ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

129

1393/10/15 23:37
نویسنده : مامان سمانه
834 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر سخته اینقدر درگیر کارهای روزمره بشی که 5 ماه بشه به اینجا سر نزنی

اینقدر دلم برای این خونه تنگ شده بود که خدا میدونه

تو این 5 ماه اتفاقهای بدی افتاد که اصلا دوست ندارم اونا رو بازگوکنم

بزرگترین اتفاق تلخ زندگیم

از دست دادن بابای گلم که خیلی ناگهانی اتفاق افتاد ضربه سختی به همه ما وارد کرد که هنوز هم نمیتونیم باور کنیم که بابای عزیزم از بین ما رفته و آسمونی شده

نیکا هنوزم از بابای گلش یاد میکنه و براش ناراحت میشه

درست 20 روزبد از فوت بابای گلم پدر شوهرم هم بعد از 7 سال بیماری فوت کردن و این دو تا تجربه تلخ پشت هم ضربه بدی به من و همسرم وارد کرد

روحشون شاد و قرین رحمت حق

ده روزگی نویان

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مریم(مامان ثنا جون)
6 خرداد 94 16:50
سلااااااااااااام عزیزم.هنوز تو جشنواره ی نی نی و طبیعت رای ندادید.... پس عجله کنید و گوشی تون رو بردارین و یه رای سرنوشت ساز به دخترم بدین. فقط کافیه کد 52 رو به 1000891010 بفرستید. خرجش یه 20 تا تک تومنیه!!!!!!!!ولی یاری میکنه تا ما برنده بشیم. خسییییییییییییس نباشید دیگه!!!!!!! تنبلی هم نکنید ..........برای دیدن عکسا یه سر به وبلاگم بزنید لطفا!!!!!!!!!!!!ممنونم.. اخی خیلی ناراحت شدم روحشون شاد عزیزم خدا بهتون صبر بده
مامان فاطمه
6 خرداد 94 16:56
ماشالله چه بچه های نازی دارین.خدا حفظ شون کنه. از دست دادن پدر و پدرشوهرتون رو هم تسلیت میگم.غم اخرتون باشه. اگه مایلید در جشنواره نی نی و طبیعت رای بدید.پس لطفا کد 94 و 93 رو فراموش نکنید...
عمه فروغ
6 خرداد 94 23:06
سلام سمانه جان تسلیت میگم از دست دادن پدر و پدرشوهر بزرگوارتان رو .روحشان شاد و قرین آرامش ان شاا.. غم آخرتون باشه و خدا عزیزانتون رو براتون نگه داره
فرناز/مامان ریحانه
25 شهریور 94 2:50
خیلی متاثر شدم خدا بیامرزدشون خودم تجربه کردم و میدونم چی کشیدین
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیز