ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 25(داستان بوجود اومدن فرشته کوچولوم)

1390/7/24 1:19
نویسنده : مامان سمانه
1,478 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

الان ساعت 12 شبه و طبق معمول شما عسلا خوابید و من بعد اتمام کارهای خونه دارم پست میزارم

امشب میخوام داستان دوران بارداری و زایمانمو واست بگم گل مامان

حدود 2 سال بود که من و بابا جون ازدواج کرده بودیم

اصلا قصد بچه دار شدنو تا 5 سال اول ازدواجمو نداشتیم تا اینکه منتقل مشهد شدیم

 

1 سال اول خیلی سخت بود چون اینجا با کسی رفت و امد نداشتیم و بابا از صبح تا شب سر کار بود

منم همش تو خونه

 تصمیم گرفتم حداقل بچه دار بشم هم با اومدن یه نینی خوشمل سرم گرم میشد هم از اینکه میتونستم یه فرشته رو واسه خودم داشته باشم راضی میشدم

6 ماه بود که نینی میخواستیم اما نمیدونم چرا قسمت نمیشد تا اینکه یه شب پاییزی داشتم تلوزیون نگاه میکردم و بابا تو خواب عمیقی بود

یهو دیدم تلوزیون داره زیر نویس میکنه که 4 شب در سال مثل شب قدر با ارزش که دعاهای ادم ها اجابت میشه یکیش هم همون شب دهوالارض بود

که میگفتن باید روزه بگیرین

همون جا نیت کردم فردارو به نیت بچه دار شدن روزه بگیرم

نزدیک های صبح یه حسی داشتم یه بوی خوش عجیبی تو دماغمو پر کرده بود از بوش داشت نفسم بند میومد

خونه پدری با مامان و خواهرها داشتیم تو تراس قدیمی حرف میزدیم

یهو در حیاط واشد

همه جا پر نور سبز شد و یه آقای خوش چهره با قد بلند و ردای عربی وارد خونه شد یهو همه شرو کردیم به گریه کردن و مامانم هی میگفت یا حسیننننننننننننننننننننننن یاحسینننننننننننننننننننننننننننن

هر کسی زیر لب خواستشو میگفت منم تو همون حال عجیب فقط میگفتم یا امام حسین اگه صلاح میدونی به منم یه فرزند اعطا کن

با گریه از خواب بیدار شدم باورم نمیشد من لایق دیدن روی ماه تو باشم یا امام حسین

همون روز روزه گرفتمو تو دخملی  رو با گریه از خدا خواستم

بعد اون تا چند هفته حال عجیبی داشتم و میدونستم این ماه باردار میشم

واسه 10 روزی تهران بودیم و من زودتر از موعود بیبی چک گذاشتم وقتی که علامت 2 تا خط ظاهر شد هم ترسیم و هم خوشحال به بابا زنگ زدم

اونم ترسیده بود بدجوری باورش نمیشد

خلاصه نیکای مامان بدون که تو هدیه امام حسین هستی گلم

امسال هم اگه خدا بخواد عاشورا عقیقه میکنیمت

تو این 9 ماه اصلا مامانو اذیت نکردی هر روز واست یاسین و آیه الکرسی و ان یکاد میخوندم

 با بابا هر روز باهات حرف میزدیم و خدا گواهه تو بدجور تکون میخوردی

وایییییییییییییییییییییییی چقدر دلم واسه اون روزا تنگ شده خانومم

باور نمیکردم خدا یه همچین فرشته خوشگلی بهم بده

اینو بدون من و بابا دیونه اون نگاهات و خندهات هستیم دوست داریمممممممممممممممممممممممم

تو تک تک لحظه هامون فقط میگیم نیکاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دوست داریمممممممممممممممممممممم

 

دیدن عکسها در ادامه مطلب

 

عشق مامان دختر نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان ایلیا
24 مهر 90 0:30
سلام عزیزم همه موهای تنم سیخ سیخ شدن وای تنمو لرزوندی عزیزم دلت پاکه که لایق این موهبت بودی در ضمن دخترتون خیلی نازه چشماش دل ادمو میبره براش اسپند دود کنین از چشمای پسر منم درشتره!:به ما سر بزنینX
قربونت برم آره خاله خودمم هنوز اون شبو به خاطر دارم.ممنونم خاله خدا پسملتو بهت ببخشه

مامان زهرا نازنازی
24 مهر 90 3:18
$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
مامان زهرا نازنازی
24 مهر 90 3:19


ماشاالله


قلبونتت خاله جوننننننننننننننننننننننننننن
محمد طاها
25 مهر 90 9:31
سلام ممنون که بهم سر زدین . ماشاالله نی نی تونم خیلی نازه . قدرشو بدونین . منم لینکتون کردم


قلبونت خاله چشماتون قشنگ میبینه.مرسی
سمانه مامان کیمیا
25 مهر 90 22:02
اوخییییییییی
مو به تنم سیخ شد خدا این هدیه نازو واست حفظ کنه....
چه جالبه :
اسم من هم سمانه است دخترم هم مثل دخمل گل تو 15 تیر 90 اومد
به ما سر بزن......


آخییییییییییییییییییی چه جالب.ممنونم که به خونه ما اومدین .چشم خاله من میلینکمتون.بوسسسسسسسسسس
مامی امیرحسین
26 مهر 90 13:14
سلام سمانه جون خیلی خاطرت قشنگ بود...من خیلی به امام حسین ارادت دارم و امیرحسینمم بانذربرای علی اصغرامام حسین گرفتم ...ماشالاچه ملوسکی داری...غریبی نکنی توشهرما.گرچه من خودم باشرایط تودارم توکرمانشاه زندگی میکنم ولی توفرق داری توامام رضاروداری...منم دوهفته دیگه ایشالامیام تاامیرحسینوبیارم پابوس آقا...بااجازه لینکت میکنم.یه بوس آبداربرای گل خوشگلم.نیکای چشم عسلی
اییییییییییییی ول مشهدی هستین؟قربونت برم باشه.نه گلم عسلی نیست آبیه

مامان سید ابوالفضل
26 مهر 90 15:06
خدا براتون نگهش داره
ممنونم.همچنین برا شمارو

مهسا
26 مهر 90 20:35
ماشا ا.. به نیکا خانوم مامانی براش اسپند دود کن که از چشم بد به دور باشه انشاا.... بوسسسسسسسسس
ممنونم هر روز کارمون همینه اسپند و صدقه .ممنون بوسسسسسسسسس

مامان شینا
26 مهر 90 20:54
ماشالا به این ناز دختر خدا حفظش کنه
ممنونم عزیزم

هديه
26 مهر 90 21:12
سلاااااااام...
واي كه از نوشته هات واقعا اشك تو چشمام حلقه زد....خدا رو شكر....

عزيزم روي ماه نيكا جونو ببوس.....خيلي نازه
چشماي نازش به كي رفته؟
قربونت برم خاله جون.حتما گلم.اولا چشماتون قشنگ میبینه .ترکیبی از دوتامون شده .اما همه میگن دخملی جا سوئیچی باباشههههههههههه

مهسا
27 مهر 90 14:36
بوس برای نیکا گلم بوسسسسسسسسسسسسسس
ممنونم خالهههههههههههههه بوسسسسسسسسسسس

مهسا
29 مهر 90 21:37
مامانی نیکا با اجازتون وب نیکا جون رو لینک کردم


خواهش.
آرزو
2 آبان 90 10:32
خانمی عجب مطلب تکون دهنده ای نوشتی خدا نیکا جون رو بهتون ببخشه خدا حفظش کنه
رفتی پیش امام رضا سلام ما رو هم برسون خیلی دلم واسش تنگه ما رو از دعای خیرت بی نصیب نذار
.مرسی که به خونه ما اومدین .حتما عزیزم یادت هستم