ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 43(8ماهگی)

1390/12/21 19:45
نویسنده : مامان سمانه
935 بازدید
اشتراک گذاری

                               8 ماهگیت مبارک نفس دونه

 

      روزگیت مبارکziba

 

عزیزمییییییییییییی

 

دنیای زیبا

zibaقند عسلمون امروز 8 ماهت تموم شد و وارد 9 ماهگی شدیziba

روزها به سرعت داره میگذره و تو عشق مامان به سرعت داری بزرگ میشی و باورش برای ما سخت است که داریم پیر میشیم

قربونت برم نیکا جونم با چشم کاملا میشه بزرگتر شدنت رو احساس کرد

ورجه وورجه هات بیشتر شده خداروشکر هنوز غذارو دوست داری

به برنامه غذاییت حلیم میوه و شیر موز و حبوبات هم اضافه شده و همرو و الخصوص نون پنیر خیلی دوست داری

از دیروز کلاس جهشی دست دسی برات گذاشتم که یکی در میون انجام میدیziba

وقتی چراغ آیفون روشن میشه میدونی که باباجونه سریع به در نگاه میکنی و همین که بابا جونو میبینی دستاتو باز میکنی و جیغ میکشی تا بغلت کنه الهی دورت بگردم عزیزم

ziba

واسه 4 شنبه وقت دکتر داشتیم و واسه چکاب ماهیانه رفتیم

وزنت شده 7800 و قد و دورسرت و دکتر گرفتن اما نگفت چند و گفت همه چی عالیه چون من خیلی  نگران وزنت  بودم.

 تو 2 ماه 1100 اضافه کردی و دکتر گفت بعد 6 ماهگی معمولا ماهی نیم کیلو خوبه

و سطح هوشیاریتم گفت خوبه

قربونت برم گلم

به  4چیز علاقه زیادی پیدا کردی

دکمه .زنجیر مامانو پیام یازرگانی و سیم تلفن

وقتی اینارو میبینی بخصوص و قتی صدای تبلیغ میاد انگار برق میگیرتت و فوری 

 تلوزیونو نگاه میکنی

ziba

خداروشکر باز هم به خاطر داشتنت

رابطه شما باباجون هر روز از قبل بیشتر میشه و وقتی موقع شام پیش بابا میشینی هی خودتو براش لوس میکنی و اونم قربونت میره

دیروز بابا  مارو به صرف خوردن بستنی بیرون برد و منم دیدم شما بیکار نشستی یه خورده بهت دادم وایییی مگه ول میکردی کلی بستنی خوردی و همش بلند بلند میخندیدی

الهی مامان قربون خندهات بره گلم

ziba

نازدونه

ziba

نفس دونه

ziba

یکی یه دونه

ziba

اینم دخملی من اما نیکا چون حوصله نداشت موفق نشدم همه لباسهاشو بزارم

اینم شعر جدید مامان که واسه خانمی میخونه و خانمی تند تند دس میزنه

ناز دونه ...نفس دونه... یکی یه دونه ...چراغ خونه ..........

عسل مامان امروز یهو شروع کرد به ب ب و د د گفتن و از تکرار این کلمه لذت میبرد و ما هم کلی ذوق زده شدیمممممممممممممم

ziba

 

دخملی من دوباره موهاش بلند شد و بنده بردمش آرایشگاه این نیکا  جونم قبل از اصلاح هستند

هستی منییییییییی

ziba

و این هم گل دخملی بعد اصلاح فکر کنم این بار آرایشگره موهاتو خراب کرد من گفتم قارچی اما تنها چیزی که نیست همونه

بوس

خدا کنه تا هفته اینده جا بیافته دوست دارمممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

نسترن
16 اسفند 90 19:31
خیلی خیلی ناز شده جوجو من 8ماهگیت مبارک عکس اولیش معرکه.میشه من این قند عسل بخورم


ممنونم خاله ...قابل ندارهههههههه
مامی امیرحسین
18 اسفند 90 7:14
ای نفس شیرین طلا....بخورمت عسیسم...سمانه جون منم نگران رشد امیرحسینم.تو این دوماه فقط 400 گرم وزن گرفته.با اینکه دایم داره میخوره شاید بخاطر دندون باشه نمیدونم؟؟
قربونت برم خاله.من نیکا رو بردم دکتر و گفت از 6 ماه به بعد طبیعیه.ولی امیر جونو حتما یه دکتر ببر گلم

فهیمه|مامان هدی سادات
21 اسفند 90 15:18
گاه گاهی سفری کن به حوالی دلت
شاید از جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد...
سلام:
وییییییییییی...این جیگمل ناز رو ببین...بوووووووووووووووووووووس

راستی...
تو خونه تکونی دلتون...ما رو بیرون نندازین!
دلتون آروم و بهاری

قربونت برم خانمی هدی جونمو یه عالمه ماچ کنیددددد

فرناز/مامان ريحانه
23 اسفند 90 3:02
8 ماهگيت مبارك نازدخمل.
عكساتم كه عالى و
لباساتم فوق العاده بودن.
حيف كه با موبايل نمىتونم زيادى بحرفم. قبلا اومده بودم گفتم با كامپيوتر ميام و كامنت مى ذارم كه نشد.

ممنون خاله جونم ریحانو ماچششش کن .بوسسسسس

مامان طاها
24 اسفند 90 15:14
ای جانم این نی نی چه خوشمله با اون مژه های بلندش ببوسش پیش ما هم بیا
فرناز/مامان ريحانه
26 اسفند 90 7:45
عيد رو تبريك ميگم مهربونم.
مامی امیرحسین
26 اسفند 90 10:30
سال نوت مبارک سمانه جون.یه سال پراز برکت و شادی از خدا برات میخوام