ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا

1392/1/18 0:09
نویسنده : مامان سمانه
1,170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله ها نینی جون ما تو تاریخ ١٥ تیر  در بیمارستان جواهری تهران توسط خانم دکتر نرجس صدیق پور ساعت 9:15 صبح با ٣ کیلو وزن و ٤٦ سانت قد و ٣٤.٥ دور سر و چشمهای آبی با موهای مشکی  سالم دنیا اومد.

سر فرصت میام همه رو تعریف میکنم.

 +++

+++

نوشته شده در تاریخ 14 مرداد ماه 1390

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

مامان رامیلا
29 مرداد 90 9:23
سلام جوجوی شما خیلی نازه خدا حفظش کنه خوشحال می شم به وبلاگ من هم سر بزنی خاله جون، لینکتون می کنم .
مامانی شیما وحدیث
30 مرداد 90 4:29
شب عفواست ومحتاج دعایم زعمق دل دعایی کن برایم اگر امشب به معشوقت رسیدی خدارادرمیان اشک دیدی کمی هم نزداویادی زماکن کمی هم جای اوماراصداکن دراین شب های عزیز التماس دعای مخصوص دارم
مامانی شیما وحدیث
30 مرداد 90 4:30
سلام مامانی نیکا جون .چقدرخوشحال شدم که بالاخره نی نی نازما به دنیا اومد . خداروصدهزارمرتبه شکر .امیدوارم که نیکا جون دخمل خوبی باشه ومامانش واذیت نکنه
مژگان
30 مرداد 90 9:49
سلام عزیزم مبارک فدات شم نی نی ناز ملوسیه
بهار(مامانی شهراد)
31 مرداد 90 10:15
سلامقدم نورسیدتون مبارک من جاری الهام هستم خوشحال میشم به منم سر بزنین من لینکتون میکنم
مریم
31 مرداد 90 11:58
مبارکه . زودتر بیا و تعریف کن
فرناز
1 شهریور 90 5:18
سلام سمانه جون، تولد دخمل نازت نيكاجون مبارك باشه. ميشه تو لينك هات ملينا رو به ريحانه تغيير بدى.
مامان سهند
1 شهریور 90 19:25
مبارک باشه عزیز دلم قدمش خیر باشه
helia & sara
2 شهریور 90 12:35
باورت نمیشه بگم هر روز میومدم و اون نوار بالا رو که میدیم زده تو دل مامانشه اعصابم خورد میشد که نیومده بودی آپ کنی البته الانم عوض نکردی ولی عکس نازمون رو که دیدم کلی به وجد اومدم خدا رو شکر که صحیح و سالم به دنیا آمده
مامان آوا
2 شهریور 90 16:47
به سلامتی عزیزم قدمش مبارک باشه .... زودی بیا تعریف کن و عکس بذار
mamani helena
2 شهریور 90 18:01
salam azizam ghadame no reside mobarak.akhey alan saret kheili shologhe kheili movazebe khodet va niniye golet bash.age vaght kardi be ma ham sar bezan
Zahra
4 شهریور 90 13:24
سلام چقدرنی نی تون نازه ماشالا
مامان روژین
5 شهریور 90 2:13
بیا دیگه . مردیماااااااااااااااااااااااااااااااا.
اومدیممممممممممممم

مامان و باباي پارسا منصوري
7 شهریور 90 21:44
قدم نو رسيده مبارك
مامانی شیما وحدیث
9 شهریور 90 4:45
طلایی ترین روزها ارزانی نگاه مهربانتان وهزارگل پیشکش قلب باصفایتان .عید سعیدعید فطر برشما وخانواده ی محترم مبارک قربون نیکا جون برم من که چقدرماه افتاده
مامانی شیما وحدیث
18 شهریور 90 19:34
مامان سمانه جون پ کجایی ؟ چرا نمیای ازنیکا جون بگی ؟

ma khobim ama be khóda vaght nemishe biam
هديه
26 شهریور 90 11:21
سلاااااااااااااااااااام....پس چرا نميايييييييي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان شینا
28 شهریور 90 1:14
ایشالا قدمش مبارک باشه با عکسای خوشگل بیا

bôs merc golam
مامان راميلا
4 مهر 90 12:10
سلام
خوبي عزيز دلم چقدر خوشكل شدي، چه عكس هاي قشنگي .
سلام گلم مرسی امشب با عکسهای جدید میام

مامانی شیما وحدیث
5 مهر 90 1:18
مامانی نیکاجون من آپم اگه وقت کردی بیا وسربزن ومارو خوشحال کن .
بوووووووووووووووس واسه نیکا جون
سلام خاله با معرفت ما دوباره برگشتیم