ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 2(هفته 22)

1389/12/23 0:01
نویسنده : مامان سمانه
854 بازدید
اشتراک گذاری
 
سلام مامانهای عسیس

این هفته ۲۲ از وجود نیکای عزیز تو دلم میگذره

این هفته عشق مامان تکوناش بیشتر شده .فردا وقت دکتر دارم واسه کنترل

۲۰ روز دیگه هم باید آمپول رگام بزنم

نینی عزیزم این هفته تخت و کمد خوشملت میرسه وای نمیدونی چقدر هیجان دارم

دیشب با بابا بیرون بودیم باز یه علوسک زنبور واست خریدیم.

هر روز تو ذهنم قیافتو تصور میکنم.نمیدونی که با اومدنت تو دلم چقدر به رابطه منو باباکمک

 کردی .دوست دارم دخمل عسیسم.

پی نوشت:عشق کوچولوی ما نمیدونی با اومدنت چقدر زندگی منو بابا رو عوض کردی

 دوستت داریم .دوستمان داشته باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان ملینا
23 اسفند 89 0:49
مامان سمانه خونه جدید مبارک


مرسی عزیزم.اون یکی اذیت میکرد.
مامان ملینا
23 اسفند 89 0:57
راستی اطلاعاتی درباره روگام داری؟ از پا می زنن یا از دست؟




نه گلم نمیدونم.فقط اینکه اگه گروه خونی یکیتون منفی باشه یکی مثبت بای بزنیش
مامان طاهره
23 اسفند 89 20:34
مامان سمانه جون، دخمل منم اگه خدا بخواد نی نی نودیه. واسه 3 ،4 هفته آینده منتظر ورودشیم. خوشحال میشم دخملامون با هم دوست بشن.ما اهواز زندگی میکنیم.

سلام عزیزم .منم خیلی خوشحال میشم بلینکمتون.اما سایتتو ننوشتی.آخی ایشالا به سلامتی دنیا بیاد.
مامان ملینا
24 اسفند 89 1:53
سلام عزیزم
جوابت رو تو بلاگفا دادم گلم مگه چک نکردی؟
کلا به پتو اسپانیایی معروفه فقط حواست باشه که اصل (اسپانیایی) باشه ایرانی هاش کیفیتش پایینه.

sسلام عزیزم چرا دیدم اما منظورم اون پتو بود که با بالش و تشکش بود؟

مامان فرشته
24 اسفند 89 15:31
سلاممممممم عزیزم امیدوارم امشب بهتون خوش بگذره بوسسسسس
تیناکوشولو
25 اسفند 89 11:09
شلام وبلاگتون بااله اودا کنه نی نی ا قدل پدل و مادلشون لو بدونن
مامان فرشته
29 اسفند 89 18:43
بر ما سالی گذشت بر زمین گردشی و روزگار را حکایتی امید که آن کهنه رفته باشد به نکویی و این تازه بیاید به شادی سال نو مبارک
مامان شیما وحدیث
1 فروردین 90 14:33
واااااااااااای خدا .من که عاشق خرید سیسمونی هستم .
از وقتی فهمیدم که خواهرم بارداره ،کلی ذوق خرید لباس براش دارم .
حتما عکس خریداتو برامون بذار .
عید تون مبارک

سلام عزیزم فرصت بشه حتما.عید شما هم میارک
الی
4 فروردین 90 22:47
سلام خدمت همه نی نی کوچولوهای ملوس و ناز و مامانای نازشون من و نی نی گلم که هنوز معلوم نیست که گیس گلابتونِ یا کاکل زری (الهی قربونش برم) به کمکتون نیاز داریم اگه میشه یه سر پیش ما بیاین
مرسی
www.kezhvan.niniweblog.com
سلام گلم خوشحالم که اومدی پیش نینی جونم

خانومی
5 فروردین 90 20:26
سلام

سال نو مبارک

آخی .. ایشالله به حق امام زمان دخمل نازت سالم و سلامت به دنیا میاد

سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک.مرسی که پیشم اومدی گلم
مامان فرشته
6 فروردین 90 13:50
سلام گلم کجایی ؟

سلام خانمی تازه دیروز اومدیم .مسافرت بودم