ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 23

1392/1/20 1:17
نویسنده : مامان سمانه
951 بازدید
اشتراک گذاری

                                                       

                                  روز جهانی کودک مبارک 

این متن مسابقه روز جهانی کودک هست برای دخترم نیکا:

 

فرشته آسمانیمان نیکا:
وجود تو یعنی عشق بی پایان من و پدرت به هم
نگاهت یعنی امید به خوشبخت شدن
صدایت یعنی اوج لذت یک خانواده
و لبخندت که شور زندگیمان شددوستت داریم و خدارا هر روز با تو بیشتر شکر میکنیم

نیکا و بابایی

 

 ++

++

++

++

 

واکسن 2 ماهگی

++

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

فرناز
17 مهر 90 0:58
الهى اين عكسا چقدر نازن مخصوصا سومى (لباس بنفشش)
سمانه جون قضيه رمز چى بود؟
يادم نمياد من چيزى گفته باشم.


مرسی فرناز جونم چشمات قشنگ میبینه.نمیدونم تو یه پست احساس کردم گفتین رمز گذاشتین واسه یه مطلبی.ببخش حتما چشمام چپول دیدهههههههههههه.بوسسسسسسسسسس
فرناز
17 مهر 90 1:14
ا مادرجون ميبينم كه آنلاينى،جاى عكس عوض شد
اونى كه من خيلى خوشم اومد همونيه كه ناناسى كلاه داره

راستى ممنون كه به پيشنهادم در مورد قالب توجه كردين.
اين خيلى خوشگلتره
قبلى خيلى تكرارى شده، خيلىها دارن.

راستى با موبايل دارم مينويسم تا اطلاع ثانوى كامى خرابه و آپ نداريم.
خواهش میکنم خاله جونم

مامان آوا
17 مهر 90 1:18
سلام هزار ماشالله چه عروسکی شده نیکا جونم


مرسی خاله
مامان زهرا نازنازی
17 مهر 90 1:24
★/(,")\★
..★/♥\★..
.★_| |_★.

روزت مبارک عزیزم


مرسی خاله واسه دخمل شما هم مبارک باشه
ساینا
17 مهر 90 9:37
دخترت چشماش رنگیه..نازی


آره خاله
مامان گیسو
18 مهر 90 13:50
الهیییییییییییی خیلی نازه
ماشاا...
بوسسسسسسس


مرسی خاله جون .چه خوب هر از گاهی عکس گیسو جون بالای منومونه.قلبونش برم
سیندخت
18 مهر 90 16:19
وای عزیزم خدا حفظش کنه چه عروسکیه ماشالله...بوس بوس بوس
وایییییییییییییییی ببین کی اومده خاله سیندختی.مرسی خاله که اومدین

مامان ریحانا
18 مهر 90 20:10
سلام مرسی از پیام تبریکتون
لینک شدید با افتخار
چه نازه نیکا چشماش به مامانش رفته یا به شوشو ؟
سلام گلم ممنونم.هر دوتامون خانمی

مامان ریحانا
20 مهر 90 11:26
چه تفاهمی ای جان ای جان
رنگش چی بازم به هر دوتون
ای خالهههههههههههههه شیطون آره من و شوشو ;,کوچمولو بودیم چشمامون آبی بوده