ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 48

1391/3/11 16:22
نویسنده : مامان سمانه
1,189 بازدید
اشتراک گذاری

با عرض سلام و معذرت خواهی بابت غیبت بسی طولانی ما .یعنی من و نینی جونم

خدمت شما دوستان گلم اولا با تاخیر فراوان روز مادررو به همه تبریک میگم و امیدوارم همه ما فقط اسما مادر نباشیم بلکه از اعماق وجودمون این کلمه رو لمس کنیم و تمام عشقمون رو نثار عزیزانمون بکنیم

بابا جونی باز هم واسه روز مادر من رو غافلگیر کردن و ابتدا با بردن شام بیرون از بنده پذیرایی به عمل آوردن و سپس دست گل زیباشون رو به بنده همراه یه لپ تاپ هذیه دادن که واقعا منو شرمنده کردن

شوهر عزیزم بابت همه محبتهای بی دریغت ازت ممنونم الهی سایتون 120 سال بالای سر من و دخملی عزیزم باشه 10000000000000000000 بوس برای بابا

خوب از این روز که بگذریم وارد روزهای شیطونی عزیز دلم میشیم

ذقیقا از روز 10 ماهگی که نیکا جونم شروع به 4 دست و پا کردن برای من رندگی نذاشته

همش بایذ ذنبالت بدو بدو کنم قربونت برم

دائم میری جلو میز تلوزیون و cd هارو میریزی وقتی میگیرمت میری جلو شومینه و سنگهای اونو میکنی دهنت

تازگیها دستتو میکنی تو پریز برق واییییییییییییییییییییییییییییییییی  این کارت خیلی وحشتناکه

عاشق کنترل ها هستی و به محض اینکه ازت میگیرم با صدای بلن الکی جیغ میزنی الهی قربون اون فیلم بازی کردنات برم

وقتی به چیزی که نباید دست بزنی من میگم جیزه شما هم به من ذول میزنی و میگی با تف فراوان جیزهههههههههههه و باز اون کارو انجام میدی

چند روزی هم هست که راحت از پله 10 سانتی آشپزخونه میای بالا و کلی ذوق میکنی یورش میاری سمت سبد سیب زمینی ها

الهی فدات بشم واقعا خسته میشم از اینم ناراحتم که چرا همش 200 تا وزن اضافه کردی عزیزم

احتمالا 5 شنبه بریم ولایت بنده تا 2 شنبه و 11 ماهگیت رو هم با تاخیر اپ کنم

امشب هم تا ١.٣٠ شب منو معطل خودت کردی تا خوابت برد قربونت برم که وقتی خوابی تمام شیط.نیهات یادم میره

خیلی میخوامت بوس عشقم

نیکای مبهوت من

********

 

عسل مامان داره سی دی با نینی نگاه میکنهساکت

***

نیکا در حال شیطونیمشغول تلفن

**

---

**

الهی مامان جونم خنده هیچ وقت از لبات سر نخوره گلمچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان گیسو جون
11 خرداد 91 13:39
قربون خنده های جادوییت برم من عروسک نازم
چهار دست و پا رفتنت هم مبارکککککککک
بووسسسسسسسسس


بوس
فرناز/مامان ریحانه
12 خرداد 91 3:08
ووووووووااااااااااااااااااااااااای الهی
چه نگاه قشنگی هزار ماشاا...
چه خوردنی شده این جوجه نارنجی
راستی خاله جون بابای ریحانه براش یه عروسک گنده گرفته که لباس نارنجی داره
منم هر روز با دیدنش یادتو میفتم
خجالتم نذه خاله جونممممممممممممممممممممم

مهسا
12 خرداد 91 12:20
قربونت برم من نیکا جون شیطون ودوست داشتن می بوسمت گل من
بوسسسسسسسسسسسس

مامی امیرحسین
14 خرداد 91 20:39
قربونت برم الهی ملوس خاله...عکس اولتو خیلی دوست داشتم...چهار دست و پا کردنت مبارک نفسی...


مرسی خاله جونم.بوسسسسسسسسسسسسس
فهیمه
18 خرداد 91 8:39
من آلزایمر گرفتم و یادم نیست به شما رمز دادم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فهیمه
18 خرداد 91 8:39
اگه نه لطفا" بیا و بهم بگو خانومی که شرمنده ت نباشم

kنه خاله ندادین
سارینا کوچولو
18 خرداد 91 14:01
سلام من منیلو خاله کوچیکه سارینا جونم .از طرف من نیکا جونو ببوس
فرناز/مامان ريحانه
26 خرداد 91 0:24
كجاييد پس ؟؟؟
هستیم