ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 53

1391/5/10 15:22
نویسنده : مامان سمانه
788 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممممممممممممممممم اول از همه طاعات و عبادات شما عزیزان مقبول خداوند بلند مرتبه

پارسال این موقع عسل مامان 1 ماهه بودی

قربونت برم تولد 1 ماهگیتو برات جشن گرفتیم که اول ماه رمضون بود چقدر زود گذشت

چقدر امسال و پارسال دلم میخواست روزه بگیرم و افطارمو با صدای مورن زاده و نون داغ باز کنم حیف ایشالا سال دیگه

جقدر دلم برای روزهای مجردی خونه بابا تنگ شده ماه رمضون ها منو یاد خانواده مینداره

دور هم بودن و افطار کردن با نون تازه باباجونم و غذاهای خوشمزه مامان

سحری خوردن با صدای دعای سحر که از رادیو قدیمی  با صدای بلند پخش میشد و بابا با صدای بلند قران میخوند

دلم خیلی تنگ شدههههههههههههههههههههه

خوب دیگه اگه بیشتر ادامه بدم گریم میگیره بریم سراغ احوالات دخملی ما

ziba

 

++

ziba  zibaziba  ziba

دخملی  گل ما  از روزی که 4 دست و پا میره عین فرفره دنبالم میاد از روز تولدش به بعد

نمیدونم چرا اینقدر وابسته من شده همش دنبال منه

میرم طرف تلفن به سرعت باد میرسه میرم سمت تراس با سختی مبل رو میکشه که خودش رو به من برسونه

تازگی ها هم همش دنبال بابا جونی گریه میکنه و با التماس میخواد که بغلش کنه

قربونت برم اینقدر که از صبح تا شب دنبالتم کلی خوشتیپ شدمممممممممممممممممممممم

هفته پیش برای اسهال پی در پی که داشتی رفتیم دکتر و گفت چیزی نیست و برای وزنت هم گفت نگران نباشم چون خیلی فعالیت داری

خدار وشکر غذات هم که خوبه عاشق بستنی و فرنی با 4 مغز و موز هستی

هلو و هندوانه رو هم میخوری اما هنوز هم هویج رو دوست نداری

٢ تا از عروسکهات که شبیه نینی خیلی دوست داری و تا میریم تو اتاقت خیلی ذوق میکنی و اشاره به اونها میکنی و برای تشکر کلی صورت منو میلیسی

قربونت برم

نیکای من بدون هر روز بیشتر و بیشتر تو قلب من و بابا جا باز میکنی و با دیدنت هر روزنت دلمون بیشتر برات میلرزه

تاره یاد گرفتی با غلذت زیادی میگی اآببببببببببببب و یا آپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپه

 ماما و ب ب رو هم میگی

هنوز خبری از دندون دوم نیست برای چیزی که میخوای گریه میکنی و اگه بهت ندیم الگی جیغ میزنی قربون قهرهای الکیت برم من

بابا جون برات یه قلک خریده که پس انداز رو یاد بگیری و هرشب که بابا بهت پول میده به کمک بااب با ذوق میندازی تو قلکت

قربونت برم عشقمییییییییییییییییییییییییییییییییی

دیروز برای اولین بار دعوات کردم که خودم هم خیل ناراحت شدم عکس العمل شما هم این بود که تو چشمهای من نگاه کردی و جیغ کشیدی دیروز هم 4 تا قدم برداشتی و دیگه تکرارش نکردی

عسل منیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مهسا
2 مرداد 91 23:42
قربون نیکا جون برم من ماشاا .... به گل دختری بوسسسس


قربونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مامی امیرحسین(فاطمه)
5 مرداد 91 20:02
عزیزم قربونت برم.امیرحسین چند وقته همین اخلاقایی که میگی رو داره.کلا آویزون منه.نمیدونم چیکار کنم/فقط وقتی خوابه میشه یه کار درست و حسابی کرد.خدا حفظشون کنه.در مورد الینا چیز زیادی نمیدونم.فقط میدونم بعد واکسن شروع شده.حالا علتش چیه معلوم نیست.فقط خدا کمکشون کنه.براشون دعا کن...


قربون پسمل ناناس برم من.یه وقتایی واقعا کلافه میشم اما باز به خودم میگم خدارو شکر که سالمه که شیطونی میکنه.خیلی براش دعا کردم
فرناز/مامان ريحانه
6 مرداد 91 2:15
سلام عزيزم ماشاا... به اينهمه پيشرفت،
فقط تو دندون درآوردن تنبلى جوجو.
نحاناى ما داره سيزدهمى رو در مياره
بوووووس ناناسى


اره خانمی الان 2 مرواریدش جونه زده
مامان شینا
7 مرداد 91 14:44
بووووووووووووووووس برا نیکا جووووووووون
مامان آراد(خاطره)
7 مرداد 91 16:44
مامان پرهام
8 مرداد 91 21:47
چه دخمل خوشگلی


بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
❤مامان رامیلا کوچولو❤
30 مرداد 91 18:22
تحفه ای یافت نکردم که دهم عیدی دوست / یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی اوست دلهایتان شاد، زندگیتان سر سبز ، عیدتان مبارک .