ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 46(10 ماهگی)

1391/2/29 19:02
نویسنده : مامان سمانه
1,090 بازدید
اشتراک گذاری

                                  ١٠ماهگیت مبارک عشق مامان                   زیبا  

++

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

عزیز دلم به همین زودی 10 ماهه شدی و مثل هر ماه باورش برامون سخته که داریم پیر میشیم و از این بابت خوشحالیم که با لذت بزرگ شدنت رو میبینم

خدارو شکر به خاطر داشتنت و دیدن هر لحظه بزرگ شدنت و در آغوش گرفتنت

 

نیکا جان از اینکه دیگه اینقدر بزرگ شدی که وقتی کنارم خوابیدی خودتو به من میچسبونی و گاهی وقتها که دستهای کوچکت رو روی دستهای من میزاری و میخوابی دلم میخواد زمان تو همون حالت وایسته و من تا ابد کنار تو باشم وقتی نفسهای گرمت بهم میخوری از گرمای تنت سیر نمیشم عشقمیییییییییییییییییییییییییی

نیکا جونم دیگه بابا اینقدر وابستت شده که وقتی میاد هم تو از دیدنش  ذوق میکنی و هم بابا از در که میاد ٥دقیقه تو رو تو بغلش فشار میده و تو هم لذت میبری چون همون طور وامیستی

الهی قربونت برممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

تو این یه ماهه پیشرفتهایی که داشتی

1)چهار دست و پا به طور حرفه ای

2)تسلط کامل به راندن روروئک

3)باز کردن درب کشوها و ریختن cd ها و لذت فراوان از این کار

4)بازی با پرده ها و کنترل ها و پرت کردن عینک بابا جون

5) اضافه کردن سوپ جو و گندم و آش کشک به برنامه غذایی شما

6)بای بای کردن و بوسیدن (البته یشتر لیسیدن)

7)هنوز خبری از دندان نیست

٨)قد:٦٦.٥ و وزن ٧٨٠٠

٩)روزی یک سیب رنده شده و پرتقال اب گرفته شده میخوری

هفته پیش دختر خاله های گل نیکا هلنا و هلیا خاله اومده بودن مشهد چشمتون روز بد نبینه من و خاله جون 3 تایی شون رو بردیم آرایشگاه که موهاشونو درست کنیم و بعد ببریمشون اتلیه

آرایشگاه خانمه رو کن فیکون کردن اینقدر هم گریه کردن که من از رفتن منصرف شدم اما خاله جون به هر مشقتی بود 2 قلوها رو برد آتلیه

بله نیکا خانم بزرگ شدی نگی چرا منو نبردی ها بوسسسس

امسال تولد دخملی مصادف شده با روز نیمه شعبان

نمیدونم چیکار کنم. خیلی دلم میخواد مفصل بگیرم از یه طرف هم میترسم چون کوچمولو هستی اذیتم کنی فعلا موندم چیکار کنم گل مامان

شکلکهای جالب و متنوع آروین

++

شکلکهای جالب و متنوع آروین

نیکا جونم امروز حمام کرده بود و حالا هم گیر داده به آویز تختش

 +

شکلکهای جالب و متنوع آروین

دخملی 4 دست و پا

+

شکلکهای جالب و متنوع آروین

دخملی کنجکاو

+

شکلکهای جالب و متنوع آروین

ماما قربون اون ترکیبت برههههههههه

+شکلکهای جالب و متنوع آروین

فداییی چشماتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

+

شکلکهای جالب و متنوع آروین

++

شکلکهای جالب و متنوع آروین

++

نیکا جونم تو این دنیا از همه چیز برای من و بابا جون مهمتری باشد که تو رو به بهترین نحو تربیت کنیم

از خدا میخوام به هر کس که آرزوی مادر شدن داره این لیاقت رو نصیبش کنه چون واقعا هدیه شیرینی که از طرف خدای مهربون به ما داده میشه بوسسسسسسسس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان گیسو جون
14 اردیبهشت 91 23:41
سلاممممممم به روی ماهتون خوبین ؟؟؟؟؟؟؟؟ ای جانمممممممممم جیگر من خوبه ؟ ماشاا... چه ناناز شده فداش بشم من که مثل گیسوجونم دندون نداره ! ببوس روی ماهش رو
محمد طاها
14 اردیبهشت 91 23:44
سلام عزیزم.هزار هزار ماشاالله.تو رو خدا سپند یادتون نره.ذخترم رو ببوسیدش.به ما هم سری بزنید
مهسا
15 اردیبهشت 91 20:19
سلام قربونت برم من نیکا جونم 10 ماهگیت مبارک انشاا... 120 ساله بشی عزیزم دست مامانی هم درد نکنه چه عکسایی از خانم گل گذاشتی خیلی خوشگلن می بوسمت گل من
مامی امیرحسین
16 اردیبهشت 91 15:17
10 ماهگشت مبارک گل نازم.ماشلا مثل همیشه به این دخمل نازنازی.قربونت بشم الهی.


قربونت برم گلم
مامان پارسا جیگر
16 اردیبهشت 91 16:00
10 ماهگیت مبارک عسل خانوم


ممنونم
مامان آرینا موفرفری
16 اردیبهشت 91 16:42
10 ماهگیت مبارک خوشگل خانم.


مرسی دوست جونممممممم