ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 52(اولین تولد. تولد کفشدوزکی)

1391/5/19 0:21
نویسنده : مامان سمانه
4,686 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک  تولدت مبارک 

تولد کفشدوزکیت مباررک

تولدت مصادف شد با نیمه شعبان و جشن دندونیت رو هم همون شب گرفتیم

دخترم تو 1 سالگیت یه دونه مروارید داشتی

 کفشدوزک 1 ساله مامان تولد یه سالگیتو با یه 

دنیا عشق بهت تبریک میگم امیدوارم بتونم تولد 100 سالگیتو جشن بگیرم

تولد امسالت خونه مامانی برگزار شد

عشقم خدارو شکر تولد به خوبی و خوشی برگزار شد و شما گل ماماین اصلا

اذیت نکردی و همون روز تا ساعت 7 خوابیدی و وقتی مراسم شروع شد تا 1

شب همش رقصیدی

و با دختر خاله ها شاد بودی الهی فدات بشم

مهمونهای

ما کلا 21 نفر بودن که شامل مامانی و بابایی .دایی جون. خاله مژگان و ندا و

سمیه و دوستهای مامان و عمه و دختر عمه های مامان بودت جای عمه لیلا و

عمو داریوش و خاله سمیرا و مامانی و بابایی نیکا خالی بود

تولد نیکا به روایت تصویر

نیکا قبل تولد در خواب ناز

++++

 

++

تزینات راهروها و دیوارها

 

++++++++++

 

فلش راهنما تولد

++++++

 

 

 ++++

+++

نی های دندونی

 

++

 

دستمال کاغذی کفشدوزکی

++

چاقو کیک

++

++

میز تنقلات و میوه

++

++

میز گیفتها و هدیه بچه ها

+یه

 

عکس آتلیه نیکا جان

++

کیک کفشدوزک

++

کادو مامان وبابا

++

++

 

میز دسر

++

میز شام که شامل آش ذنذونی و چلو کباب و ماست و خیار بود

++

گیفت مهمانها شامل عکس شاسی نیکا. کارت تشکر شکلات کفشدوزکی

++

گیفت بچه ها  هم شامل لپ لپ و کیسه تزیینی که داخلش پاک کن کفشدوزک . اسمارتیز بود

شکلات کفشدوزکی که بخاطرشتمام تهران و مشهد و زیرو رو کردیم

++

دفتر چه یادگاری که خودم درستش کردم

++

++یکا و

 

نیکا با مهموناش

++

 

 ++

++

نیکا و بابا و مامان

++

++++++

++

++

++

++

عزیز دلم امیدوارم همیشه تنت سالم باشه آرزوی ما خوشبختی توست دوستت داریمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

عزیز دلم روز 19تیر هم برای واکسن 1 سالگیت بردیمت که خدارو شکر اصلا اذیتی نداشت و بعد 10 دقیقه انگار نه انگار که واکسن خوردی

چکابت هم انجام شد

قد:71

وزن:8300

دور سر: 43

همه چیز خوب بود فقط ورنت باید 9 کیلو میشد که 700 گرم کم داشتی که گفتن اونم احتمالا به خاطر ورجه  وورجه هاته عزیزم .

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان سمیرا
24 تیر 91 20:21
سلام عزیزدلم ...تولدت مبارک باشه ...خیلی خوشگل شدی نانازم .ایشالا سالهای سال در کنار مامان جون و باباجون مهربونت به سلامتی و با خوشحالی زندگی کنی .عسلم خیلی دلم می خواست توی اولین سالگرد وجود نازنینت شرکت کنم .دعا می کنم سال دیگه در کنار هم شاهد فوت کردن دوتا شمعهای تولدت باشیم ...خیلی دوست دارم ...از راه دور می بوسمت .کیانا هم تو رو می بوسه ...
.ممنونم خاله جون که به ما سر زدین حتما عزیزم .کیانا رو ببوسسسسسسسسسسسسسسسس

عمه لیلا و الناز و ساناز
24 تیر 91 20:50
تولدت مبارک باشه عزیزم امیدوارم سالهای سال زنده باشی و سلامت . حیف که ما تولدت نبودیم . بازهم تولدت مبارک

مممنونم که به ما سر زدین .ایشالا سال دیگه در کنار هم باشیم بوسسسسسسسسسسسسس
فرناز/مامان ريحانه
25 تیر 91 1:58
Happy Birth Day NIKA


ممنونم عزیزم.بوسسسسسسسسسسسس
مامان آراد(خاطره)
25 تیر 91 2:06
تولدت مبارک عزیزم...ایشالا 120 ساله بشی...دست سمانه جون هم درد نکنه که کلی زحمت کشیده..
ایشالا همیشه سالم و شاد باشین...



ممنونم گلممممممممممممممممم
فرناز/مامان ريحانه
25 تیر 91 2:15
تولد گل كوچولو مبارك.
همه چى عالى بود،
دست گلت درد نكنه مامان مهربون.
ايشاا... 100 ساله بشه.


همین طور برای نحانای خاله
مامان زهره
25 تیر 91 14:47
سلام عزيز دلم با تاخير تبريك من را هم بپذير.تولد گل دختري مبارك


خیلی ممنون که به ما سر زدین گلم
مامان زهره
25 تیر 91 14:48
معلومه كه ماماني عزيز خيلي زحمت كشيدن.بازم دستشون درد نكنه كه گل دختري را شاد كردن
مهسا
25 تیر 91 23:19
سلام
سمانه جون همه چی عالی بود دست گلت درد نکنه قربون نیکا جون 1 ساله برم من عسلم تولد مبارک باشه انشا ا.... 120 ساله بشی بوسسسسسسسسسسسسسس

خیلی ممنونم. بوس گلم
عمه جونی
26 تیر 91 14:44
تولدت مبارک نیکا جونی
میتونم بپرسم دفتر یادبودشو از کجا تهیه کردین؟
خیلی خوشگل و باسلیقس همه چی دستتون درد نکنه


ممنونم خودم درستش کردم عزیزم
مامان گیسو جون
28 تیر 91 14:11
سلامممممممم عزیزم
به به
مبارککککککککککک الهی 120 ساله بشی خوشگل خانم
خسته نباشی گلم
همه چیز بینهایت عالی بود
امیدوارم نیکای خوبم قدر مامان مهربونش رو بدونه
دوستتون دارمممممممم

ممنونم خاله ایشالا تولد دخملیت هم به خوبی برگزار بشه .میدوستمتوننننننننننننننننننننننننننننن
مامان شينا
28 تیر 91 20:46
تولدت مبارك عزيزم


مرسی خاله جون
هديه
31 تیر 91 21:46
سلاااااااااااااااااااااااام..به به...

دستت درد نكنه مادر باسلييييييييييقه..افرين به تو

اين تم كفش دوزك رو سفارش داده بودي؟

سلام گلم ممنونم.نه عزیزم همه رو خودم تنها درست کردم
فرناز/مامان ریحانه
1 مرداد 91 1:42
سمانه جون ممنون که اومده بودی پیشم
خواستم بگم عکس کیک جشن قدم رو گذاشتم.
راستی دفعات قبل با موبایل اومده بودم و نتونستم بابت اینهمه زحمتی که برای تولد دختر نازت کشیده بودی تشکر جانانه بکنم
جشن تولدش با هنرمندی شما خیلی قشنگ شده بود آفرین بر شما مامان نمونه

دیدم خیلی ناز بود.مرسی عزیزم آره خیلی سخت بود اخه دست تنها بودم اما وقتی برای نیکا باشه خستگی برام معنا نداره .بوسسسسسسسسسس
مامان آراد(خاطره)
1 مرداد 91 14:07
سلام....عکسای تولد آراد هم بروز شد...پیشمون بیاین... بوسسسسس
مامی امیرحسین
2 مرداد 91 14:58
تولدت مبارک کفشدوزک کوچولوی نازم.ایشالا صد ساله شی.همه چیز خیلی عالی و شیک بود.دست مامانی درد نکنه.معلومه که خیلی زحمت کشیده.


قربونت برم عزیزم پسر گلم رو ببوس
م
9 دی 91 0:18
سلام .تولدت مبارک نیکا جون البته با تاخیر.من تازه با وبلاگت اشنا شدم.لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم ما رو لینک کنید.باااااااااااااااااااااااااای.
مژده/مامان بهراد
18 دی 91 10:22
فوت فوت فوت بيا شمع‌ها رو فوت كن كه 1000 سال زنده باشي خيلي زيبا برگزار كردي دستت درد نكنه من هم كمتر از يه ماه ديگه تولد 1 سالگي پسرمه با تم زنبور دعا كن به خوبي بتونم برگزارش كنم.