♥مرجان مامان آران و باران♥
3 مهر 93 14:12
با تاخییر عزیزم 8 ماهگی و38 ماهگی جوجه ها مبارکهههه ایشالا همیسه سفرای خوب داشته باشید عزیزممم میبوسمتونننم
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم گلم
فرناز/مامان ریحانه
6 مهر 93 18:32
به به چه عکسای خوشمل و خوردنی ای تولدت هم مبارک دوست گلم
lمامانی فری
9 مهر 93 1:15
سلام عزیزم ممنونم از اینکه به وب من سرزدی ماشالله به این جوجه های قشنگ و ناناز خدا حفظشون کنه در ضمن رمزو برات خصوصی میذارم
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیزم
عمه فروغ
1 آذر 93 17:02
سلام.هزار ماشاا.. بچه های ماهی دارید خدا حفظشون کنه 8 ماهگی نویان و 38 ماهگی نیکا جون مبارک ان شاا.. 120 سالگیشون رو جشن بگیری اگه مایلید تا همدیگر رو لینک کنیم
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم گلم حتما