ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا40(7 ماهگی)

1390/11/20 0:03
نویسنده : مامان سمانه
671 بازدید
اشتراک گذاری

                                               ٧ ماهگیت مبارک نباتم

7 ماهگی

Happy DanceHippie

 

 

213 روز از به دنیا اومدن فرشته کوچکم نیکا گذشت

دختر گلم نیکا تمام زندگی ما با وجود تو عطر دیگه ای گرفته

هر چی در وصفت بنویسم بازم کمه

اینقدر من و بابا رو عاشق خودت کردی که از خودمون غافل شدیم

عزیز دلم امیدوارم همین طور که ما عاشقانه دوستت داریم وقتی بزرگ شدی 

محبت های بزرگتر هارو فراموش نکنی و همیشه به پدر و مادرت احترام بزاری

دختر گلم از روزی که وارد 7 ماهگی شدی به طور کامل نشستی

اطرافیان رو کامل میشناسی و بغل من و بابا میای

عاشق خندیدن هستی

2 روزه که پوف کردن رو هم یاد گرفتی و وقتی قاشق غذارو میارم ادای مامان رو

در میاری و غذاتو فوت میکنی

الهی دورت بگردم وقتی پیشم میخوابی یهو که بیدار میشی میبینی کنارتم آروم

دستهای کوچیکتو به صورتم میکشی و بعد غرق خواب میشی.عاشق این کارتم.

یه هفته ای هم هست که دیگه با من سر سفره میشینی و صبحانه و ناهار رو با

هم میخوریم عاشق این هستی که با هم غذا بخوریم

تقریبا همه غذاهارو با اشتیاق میخوری اما پوره سیب زمینی دوس نداری

برای خوردن سوپ هم هلاک هستی شیمکوی مامان

بابا اینقدر عاشقت شده که دیگه از در میاد مستقیم میاد طرف شما ؟مامان هم

دیگه پر..... شوخی کردم مامانم

دوستت دارم و عاشقت هستیم

این هفته واسه خرید که رفته بودیم هایپر گذاشتیمت تو چرخ کلی ذوق میکردی با صدای بلند همه نگات میکردن و بهت میخندیدن

یه شب هم که شام بیرون بودیم خودت تنها رو صندلی کودک نشستی و اصلا ما

 رو اذیت نکردی گلم

وقتی 3 تایی سر سفره شام هستیم اینقدر لذت میبرم که ناخداگاه اشکم در

میاد

خدایا این خوشبختی رو ازم نگیر

خدایا سایه شوهر مهربونمو از سرمون کم نکن و دستهای کوچک دخترکم را هیچ

وقت ازم نگیر

روزهایی که میریم برای غذای نیکا خرید کنم ناخداگاه یاد بچه هایی میافتم که

شاید الان پول خرید نون رو هم نداشته باشن اما کاری ازم بر نمیاد

مامان فدات بشه خیلی دوست دارم بوس بوس عشق من

نیکا

اینم فرشته کوچولوی مامان

نیکا

تولد دخملی

بابا هم به مناسبت تولد دخملی مارو شام مهمون کرد و کلی اسباب بازی جدید

 واسه فرشتمون هدیه گرفت

آخه دخترم اسباب بازیهات دیگه تکراری بود و همه رو پرت میکردی

همیشه دوستت داریممممممممممممممم.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان شینا
16 بهمن 90 16:45
هزار ماشالا
مامان ایلیا
16 بهمن 90 23:24
سلام هزار ماشالا به دخمل دوست داشتنیتون که هر روز شیرینتر میشه از روی ماهش ببوسین نوشته هات چقدر صمیمی و ساده ست خیلی خوشم اومد منم وقتی 3 تایی سر سفره ایم همین احساس رو دارم
قربونت برم عزیزم.

مهسا
18 بهمن 90 15:54
سلام
قربونت برم نیکا جون ماشا ا.... دیگه خانم شدی عزیزم 7ماهگیت مبارک باشه عسلم انشا ا.... 120ساله بشی شیطون خاله بوسسسسسسسسسسسسسسسس


بوسسسسسس خاله مهسا جونم
مامان دینا جون
18 بهمن 90 18:01
به به چه فرشته خوشگلی.با اجازتون لینکتون کردم.خوشحال میشم اگه به وبلاگ دینا سری بزنین و لینکش کنین.
قربونت برم ممنم شما رو لینک میکنم

مامی امیرحسین
19 بهمن 90 1:42
وای سمانه ضعف کردم نصف شبی این عکسای خوشگل چیه گذاشتی؟توروخدا مرتب براش صدقه بذار و وان یکادبخون.ماه شده ماه....اگه من مامانش بودم که زنده نمیموند اینقدر فشار فوشورش میدادم.ببوسش عوض من
قربونت برم عزیزم داماد گلم رو هم یه فشار زیاد بهش بده عزیزمممممممممم

فرناز/مامان ريحانه
19 بهمن 90 1:52
سلام نيكاى نازنينم،
7 ماهگيت مبارك باشه،
ايشاا... سالهاى سال با سلامتى كامل زير سايه پدر و مادر مهربون و دلسوزت،
زندگى سرشار از شادى و شادكامى داشته باشى.
ايشاا... مامان و بابا تولد 120 سالگيت رو بگيرن نباتم.

مرسی خاله مهربونم.همین طور واسه ریحانه گلم

خاله سمیرا
19 بهمن 90 22:42
الهی فدات بشم خاله جون...7ماهگیت مبارک عسلم ...خیلی جیگر شدی ...از راه دور می بوسمت نانازم به امید دیدار


خدا نکنه خاله.بوسسسسسسسسسسسسسسسس برای شما و کیانای گلم
هديه
23 بهمن 90 8:07
سلام..

هفت ماهگيت مبارك نيكااااااااااا جوووووووووووونم...

واي مثل فرشته هايي تو...

دوستت دارم...
بوس بوس
بوسسسسسسسس.خاله در حسرت دیدن وبت هستم

فهیمه|مامان هدی سادات
24 بهمن 90 11:58
سلام:
هفت ماهگی نیکا جون مبارک...
وایییییییی....چه فرشته کوچولوییییییی....بووووووووووووووووووووس
بوسسسسسسسسسس مرسی خالهههه

هديه
26 بهمن 90 13:42
الان ادرسمو از نو نوشتم..

دوباره امتحان كن..

نميدونم چرا فقط براي شما اينجوره..

تو گوگل زدي اسم وبلاگمو؟

بزن نماي زندگي..اون موقع ميتوني ببيني
اره عزیزم مشکل از فونت وبلاگ خاله جونم

مامی امیرحسین
27 بهمن 90 13:03
فرشته کوچولوی من به مامانت بگو من آپم...
اومدیمممممممممم خاله

نایسل
7 اسفند 90 16:55
وایییی خدای من چقدر نازه فرشته کوچولووووووووووو
خدا برات نگهش داره فدات شم


ممنونم گلم .مرسی که سر زدید
مامان محمدرضا
8 اسفند 90 10:18
ای جانم
چقدر ناز و ملوسه دخملتون
من لینکتون می کنم
قربونت برم.بوسسسسس