ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا ۱(هفته ۲۱)

1389/12/23 0:00
نویسنده : مامان سمانه
917 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان های عزیز این اولین پست دخمل عسیسمه

البته یه کم دیر شد ولی بازم غنیمت.این هفته ۲۱ از وجود نیکا جونم تو دلم.از روزی

که تکوناشواحساس میکنم وابستگی خاصی به این موجودی که هنوز ندیدمش دارم.واقعا احساس قشنگیه.

از این هفته دیگه به فکر خرید سیسمونی هستیم.هفته پیش به سفارش مامانم با شوشو رفتیم واسه دخملم سرویس چوب سفارش دادیم که واسه ۲۵ آماده میشه.خیلی ذوق دارم تا بیاد.هفته پیش هم مامان جونی نیکا از سوریه کلی لباس آورده که واسم فرستاده.ایشالا اردیبهشت بقیه چیزارو میخریم.

برای ۲۴ دباره باید برا کنترل برم.اصلا باورم نمیشه دارم نینی دار میشم .شبها از استرس خوابم نمیبره.

پی نوشت:دختر عزیزم بدون از روزی که تو وجودم شکل گرفتی منو بابا هر روز بیشتر عاشقت میشیم .خیلی دوست داریم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مادر سامان
1 اردیبهشت 90 1:55
وای خدای من چه حس قشنگی موش بخورش نیکای من قدمش مبارکککککککککک

مرسی خانمی لطف داری