ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 15(هفته 35)

1390/3/26 19:38
نویسنده : مامان سمانه
1,006 بازدید
اشتراک گذاری

خداروشکر هفته 35 تو عشق مامان هم با خوشی تموم شد .خدا کنه عزیزم سر وقتت دنیا بیای 1 تیر وقت دکتر دارم که تاریخ دقیق زایمانو بزنه.خاله جون سمیرا هم قراره بیاد آخه مطبش آرزانتینه من اصلا این خانم دکتر محترم رو ندیدم.دکتر اینجا که خیلی خانم گلی بود و دل کندن ازش سخت بود اما خاله سمیرا میگه خانم صدیق پور هم خانم مهلبونی مامان جونم.

امروز روز بابایی بود اما چه کنیم که باباتون زیادی فداکارن و امروز و فردا هم سر کار هستن .این بابای خوشملت تازه اومده و بعد گرفتن دوش رفته لالا کرده.قلبون بابای تپلت برم که واسه ما حتی روزهای تعطیل هم میره سر کار.

دختر گلم من که عاشق بابا داودت هستم امیدوارم تو دخمل گلم هم قدر زحمتهای بابا رو بدونی.

امروز چمدون رو اوردمو و سایلهای لازم تو گل دخمل رو جمع کردم و وسایلهای خودمو کم کم جمع میکنم.

آرایشگاه هم که رفتم و موهامو یه حال بهش دادم که بابا کلی ذوق کرد آخه 9 ماه بود که موهام مشکی بود.

بابایی قول داده بیدار بشه چند تا عکس خوشمل با شیمک تپلم ازم بگیره تا بزنم رو شاسی واسه اتاقت.

1 شنبه هم باید برم دکتر هواپیمایی مجوز پروازمو بده و تا 3 شنبه به امید خدا بابایی رو تهنا بزاریم وبیایم به شهر شلوخ تهران که الان هم پر دود و آلودگی هست.

از این بابت خوشحالم که تا بابا بیاد سرمو با مهمونی گرم میکنم.دوست دارم دخمل گلم و بیصبرانه منتظر دیدنت هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان ریحانه
26 خرداد 90 19:42
سلام ایشالا نی نیتون به موقع و صحیح و سالم بدنیا بیاد

سلام خاله جون ایشالا سایه شما هم 120 سال بالا سر نینی جون باشه
شهرزاد مامان صدرا کوچولوی قهرمان
26 خرداد 90 23:16
سلام.مامان سمانه.خوبید؟انشاا... نی نی تون به سلامتی دنیا بیاد و ما ببینیمش. طبق درخواستتون لینکتون کردم.شما هم اگه دوست دارید لینکمون کنید.بازم سر بزنید.
ممنون عزیزم.نینی خوشملتو یه عالمه ببوس

zahra
27 خرداد 90 0:32
mer30
خواهش

zahra
27 خرداد 90 0:33
doset daram ye alame
منم تورو خیلی دوس دارم.بوسسسسسسسسسسسس

مامان آوا
27 خرداد 90 12:26
سلام عزیزم..........خوبی؟ نیکا جون خوبه؟......انشالله به موقع و سر وقت میاد پیشتون....شاد باشی گلم
انشالا .اره عزیزم خداروشکر فعلا همه چی خوبه تا خدا چی بخواد

مامان ابوالفضل
27 خرداد 90 15:41
سلام سلام صد تا سلام
به امید خدا داره روزها سپری میشه و به موعود نزدیک می شی
نیکا جون یه 3 هفته ای جلوتر از گل پسره منه
امیدوارم یه زایمان خوب و راحت و به موقعی داشته باشی
دوست دارم
با اجازتون لینکت می کنم
آخیییییییییییی.مرسی که به ما سر زدی منم لینک کردم

هديه
28 خرداد 90 7:50
سلااااام عزيزم......پس به اميد خدا 3شنبه مياي تهران.....
الهي كه به سلامت برسي و اين روزهاي باقي مونده هم سريع تموم بشه تا بتوني ني ني نازتو در اغووووووووش بگيري

تروخدا واسم دعا کن
هديه
30 خرداد 90 11:40
حتما عزيز دلم.....
بوسسسسسسسسس

مامان ایلیا
7 تیر 90 18:22
salam be salamati pa be mahi dige enshala be khoobio khooshi aslan natars man dard nadashtam eliya 20 rooz zoodtar donya omad choon kise ab pare shod omidvaram zayeman bi khatari dashte bashi va dokhmal ma sahiho salem bashe merci ke be man sar zadi movazeb khodet va jooje kochoolo bash