ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

تولد نویان

1393/10/13 15:15
نویسنده : مامان سمانه
4,405 بازدید
اشتراک گذاری

نویان عزیزم تولدت مبارک

 شکلکهای جالب آروین

یک سال گذشت پر از نگرانی های مادرانه پر از گریه های شبانه پر از شیطنت های بچه گانه

پرا خوشحالی و ناراحتی اما گذشت و خدارو شکر تونستم تو این یکسال از خیلی چیزها درس بگیرم و

خودمو امتحان کنم

هر چند باورش برام سخته که من همون مادر 27 ساله حالا دو تا بچه دارم خودم هم باور نمیکنم

نو یان عزیزم امسال برای اولین تولدت تم مینیمون ها رو انتخاب کردم چون عاشق کارتونش هستی و تا

فیلمشون رو میده از خنده روده بر میشی عزیزم

امسال تو اولین سال تولدت 2 تا دندون خوشمل هم داری که وقتی میخندی شیطنت پسرونتو صد برابر

میکنه

روز 30آذر رفتیم آتلیه و عکسهاتو زود تر آماده کرد و زحمت درست کردن وسایل تولدت رو هم خاله

جون صفورا کشیدن

امسال مهمون زیاد نداشتیم و با همین تعداد کم خیلی بهمون خوش گذشت

 یادی از گذشته

نویان  عزیزم صبح روز شنبه  14 دی ماه ساعت 8:40 دقیقه صبح در بیمارستان جواهری به دنیا اومد

درسته خیلی برام سخت گذشت اما وقتی میبینم که خدا یه پسر خوشگل بهم داد خدا رو فقط شکر میکنم

و اما امسال تولدت رو روز 12 دی ماه دو روز زودتر گرفتم عزیزم

تزیینات دیوارها

خوشامد گویی

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

تزیینات دیوارها

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

میز تنقلات و نوشیدنی

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

ظرف پاپ کورن

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

کیک و بیسکوییت خیلی گوگولی نویان جان

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 نیکا و نویان

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

خواهر جونی

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

فوت کردن کیک پسملی

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

مهمون کوچولوی تولد کیانا جون

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

میز شام

البته شام سالاد الویه و کباب کوبیده و جوجه کباب و ژله بود که طبق معمول ژله فراموش شدخجالت

روشن کردن فشفشه خیلی دوست داری

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست

به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم

ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم

تولدت آذین زندگی ام باد

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسر عزیزم هفته گذشته هم برای چکاب ماهیانه رفتیم

قد:72

وزن:10:700

دکتر خدا رو شکر از وضعیتت خیلی راضی بودد

خداروشکر تونستم امسال لبهاتو خندون ببینم عزیزم کادوی تولد امسالت هم یه lcd  برای ماشین بود که اینقدر تو ماشین گریه نکنی عزیزم

ایشالا جشن 120 سالگست پسر خوشگلم

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامانی
14 دی 93 1:43
تولدت مبارک آقاکوچولو
عمه فروغ
14 دی 93 1:46
1سالگيت مبارک نويان عزيزم رويش اولين دندون هات هم مبارک ان شاا..١٢٠سالگيت رو جشن بگيري عزيزم ان شاا.. هميشه لبت خندون و دلت شاد باشه
✿ آناهیتا مامانیه آرمیتا ✿
14 دی 93 3:06
نویان جونم مبارک باشه تولدت عزیزم ایشالا تولد ۱۲۰ سالگیت سمانه جون خسته نباشی عزیزم همه چیزخیلی قشنگ وعااالی بود
صبا
14 دی 93 16:58
تولدش مبارک باشه گل پسر .دختر من 25 روز بزرگتر از نویان جان هستش تم تولد امسال ناز گل من هم مینیون بود ولی انصافا کیک شما خوشگلتره کیک ما یه مینیون خوابیده بود. ایشالا صد و بیست ساله بشه قند و عسل
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم جدا؟اسم سایتت رو نذاشتی عزیزم
مامان
17 دی 93 12:19
سلام خانومی ایشالا صد و بیست سالگی پسر خوشگلتو جشن بگیری نیکا و نویان جونیو ببوسین منم یه دختر کوچولو دارم خوشحال میشم مارو لینک کنین و خبرمون کنین تا ما هم شمارو لینک کنیم
♥ایدا♥
4 بهمن 93 13:12
1سالگیت مبارک ایشالا شمع 120 سالگیتو فوت کنی به منم سر بزنید
فرناز
5 بهمن 93 4:06
سمانه جون تولد 1 سالگی نویان جون رو تبریک میگم ایشاا... تن هر دو گل نازت همیشه سالم باشه و بهشون افتخار کنی
فرناز/مامان ریحانه
5 بهمن 93 4:07
کیکتون خیلی قشنگ بود قربونت برم عزیزم
سولماز
17 بهمن 93 0:14
سلام تولدش مبارک شاد وسلامت در کنار خانواده قد بکشه وبزرگ بزرگ تر بشه من هم سه قلو دارم ممنون می شم ما را هم جز دوستانتون به حساب بیاورید
نیوشا
17 اسفند 93 17:11
ای جوووووووووووووووووووووونم چقد نازن خدا حفظشون کنه تولدت مبارک کوچولوی نانازی
نارنجی
19 اسفند 93 11:43
سلام خسته نباشید وب خوبی دارید موفق باشید به وب منم سر بزنید خوشحال میشم. اگر زحمتی نیست یه چرخی توش بزنید. و اگر از مطالب خوشتون اومد کامنت بزارید اگر مایل به تبادل لینک هستید لینکم کنید و خبرم کنید تا لینکتون کنم ممنون http://www.narenjclub.blogfa.com نارنجی
مادر بزرگ
28 اسفند 93 21:21
سعادت ، سخاوت ، سربلندی ، سروری ، سلامتی ، و سرور که بهترین هفت سین زندگی است را برای شما دوست عزیز آرزومندم . . . سال نو پیشاپیش مبارک تولدت هم مبارک
عمه فروغ
3 فروردین 94 1:33
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . .