ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 57(روز دخمل مبارک)

1391/6/28 15:15
نویسنده : مامان سمانه
531 بازدید
اشتراک گذاری

روزت هزاران بار مبارک دختر عزیزم

niniweblog.comniniweblog.com

 

 

امسال دومین سالیه که دخملی من روزت رو بهت تبریک میگم اما میدونی فرقش چیه ؟

پارسال شما یه کوچولوی زیبا 2 ماهه بودی و امسال یه دخمل ناز 14.5 ماهه که 4 تا مروارید تو دهن خوشملشه و با 2 تا پای نازش تند تند دنبال مامانش میدوه.هی از این  و ر به اون ور خونه راه میره و با صدای دلنشینش مامان رو صدا میکنهniniweblog.com

 

خدارو هرروز هزاران باز به خاطر داشتنت شکر میکنم عزیز دلم دوستت داریم

روزت مبارک گل مامان

+++

++

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

هديه
29 شهریور 91 1:54
سلام گل بانو

روزت مبارك عزيزمممممممممم


بوسسسسسسسسسسسسسسسس
مهسا
30 شهریور 91 12:46
سلام
روزت مبارک عزیزم


بوسسسسسسسسسسسسسس
مامان گیسوجون
1 مهر 91 12:01
روزت مبارک فرشته نازم
بوسسسسس


مرسی خاله جونم گیسو جونمو یه عالمه ماچ کنین
سپیده
2 مهر 91 8:43
سلام. روز دختر بر دختر گلتون مبارک


ممنونم
مامان گیسوجون
3 مهر 91 18:30
خصوصی داری
Hanieh
10 مهر 91 18:31
Bah bah ino niga kon akhe khordaaaaaaaaaaani
مامان گیسوجون
25 مهر 91 2:19
کجایی
مامان محمد طاها
26 مهر 91 22:50
زنده باشی گل خاله
فرناز
1 آبان 91 23:11
سمانه جون اسباب كشى كردين كه خبرى ازت نيست؟
مامانی شیما وحدیث
13 آبان 91 14:43
کجایی مامانی ؟؟ ................................ الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت علی ابن ابی طالب والائمة المعصومین (علیهم السلام ) عید امامت وولایت برشما مبارک باد
فرناز
15 آبان 91 2:52
اسباب كشي تموم نشد؟ نگرانتم هااااا ما هم به درد شما مبتلا شديم. دارم اساس جمع مى كنم.
مامان آوا
17 آبان 91 0:44
؛) ماشالله خيلي دوست داشتني هستي عروسك خانم
فرناز
20 آبان 91 0:58
nنگرانتونم به خدا،
چرا يهو غيب شدين؟
امروز اثاثيه مون رسيد شهرستان و با يه عالمه كار،بازم به يادتون بودم.



سلاممم عزیزم من 1ماهه که اثاث کشی کردم سر فرصت میام تعریف میکنم خاله جان از تهران رفتیننننننن؟تازه میخواستم ببینمتونننتننتن
ریحانه مامان نیایش
23 آبان 91 13:00
سلام شما کجایید من زیاد سر بهتون زدم ولی پست جدید ندارید ان شالله که روزهایی خوبی داشته باشید
ثمين
5 آذر 91 19:13
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! تا روز پنجشنبه 9آذر مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php منتظرتون هستم
وانیا باستان پور
10 آذر 91 15:56
عزیز دلم لینکم کن دوستای خوبی براهم خو.اهیم شد
آناهیتا مامانیه آرمیتا
10 آذر 91 17:55
چراخیلی وقته نیستین مامانی جون دلمون تنگ شد
مامان آراد(خاطره)
12 آذر 91 1:36
سلام...امیدوارم که حالتون خوب باشه... آراد در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده...خوشحالمون میکنین اگه به وبلاگی که پایین براتون میزارم برین و برامون که کدمون 007 هستش رای بدین...هر وبلاگ میتونه به دو نفر رای بده... http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
فرناز
13 آذر 91 0:45
وقتى ديدم بازم آپ نكردى دلم هرى ريخت ولى اينجا رو كه ديدم خيالم نسبتا راحت شد.
آره تهران رو به شما سپرديم و اومديم آذربايجان.


وای خاله جونننننننننننننن بلاخره اینترنتمون براه شد و من اومدم تا به ریحانه قشنگم سر بزنم
باران قلنبه
22 آذر 91 19:58
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5