ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 18

1390/4/14 17:58
نویسنده : مامان سمانه
1,126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله های مهربون

امشب ساعت 7 دارم میرم بیمارستان بستری بشم.ساعت 7.30 وقت عملم.

تروخدا واسم دعا کنین اول نینی سالم باشه بعد اینکه خیلی استرس دارم واسه همین دکترم گفته شب قبل برم بخوابم .دوستون دارم همتونو یاد میکنم بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (34)

مامان زهرا نازنازی
14 تیر 90 18:21
به سلامتی عزیزم اصلا نگران نباش من حتما برات دعا میکنم
انيسه
14 تیر 90 19:43
سلام ايشالا به سلامتي قدمش مبارك باشه و خداي مهربون ني ني سلامت و خوشگلي نصيبتون كنه
helia & Sarah
15 تیر 90 12:46
عزیزم انشاله الان که دارم این مطلب و می نویسم نی نی کوچولو مون دنیا اومده باشه ازش عکس بزار مواظب خودتون باشین بوسسسسسسسس
هديه
16 تیر 90 10:14
سلام سلام سلاااااااااااااام.... امروز ديگه ني نيتو در اغوشت داري... ديروز به يادت بودمو برات دعا كردم.... نيكا جون سلامته؟ حال خودت خوبه؟ راستي كدوم بيمارستان بودي؟طبيعي يا سزارين ؟
مامان فرشته
16 تیر 90 17:01
سلام عزیزم الان دیگه دخمل نازت تو بغلته خدا برات حفظش کنه گلم بوسسسسسسسس
helia & Sarah
17 تیر 90 17:15
کجائییییییییییییییین نی نی مون چطوره خوبه عکس میخوایم
مامانی شیما وحدیث
18 تیر 90 2:32
سلام مامان جون مهربون .الهی که من فدای مامان ودخملش بشم . ایشالا به سلامتی فارغ بشی .ازخدامیخوام که مامان وفرشته ی مهربونش و حفظ کنه . الهی آمین مامانی تروخدا حالت خوب شد مارو از احوالت خبردارکن می بوسمت
helia & sara
20 تیر 90 10:10
بابا توروخدا بیا یه خبری بده مردیم دیگه انقدر اومدیم دیدیم زده نیکا جون هنوز تو دل مامانشه گرچه ما میدونیم که دیگه الان تو بغل مامانشه عکسسسسسسسسسسسسسسسس میخوایم
مامان ابوالفضل
20 تیر 90 12:58
سلام، بی صبرانه منتظریم که عکسهای نیکا جون و ببینیم امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی
مامان فرشته
20 تیر 90 13:49
بیا دیگه بابا مردیم از انتظار بیا یه کم ذوق کنمممممممم خودت خوبی ؟ دلم تنگ شده
مریم
20 تیر 90 14:18
سلام . خوبی؟ خوش به حالت بلاخره انتظار به پایان رسید . کی میشه منم این روزا رو تجربه کنم.هنوز 12 هفته مونده تا به هفته 38 برسم. امید وارم نی نی خوشگل و سالمی دنیا بیاری. حتما بیا و از تجربیات زایمانت برامون بنویس که خیلی به دردم میخوره. راستی ساک زایمان رو چطوری بستی و چه چیزایی برداشتی؟؟
مامان آوا
21 تیر 90 1:45
عزیزم الان حتما یه فرشته خوشگل تو اغوش پر مهرت جا داره .........این حس قشنگ مادر شدن رو بهت تبریک می گم گلم
مامان روان شناس
22 تیر 90 10:23
به سلامتی به دنیا بیاد منم مثل جوجه روز 15 دنیا اومدم هورااااااااااااااااااااااا
مامان فرشته
24 تیر 90 18:04
سلام گلم می دونم الان خیلی سرت شلوغه اما کاش یه لحظه بیای و یه عکس برامون بگذاری از دخمل خوشگلت بوسسسسسسسس
مامان آوا
25 تیر 90 1:06
پس کوشی خواهر بیا یه خبر خوب از خودت و نیکا جون بذار
مامان آوا
25 تیر 90 1:06
پس کوشی خواهر بیا یه خبر خوب از خودت و نیکا جون بذار
خاله مصی
26 تیر 90 13:29
خدایاهمه نی نی های خوشکل وناز روسالم به آغوش مامان های مهربونشون برسون
سهیلا
26 تیر 90 13:58
عزیزم بهترینهارو برات آرزو میکنم انشاله به سلامتی نی نی خوشگل و عسلت به دنیا میاد و اخبار خوبی رو برامون میزاری
هديه
27 تیر 90 12:49
سلااااااااااام عزييييزم..... الان ديگه نيني جونت بايد 12 روزه باشه..... پس چرااااااااااا نمياي؟
مژگان
1 مرداد 90 9:15
فدات شم الان نیکا جون تو بغل مامانیشه
مامان ابوالفضل
2 مرداد 90 12:34
سلام یه خبر از خودت بده خانومی
معصومه مامان سهند
5 مرداد 90 13:00
سلام عزیزم به سلامیت نی نی نازتون به دنیا اومد.من خیلی دلواپسم یه خبری بهمون بدید. با اجازتون لینکتون میکنم
مامان قندعسل
6 مرداد 90 8:52
سلام ماماني گل. الان كه اين كامنت رو مي خوني ديگه يه مامان حسابي و پر مشغله اياميدوارم ني ني كوچمولوتون سالم و سلامت باشهاگه وقت كردين بياين پيشمون
معصومه مامان سهند
6 مرداد 90 14:37
سلام و صد سلام . با پست جدید به روز شدم. خوشحالم میکنید بخونید و نظرات خوشگلتون رو بهم بدید. من و سهند دوستتون داریم.
معصومه مامان سهند
7 مرداد 90 17:02
خاله جون پست جدید گذاشتم خوشحال میشم به ما سری بزنید
هديه
8 مرداد 90 0:14
سلاااااااام....واقعا نگرانت شدم....كجااايي؟ انقدر سرت گرمه ني ني جونته؟؟؟ اميدوارم 2 تاييتون شادو سلامت باشيد اما اخه چرا تو اين همه مدت نيومدي؟؟ نا سلامتي اين وبلاگه دخترته...چرا نمياي براش بنويسي؟ دلم شور ميزنه
مريم
11 مرداد 90 16:42
پس كجاييييييييييي؟
فرناز
12 مرداد 90 2:38
يك ماهگيت مبارك عسلم،ريحانه منم داره دو و نيم ماهه ميشه. نيكاجون منتظر عكساى نازت هستيم.
شهرزاد-مامان صدرای زمان
12 مرداد 90 6:00
سلام خانمی خوبی عزیزم؟کجایی؟ یه خبر از خودتون بده تورو خدا واقعا نگرانتم درسته که ممکنه وقتت پر باشه ولی اقلا یک خط بنویس و از حال و احوالتون بگو...اگه نمیتونی پست جدید بزاری بیا به وبلاگ صدرا و یه خبری بهم بده.انشاا... که هر دوتون سالم و سرحال باشید.دوستت دارم.میبوسمت
مامان سهند
16 مرداد 90 18:13
سلام عزیز دلم. با سفرنامه بارسلون در خدمتتونم. منتظر نظرات خوشگلتون هستم امیدوارم در کمال صحت و عافیت نی نی نازتون رو ببینیم
مامان روژین
22 مرداد 90 0:33
سلااااااااااااااام . من بعد از یه غیبت طولانی دوباره برگشتم . عزیزم خوشحال شدم که خبر به دنیا اومدن نیکا جونی رو شنیدم . الهی که صحیح و سالم باشه . زودتر بیا و عکسشو بذار برامون .
مامان نی نی ناز
24 مرداد 90 8:35
سلام کجایی پس دختر؟ چرا آپ نمی کنی ؟ بیا و خبرای خوب خوب بهمون بده .... بیا از خودتون یه خبری بده .... هی می ام سر می زنم می بینم آپ نیستی ... ان شالله که داری خوش می کذرونی
مامان نی نی ناز
27 مرداد 90 14:05
سلام دختر بیا یه خبری از خودتون بده دیگه ... کجایی پس؟ نگرانتم ... یه خبر بده
شارلوت
22 شهریور 90 1:29
سلام دوست عزیز
تبریکات ما را پذیرا باشید


mamnon