ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

هفته 38

1390/4/11 15:21
نویسنده : مامان سمانه
964 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانهای عزیز اومدم سریع یه خبر بدم وبرم

من 31 اومدم تهران پروازم هم خیلی خوب بود و همه هموامو داشتن .از اون روز هم 2 بار پیش دکترم رفتم و تاریخ زایمان 15 تیر هست شاید شبش برم بخوابم تا 7 صبح که ساعت اتاق عملم هست

همتونو یاد میکنم برام دعا کنین بوس بوس .مامان فرشته خیلی یادت میکنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

سمانه عمه مهدیار
11 تیر 90 15:31
ایشالا نیکا جون به سلامت به دنیا بیاد
مامان فرشته
11 تیر 90 16:08
سمانهههههههههههه جونممممممم خیلی خوشحالم برات عزیز دلممممممم ان شاا... زایمان راحتی داشته باشی ممنون که برام دعا می کنییییییی عاشقتمممممم منتظر عکس های نیکای نازم هستم بوسسسسسسسسس
مامان آوا
12 تیر 90 1:31
ای جان که جوجمون داره از راه میرسهزایمان خوبی رو برات ارزو می کنم.....می دونی هر دقیقه اش به یاد موندنیه از همش لذت ببر حتی از درد هات چون این دردهای وصالن
مامان ریحانه
13 تیر 90 0:33
سلام ایشالا بسلامتی زایمان کنی و نی نی نازتو در آغوشت بگیری
مامان زهره
13 تیر 90 11:16
وایی ی ی ی سلام الان که روز شمار وبلاگتون رو دیدم برام جالب بود که الان حتما نی نی تون تو بغلتونه یا دیگه داره به دنیا میاد. از ته قلبم براتون دعا می کنم یه کوچولوی سالم و تپلی داشته باشین. خودتونم سالم باشین.
معصی
13 تیر 90 11:32
سلام مامان سمانه جون، انشاالله زایمان راحتی داشته باشی، و ثمره نه ماه بارداریت سالم و صالح بیاد بغلتون، اگه میشه موقعی داری میری اطاق عمل، اگه بی حسی بودی سر عمل، برا منم دعا کن... دعا کن این ماه مامان شده باشم، (بگو معصوم) ایام ب کام
دانيال
13 تیر 90 13:03
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
هديه
13 تیر 90 23:48
سلاااااااااام عزيزم....الهي كه تا 5 روز ديگه ني ني گولوتو تو اغوشت ميگيريو سالم و سلامت بدنياااااااا مياد...برات دعا ميكنم
عكسشو بزاريااااااااا
حتما عزیزم .مرسی خانمی