ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا42

1390/12/7 16:31
نویسنده : مامان سمانه
676 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام

با این همه غیبت معذرت خاله های گلم

تو این مدتی که نبودیم خیلی گرفتار بودیم

تقریبا از 2 هفته پیش شروع به خونه تکونی کردیم

یهروز اومدن مبلهارو شستن

یه روز    فرشهارو با پرده هارو دادیم واسه شستشو و از همه بدتر اومدن کارگر بود

خیلی خسته شدم چون همش دنبالش راه میرفتم

نیکا هم با روروئکش دنبال جارو برقی ذوق میکرد و راه میرفت

دختر گلم تا الان 3 بار دایی جون موهاتو کوتاه کردن اما این دفعه بردمت آرایشگاه ومثل یه خانم نشستی و موهاتو

کوتاه کردن .اینقدر خوشمل شده بودی گلم مبارکت باشه

هفته پیش هم با کوچولوی قشنگمون رفتیم واسه اولین خرید عیدش لباس خریدیدم

نیکا جون هم با ما همکاری کردن و کلا خواب بودن و من تونستم تو 4 ساعت تمام خریدهای نیکارو به راحتی انجام بدم سر فرصت لباسهاشو تنش میکنم و عکسهاشو میزارم

هفته گذشته هم مامان و بابای عزیزم 5 روزی اومدن پیشمون و کلی خوشحالمون کردن نیکا روز اول فقط جلوشون نشسته بود و بلند بلند میخندید

الهی قربون خندهات برم گلم

اگه قسمت بشه برنامه ریزیمون واسه مسافرت 28 اسفند ماه است و از الان بوی عید رو تو کوچه و خیابون میشه حس کرد

پارسال این موقع عسل مامان تو شکمم بودی و چقدر لحظه به لحظشو به خاطر دارم که تا روز دنیا اومدنت شمارش معکوس داشتم

الهی امسال هم سال خوبی برای همه باشه و همه نینی ها زیر سایه خانوادشون باشن

هفته پیش بالاخره قسمت شد و همراه مامانی دخملی رو برای اولین بار به پابوس آقا بردم و خدارو شکر اذیتم نکرد و دخترم همش خوابید و تمام وجود خوشگلتو تقدیم آقا کردم که نگهدارت باشه و وجودت با عطر حرمش تبرک شد

و واسه همتون دعا کردم که سال خوبی داشته باشید

عشق مامان داری سعی میکنی تو این ماه فکر کنم راه بری .تلاشی واسه غلت زدن و چهار دست و پا نمیکنی و فقط دوس داری دستتو به جایی بزنی و خودتو بلند میکنیو هر صدای آهنگی میشنوی تند تند نانای میکنی و وقتی میخوای ذوق کنی تند تند و پشت  هم از ته دلت میگی هییییییییی ....و میخندی

قربونت برم کوچولوی سفیدم

دوستت داریممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

نسترن
7 اسفند 90 19:22
الهی سمانه جون خسته نباشی انگار عمو یادگارر اینجا منم که هنوز تو خوابم شما همه خونه تکونی کردید ولی من هیچ کاری نکردم
لطفا زود زود عکساشو بگدار که طاقتم نمیاد ببینم جوجوم چه شکلی شده
هروقت رفتی حرم منو فراموش نکن


نه عزیزم نگران نباش من امسال یه خورده زودتر شروع کردم .حتما عزیزم یادتون هستم.بوسسسسسسس
نایسل
8 اسفند 90 8:25
وای من هنوز هیچ کار نکردم البته خونه من تمیزه چون 7 ماهه خونه خودمم اما هیچ کااااررر نکردمممم
آخه تازه خوب شدم .. دکتر گفته استراحت کنم
حتما عکسای لباسای عیدشو بزار خیلی دوس دارم ببینیم فرشته کوچولوتو
حتما فونت رو بزرگتر میکنم گلم
خونه نو مبارک عزیزم آره استراحت کن تا قوی بشی عزیزم مرسی که به پیشنهادم اهمیت دادی .بوسسسسس

هديه
9 اسفند 90 18:41
سلام عزيز دلم.. خريد هاي نيكا جون مباركش باشه...الهي كه به سلامتي لباس هاشو تنش كني.. عكساي نازشو بزار ببينيم.. بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامی امیرحسین
10 اسفند 90 15:47
مبارکه عروس گلم.یه لباس عروسم براش میخریدی ببینم عروسم چه شکلی میشه!


بوسسسسسسسسسسسسسسسس
نسترن
10 اسفند 90 16:47
خوب ای مامان سمانه تنبل من هرروز باید بیام به امید عکس جوجو طلا بعد ببینم هنوز نگذاشتی


قربونت برم چشممممممممم
فرناز/مامان ريحانه
11 اسفند 90 6:22
سيلام دوسى!
دلم ضعف رفت براى نيكاجونى و موهاى كوتاه شده و خريدهاى عيد اين نازدونه خانم،
زودى عكس بذارى كه دلم بى تاب ديدنشه.
نيكاجونم زيارت قبول، از امام رضا مىخواستى ريحانه رو هم بطلبه.


تو دلم یاد همه کردم ایشالا آقا بطلبه ریحانه گلم بیاد پیش نیکا و ما زیارتش بکنیم.بوس .چشم سر فرصت میزارم خاله جون
فرناز/مامان ريحانه
15 اسفند 90 6:48
سلام سمانه جون،
كامپيوترم 2 هفته پيش بعد از آخرين پستى كه گذاشتم يهو خاموش شد و ديگه روشن نشد الانم رفته تعميرگاه نمىتونم پست بذارم گفتم با موبايل بهت خبر بدم و سراغى بگيرم.
دلم براتون يه ريزه شده، منم برا ريحانه خريد كردم.

منتظر عكسيم ...

آخیییییییییییییییییییییییی

نسترن
15 اسفند 90 11:03
نیکا جونم بهت بگم یک مامان تنبل داری که حوصله نداره بیاد بگه تو این چندوقت چیکارکردی


نه خاله اومدیممممممممم
مامان بهار
17 تیر 91 12:33
عزیزم سلام نیکای نازم خیلی با مزه ای خاله وبلاگت رو خوندم همشهری هستیم با هم اگه دوست داشتی بهمون سر بزن