ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 16(هفته 36)

1390/3/29 0:41
نویسنده : مامان سمانه
862 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله های مهربون خواهش میکنم به سوالات من کامل و در صورت داشتن اطلاعات پاسخ بدین

درد زایمان چطوری شروع میشه؟

ماه درد رو از درد اصلی چطور تشخیص بدیم؟

امروز شنبه از صبح که پا شدم تقریبا هر 1 ساعت زیر دلم و پهلوی چپم به مدت 3 الی 5 دقیقه تیر میکشه

خیلی ترسیدم مخصوصا که 3 شنبه هم میخوام برم.اگه یه طوری بشه اینجا تنهام.کمکم کنین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان رهام خان
29 خرداد 90 10:02
حتما يه سر به دكتر بزن...
به دکترم زنگ زدم گفت اگه فاصله دردها کم باشه و منظم و هی بیشتر شد اون درد زایمان در غیر اینصورت ماه درد هست

مامان فرشته
30 خرداد 90 13:34
سلام عزیز دلم
من خیلی از مسایلمو نمی تونم بگم
کاش منم دلم خوش بود به تماس تلفنی
بی خیال

الان چطوری دردات بهتر شده ؟
غصه نخور گلم.خداروشکر امروز خوب بودم.تا ایشالا فردا برم حداقل دیگه خیالم راحت باشه تنها نیستم.

مامان ابوالفضل
30 خرداد 90 20:13
سلام، تنها چیزی که می تونم انجام بدم اینه که برات دعا می کنم
امیدوارم یه زایمان به وقت و راحتی داشته باشی
ممنونم

maman kochulu
31 خرداد 90 14:26
kh nazi gole nazam
?
migama
zayeman dar ab ham kh khube,spinal,epidural ham ali has
pish nahad mikonam zayeman dar abo entekhab koni
ممنونم من همون بیحسی رو انتخاب کنم

مامان عسل
2 تیر 90 11:54
الهیییییییییییییییییییی آرزو میکنم با آرامش و راحتی نی نی نازتو بغل کنی و یه زایمان فوقالعاده راحت داشته باشی سالم و شاداب باشی
مامان فرشته
6 تیر 90 3:24
کجایی؟
یه خبر از خودت بده گلم نگرانم
من خوبم خانمی خیلی راحت اومدم 15 تیر تاریخ زایمانم

مامان نی نی ناز
6 تیر 90 17:38
سلام عزیزم ....
نگران نباش .... ان شالله هر کی که به صلاحه و وقتشه دنیا میاد ...
البته حتما اگه بازم درد داشتی برو دکتر.

ان شالله که به سلامتی و دل خوشی می گیریش تو بغلت .


مرسی گلم تاریخ زایمانم 15 تیر شد
مامان نی نی ناز
6 تیر 90 17:38
راستی گلم روزی که برای زایمان می ری برای من و همه مامانای منتظر دعا کن.
سلام عزیزم به خوبی و راحتی اومدم تهران تاریخ زایمانم 15 تیر شد