ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 110

1393/2/2 16:57
نویسنده : مامان سمانه
1,038 بازدید
اشتراک گذاری

از روزهایی  بگم که 3 تایی برامون میگذره

از بعد از تعطیلات عید خدارو صد هزار مرتبه شکر نویان دل دردهای وحشتناکش تموم

 

شد و خوابش کاملا تنطیم شده و با خودم میخوابه و بیدار میشه

 

خیلی ملوس شده

همش دوست داره یکی باهاش حرف بزنه و بعد مثل یه پیشی از خودش صدا در میاره و

 

 بلند بلند میخنده طوری که نیکا هم دیگه یه خورده از حسادتهاش کم شده و با خندیدن

نویان

میخنده

از همه بیشتر با نیکا ذوق میکنه

خدارو شکر که دو تا دسته گلهام بچه های خوبی هستن خدارو شکر

++

عزیزمی

++

از      بعد از عید قرار بود ببرمت مهد  که تا یه خرده تو هم با نینی ها بازی کنی و

 

چیزی یاد بگیری و هم خودمم به این هوا یه هوایی بخورم

 

یه روز با خودم گفتم حالا من این فسقلی رو اگه ثبت نام کنم بعد وای نسته چیکارکنم اون

 

 مهدی هم که میخواستم ببرمت کل هزینه رو برنمیگردونه که

 

واسه همین تصمیم گرفتم برای امتحان اول ببرمت سرای محل که هم ساعتی نینی ها رو

 

 قبول میکنن هم خودمم هم همونجا میموندم

 

خلاصه رفتیم اونجا از سطح کیفیتش اصلا خوشم نیومد خیلی بیکیفیت بود تازه امکاناتی

 

هم نداشت خلاصه خانمه گفت شما بیرون باش تا صداتون کنم شما هم رفتی دنبال بازی

 

هنوز 5 دقیقه نشده بود که صدای جیغ های پی در پی شما به گوش رسید که مامانمو

 

میخوام

خانمه در رو باز کرد و رفتم تو اینقدر گریه کردی و جیغ زدی و با اینکه خودم اومدم

 

پیشت فقط میگفتی بریم

 

منم اصلا راضی به ناراحتی شما نیستم عزیزم

 

وقتی برای بابا گفتم گفتش که قید مهد رو بزن و اشک دخترم رو درنیار

 

برای همین قرار شد هفته ای 1 روز با هم بریم استخر عزیز دلم

 

بیشتر روزها هم با هم با چرخت میریم پارک یا خرید همینشم خوبه

 

پیاده روی با دختری که عاشقشی به دنیا می ارزه

 

وقتی باهاش بچگی میکنی خیلی کیف میده

 

نیکا نمیدونی که چقدر دوست دارم عزیز دلم

 

گفتم ببرمت کلاس زبان اما با تحقیقاتی که کردم به این نتیجه رسیدم که تو این سن فقط

 

 بازی کنی و از بچگیت لذت ببری عزیز دلم

 

اینجا دخملی حاضر شده با هم بریم آتله سها عکس هامون رو سفارش بدیم

++

متاسفانه بخاطر اینکه وقتمون اخر وقت بود از عکسها رضایت چندانی ندارم و فقط چند

 تاییش خوب شد که سر فرصت میزارمش

نمیدونم اینجا چرا هر چی صدات میزدم پشتتو میکردی عزیزم

 

++

قبل ها اصلا ویفر رنگارنگ دوست نداشتی اما جدیدا خوشت اومده تقریبا روزی چند تا میخوری

++

داشتی کارتون با نی نی میدیدی

++

اینجا هم با چرخت رفتیم پارک امسال دیگه پاهای خوشملت به پدال میرسه عزیزم

++

++

گیر سه پیچ که خودم باید چرخمو پارک کنم

++

فدای تو بشم عزیزمییییییییییییییییییییی

++

اینجا هم حسابی مشغولیییییییییییییییییییییییییییییی

نمیدونم چرا هر بار میای پارک برای این صندلی الاکلنگ کلی اشک میریزی

++

فرشته کوچولوی ما هر روز بیشتر از قبل با شیرین زبونی هات ما رو خوشحال میکنی

 عروسک مامان

++

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مرجان مامان آران و باران
5 اردیبهشت 93 2:18
سلام عزیزم سال نو مبارکککککککککککک همیشه به شادی و تفریححححححححح فدات شممممببوس نیکای نازموووووووووووووووووووو
مامان سمانه
پاسخ
قربونت برم عزیزم
مرجان مامان آران و باران
5 اردیبهشت 93 2:19
عسلممممم هزار ماشالا چقدر ناز شده گل پسررررررررررررر
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم لطف داری
سما
6 اردیبهشت 93 13:05
سلام سال نو مبارک من خواننده خاموش وبلاگ شما هستم که از وقتی نیکا جان 5 ماهه بود مطالبتونو دنبال میکنم. خدا رو شکر میکنم که دوتا بچه سالم دارید ایشالا خدا به همه ی بچه ها سلامتی بده.منم یه دختر کوچولو دارم که همسن نویان جانه. اگه تا حالا خاموش بودم واسه اینه که فکر کردم شاید حضور آدمای ناآشنا اذیتتون کنه. غرض از مزاحمت اینه که یادمه شما قبلا مشهد زندگی میکردید.من هم به خاطر کاره شوهرم دارم میرم مشهد زندگی کنم.میخواستم کمکم کنید،اسم و آدرس چندتا فروشگاه لباس بچه که جنسای خوب خارجی داشته باشه رو برام بفرستید،از زندگی کردن تو یه جای غریبه میترسم از طرفی دخترم هم هر روز لباساش براش کوچیک میشه میخوام خیالم از این بابت راحت باشه. ممنون
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم شما لطف دارین چند تایی آدرس میزارم احمد آباد بلوار رضا نبش فکر کنم رضا ۳۳بود فکر کنم مغازه پلیز مام .۲:احمد آباد پاساژ قسطنطنیه ۳:پروما ۴:خیابان آزاد شهر هم چند تایی مغازه هست و پاساژ های خیابان سجاد