ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 64(18 ماهگی)

1391/10/10 15:20
نویسنده : مامان سمانه
572 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینماهگیت مبارک عزیزم

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

قند عسلم  روز 15 دی ماه 18 ماهت تموم میشه و تمام استرس و دلهره من هم شروع شده بابت واکسنت

اینقدر این چند وقته بابت واکسنهایی که از هند اورده شده و بچه های بیگناه رو دچار هزار درد  بی درمان کرده که پای رفتن به مرکز بهداشت رو ندارم

به خاطر این پست 18 ماهگیت رو زود گذاشتم که روز اربعین طبق عادت و خواسته هر سالمون غذای نذری میدیم و سرمون شلوغه

واسه همین گفتم شاید وقت نشه بزرگ شدنت رو تبریک بگم

عزیز دلم زبونت خیلی نسبت به ماه گذشته باز شده و تقریبا هر چی ما میگیم تکرار میکنی

15 تا از کارت های بن بن بن رو راحت میگی و هر شب که کنار بابا  میشینی تا کارت ها رو تمرین کنی از خوشحالی جیغ میزنی و کارت مورد علاقه شما که مو هست رو هی میخوای

کلمات کارتها شامل:آب.مامان.بابا.نان.مو.دست.پا.اسب.جوجه.توپ .کلاه .نینی.و....

راحت میگی و هر وقت که میخوایشون میری سمت کمدت و با گریه میگی مو مو مو

یعنی کارتها رو بیار

خوشحالم که به این کارتها علاقه داری گلم

نیکا بدون که از بودن با تو هیچ وقت نشده خسته بشم اینو راست میگم چون دختر فوق العاده باهوش و با شعوری هستی یه ماهی میشه که هر وقت پیپی داری میری دم در دستشویی وایمیستی و میگی پی پی

قربونت برم عزیزم

بازی با بابا رو تو اتاقت خیلی دوست داری و میبریش و اتاقت و بهش میگی ایشین(بشین) و  وقتی میشینه بهش بوس میدی و میگی ایسی(مرسی) و وقتی بازیتون شروع میشه در رو رو من میبندی ای ناقلا

عروسک نازم خیلی دوست دارم گلم

چند روز پیش که میخواستم ظرف هار و بشورم به زور دستکشها رو برداشتی و فرار کردی مگه میتونستم بگیرمت و به زور میخواستی خودت دستت کنی شیطون من

خیلی میخوامت عشقم

++

عاشق خوردن سیب زمینی سرخ کرده با سس کچاب هستی

+

نیکا بدو مامان بدو

+

یادی از 9 ماهگیت

+

 نمیدونم چرا از شهریور هیچ دندونی اضافه نکردی مامان جون و هنوز تو دهن خوشملت فقط 6 تا مروارید داری

عزیزکم بوسییییییییییییییییییییی زیاد برای تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان گیسوجون
10 دی 91 15:26
19 ماهگیت مبارک عزیزم چه عکس های خوشگلی بوسسسسسس
نذرتون قبول دوستم


ممنونم گلم به یادهمه هستیم
فرناز/مامان ریحانه
10 دی 91 20:04
الهی
الفرارت رو قربون خیلی بامزه بود


فرناز نمیدونی چه شیطونی شده این دخملی
عطیه
15 دی 91 11:19
19 ماهگیت مبارک نیکا جون.
نذرتون قبول.


ممنونم عزیزم شما معلومه کجایین؟
مژده/مامان بهراد
18 دی 91 10:13
عزيزم سلام اميدوارم كه روز خوبي به همراه دختر گلت داشته باشي من وبلاگ شما رو در سايت كودك من ديدم جشن قدمش خيلي خوشم اومد اينه كه پاي برهنه اومدم وبلاگ گلت خيلي هزار ماشاا... نازه دوست دارم دوستاي مجازي خوبي براي هم باشيم و از كارهاي هم ايده بگيريم البته شما استادي
18 ماهگي دخترت مبارك.با اجازتون شما رو به جمع دوستام دعوت ميكنم شما هم اكنون لينك شدين


عزیزم خیلی به خونه ما خوش اومدی ممنونم حتما لینکتون میکنم بوسسسسسسسسسسسسسسسسس