ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا (123)

1393/7/17 14:29
نویسنده : مامان سمانه
1,168 بازدید
اشتراک گذاری

نویان عزیزم 9 ماهگیت مبارک

نیکای گلم 39  ماهگیت مبارک

 شکلکهای جالب آروین

این قدر سرم از دست شما فسقلی ها شلوغ شده که اصلا فرصت نمیکنم بیام اینجا

و براتون از خاطرات زیبایی که برای من و بابا جون رقم میزنین بنویسم

امروز یه فرصتی فراهم شد تا پست ماهگرد هاتون رو هم بزارم

از وقتی که از مسافرت برگشتیم نویان دوبار و نیکا یه بار شدید سرما خوردن و

وقتی رفتم دکتر نویان خیلی سینش خراب بود و کلی وزنش کم شده بود نیکا هم

احتمالا بازم نیاز به ویتامین داشته باشه نشد که برای چکاب ماهیانه پیش دکتر

خدتون بریم اما سر فرصت حتما میبرمتون

نویان در 9 ماهگی قد:70

وزن :9300

دور سر :48

اما وزن نیکا رو تعجب کردم که خیلی کم شده و

وزن :12.400

قد:90

نمیدونم دیگه چیکار کنم همه جوره بهتون میرسم اما بازم عذاب وجدان دارم که

مبادا در حقتون کوتاهیی کرده باشم

اوضاع خیلی سخت شده نیکا همش به نویان گیر میده از پشت میگره میزنتش

زمین و نویان هم جیغش به اسمون میره

نویان همش دوست داره شیطونی کنه دایم سرش به این ور و اونطرف میخوره و

فقط خدا به ما رحم میکنه که اتفاق بدی نمی افته

نیکا خیی از نویان آرومتر بود

به خاطر ایمنی نویان میز اینه و شمعدونی رو کلا با پلاستیک پیچیدیم و اینه رو

برداشتیم

شلوغ بازیهاش شروع شده کشوهارو باز میکنه و میریزه بهم و خیلی شیطنت

های دیگه

نیکا هم هنوز ناخن خوردنش رو ترک نکرده و من از این موضوع خیلی

ناراحتم

هفته پیش با نیکا رفتیم بهار و خریدهای پاییزی  رو هم انجام دادیم  عزیزهای مامان مبارکتون باشه

از روز دوشنبه هم دختر گلم میر کلاس زبان و خدارو شکر خوشش اومده با

اینکه از قبل خودم خیلی باهاش کار کردم و از کلاس بیشتر میدونه اما همین که

با قانون انضباط و دوری از من اشنابشه دوست دارم

امروز هم هوای پاییزی فوق العاده بود و من با دو تا فسقلی ها رفتم تا هفت

حوض و برگشتیم خیلی خوب بود درسته خسته شدم اما از اینکه بچه ه ا همش تو

خونه باشن بهتره

از این هفته هم میری کلاس زبان شکوه که سر کوچه هست و خدارو شکر اونجا

رو دوست داری ومنم از این بابت خوشحالم

متفرقه از این روزها

شیان آبان 93

اینجا از کلاس اومدی و خسته هستی

 

یه شب خوب تو پیتزا مادر

شهر بازی دنیای نور

بایت تمام تاخیرها ازتون عذز میخوام عشق های مامان

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عمه فروغ
1 آذر 93 17:42
٩ماهگي نويان جون و ٣٩ماهگي نيکا جون مبارک باشه
سینا وپارسا
2 آذر 93 14:28
سمانه جون از سالم بودن وزنه مطمنیدداد
فرناز/مامان ریحانه
18 آذر 93 2:33
مبارک باشه ماهگرد این فسقلی های خوشگل
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیزم