ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 37

1390/11/3 15:40
نویسنده : مامان سمانه
759 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چی بنویسم و از کجا شروع کنم

انگار همین دیروز بود که به قول مامان امیر حسین واسه انار 2 ساله دعا کردم که خوب بشه

امروز وقتی وبلاگشو خوندم دلم آتیش گرفت...................

انار کوچولو به آسمون رفت

ای خدا

اینقدر ناراحتم و گریه کردم که نیکا وقتی میخنده هیچی ندارم که بهش بگم

خدایا خودت به مادر و پدرش صبر بده

دلم آتیش گرفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان بیتا
3 بهمن 90 16:41
همه مامانها ناراحت مادر انار کوچولو هستند.لطفا برای صبرشون سوره والعصر بخونید
حتما عزیزم.ممنونم

مامان ابوالفضل
3 بهمن 90 19:08
سلام
واقعا ناراحت کننده ست
خدا بهشون صبر بده
خدا به همه ی فرشته ها عمر با عزت بده
هیچ پدر و مادری غم دوریه فرزند نبینه
آمین
الهی امین

مامی امیرحسین
3 بهمن 90 23:11
سمانه جون فقط براشون دعا کن که صبر بده خدا بهشون.از سخت اونورتره...فاجعه است.اینو انگار فقط مایی که بچه کوچیک داریم میفهمیم...تو نی نی سایت همش جدله سر این موضوع...حس میکنم بقیه قدر ما درک نمیکنن..


نمیدونم فاطمه جان وقتی از اون روز خودمو یه لحظه جای مادرش میزارم حالم خیلی بد میشه اما فقط این ارومم کرده که خداوند خودش به ادم اولاد میده هر وقتم بخواد میگیرتش


مامی امیرحسین
3 بهمن 90 23:13
راستی سمانه دیروز تو حرم یه
آقایی داشت جلوم میرفت و بچه ای بغلش بود که با نیکا مو نمیزد...خیلی خیلی شبیهش بود.طاقت نیاوردم دویدم جلوش و پرسیدم ببخشید آقا اسم دخترتون نیکا نیس؟مرده داشت از تعجب شاخ در میاورد!گفت نه اسمش زینبه!کاش نیکا بود و میگرفتم خوب ماچش میکردم!


اخیییییییییییی .دختر دیروز چطوری رفتی حرم.ما تا فلکه برق بیشتر نتونستینم بریم
هديه
5 بهمن 90 15:17
سلام

اين ماجراي انار چيه؟

رفتم به وبلاگ امير حسن جون اما چيزي دست گيرم نشد....

ميشه توضيح بدي برام؟
انار یه دختر ناز بود که به علت سوختگی حالش بد بود چند روز پیش هم روح لطیفش به ملکوت اعلا پیوست