ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 54

1391/5/10 2:34
نویسنده : مامان سمانه
1,033 بازدید
اشتراک گذاری

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دومین مروارید نیکا جونم در تاریخ 1/5/1391 خودش رو نشون داد مبارکت باشه عزیزم خدارو شکر این یکی هم بدون اذیت در اومد گل مامان

این هم عکس دندونهای موش موشکی نیکا جون

دندون موشی مامان

قربونت برم با همون 2 تا مروارید اینقدر خوشمل رنگارنگ و سیب رو میخوری

 

نمیدونم چرا چند وقته وقتی نیکا رو حموم میکنم تا دوش رو میبینه شرو ع میکنه به جیغ زدن و از تو استخرش خودشو میندازه بغلم نمیدونم چیکار کنم اینم روز جمعس که حمام بود و با ترس داره به دوش نگاه میکنه

حمام نیکا 

نمیدونم با این یه معضل چیکار کنم عزیز دلم

 نیکا جون دیروز تونست رکورد بزنه و  ١٩قدم تاتی تاتی کرد  والبته با قر .چون اهنگ مورد علاقشو داشت پخش میکرد با رقص و قر کمر وارد میدان میشد . نمیدونم چی شد که شما اینقدر به رقصیدن علاقه پیدا کردی و با هر اهنگی کمر ت دیگه در اختیارت نیست عزیزم.

فقط وقتی حواسش نیست تاتی میکنه .تا حواسش جمع میشه میشینه .الهی دورت بگردم یه کم دیگه  حرفه ای بشی برات کیک قدم میخرم .الهی فدات بشم منو با بابااینقدر ذوق کردیمممممممممممممممممممممممم

تاتی تاتی

خدایا شکرت که دخملی این مرحله رو هم داره با موفقیت طی میکنه

نیکا جونم بلاخره بعد 1 سال بابا میله بارفیکس خرید و تاب دخملی رو نصب کرد اولش بازم میترسیدی اما امروز به خاطر حسودی از عروسکت توش نشستی و از  ته دلت میخندیدی

تاب بازی

قربون اون خنده ات برم که دنیا می ارزه

 نیکا جونم هر چی غذا بخوری بازم یه ظرف ماست و خامه رو باید باهاش بخوری و گرنه لب به غذا نمیزنی  و برای غذاهای که توش گوشت قرمز داره باید باکلک بهت غذاتو با لیمو ترش بهت بدم اما اگه حواست باشه بیرون میاری

هنوزم از تخم مرغ آب پز بیزاری و فقز یه روز در میون املت رو با اشتها میخوری پنیر و کره هم با نون دوست نداری

دخملی ماستی

دورت بگردم بخور نوش جونت

دخملی چند وقته که خیلی وابسته بابا شدی طوری که صبح ها با اون پا میشی و دنبالش با صدای بلند گریه میکنی تحت هر شرایطس چه صبح باشه چه شب طلمات تا میبینی بابا هم پیشت خوابیده مثل فنر پا میشی و میری سراغش و موهاشو میکشی با صدای بلند ذوق میکنی

عکسهای اتلیه دخملی هم در ادامه مطلب

 

 

+++

+++

اینو رو شاسی 40  در 60 زدیم واسه تو پدیرایی

+++

++

+

++

++

امسال از این اتلیه اصلا راضی نبودم ایشالا سال دیگه برات جبران میکنم هرچی بهش گفتم کارتونیش نکن باز هم کار خودشو کرده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

فرناز/مامان ريحانه
10 مرداد 91 5:43
سلام عزيزم،
الان با موبايلم بعدا با كامپى ميام
يه عالمه سوال و نظر دارم.


قربونت عزیزم منتظرم بوسسسسسسسسسسسس
مهسا
11 مرداد 91 18:37
سلام قربون نیکا جون برم من ماشا ا.... به نیکا جونم تاتی می کنه همراه با رقص آفرین خاله جون ادامه بده تا به زودی بدو بدو کنی
مامانی عکسای نیکا جون هم خیلی قشنگ شده


عزیزمیییییییییییییییییییییییییی
مامان ایلیا کاکل زری
11 مرداد 91 23:36
سلام ماشالا به دختر نازتون همیشه میگم اگه ایلیای من دختر میشد حتما این شکلی بود خیلی چشماش نازه به نظر منم عکسهای اتلیه از این بهتر میتونست باشه چون اصلا نتونسته چشمهای خوشگلشو نشون بده


اون روز خاله نیکا هم خیلی اذیت کرد
مامان آراد(خاطره)
12 مرداد 91 2:36
جالب بود تا آخرش خوندم...



قربونت برمممممممممممممممممممممم
فرناز/مامان ریحانه
12 مرداد 91 2:59
سلام دوباره بر سمانه خانوم ماه و دخملی ناناسش!
اول اینکه دندون دومی نیکاجون مبارک باشه.

آخی دلم براش سوخت از عکسش هم معلومه که داره می ترسه. ریحانه هم وقتی رفته بودیم مسافرت از حموم خاله اش اینا می ترسید آخه حموم خودمون کاشی های سفید داره اما مال اونا زرشکی بود و تا رفتیم توش جیغ و دادهای خانوم شروع شد و تا آخرش جیغ کشید و چسپید بهم مگه میذاشت بشورمش.
الان دیدم کاشی های شما هم تیره است این خاطره یادم افتاد.
به نظرم چاره اش اینه که هر روز ببریش تا عادت کنه اگه زیاد ببینه زود محیطش رو می پذیره.

19 قدم ماشاا... هزارماشاا...
تازه داشت چهاردست و پا می رفت که حالا راه افتاده ؟ خوش به حالتون زانوهاش سیاه نمیشه دیگه.
زانوهای ریحانه از بس چهار دست و پا رفته رنگش تیره شده

یه سوال هم دارم که اگه وقت کردم تو خصوصی می پرسم.
مامانش! کیک قدم رو برای اولین قدمش می گیرن نه اینکه دخملی ما 19 قدم راه بره بعد مامانش منتظر بمونه تا حرفه ای بشه

چه خنده قشنگی هم می کنه تو تابش
سمانه جون نیکا عروسکای کنجش رو نمی ریزه؟
من روزی صد بار مرتب می کنم و تا غافل میشم می بینم یواشکی رفته اتاقش و مشغوله ریختن اما ناراحت نمیشم بیشتر حال می کنم.

در مورد گوشت قرمز و تخم مرغ آب پز هم دقیقا با ریحانه تفاهم دارن.

عکسای آتلیه هم خیلی قشنگ بودن مخصوصا همونی که پذیرایی زدین.

میگم چشای نیکا هم مثل ریحانه یه ذره تیره شده نه؟ (منظورم نسبت به ماه های اول تولدشونه)

آخیش تموم شد. خسته ات کردم نه؟


عزیز دلم ممنونم که برام اینقدر نظر گذاشتی.خاله کاشی های ما نصفش سفیده اخه نمیدونم شاید این هم یه دلیلش باشه.واقعععععععععععععععع من فکر کردم باید خوب راه بیافته بعد کیک بگیریمممممممممممممممممممم خاله
آره عزیزم داره رنگش برمیگرده
میدونی من همه چیرو ساده دوس دارم این اقای عکاس هی از خودش سلیقه در کرده که من نمیدوستمش.سمت کمدش میره بهم میریزه اما دوباره میزاره سر جاشششششششش
فرناز جان زود خصوصی بزار مردم از فضولییییییییییییییییییی


مامان گیسو جون
15 مرداد 91 16:15
سلام عزیزم خوبی ؟
مبارک باشه دندونای خوشگلش
ببوسش عزیزم رو


ممنونم ما خوبیم .قربونت برم
فرناز/مامان ریحانه
16 مرداد 91 2:40
سمانه جون ممنونم


قربانت عزیزم
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 14:10
________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟ امروز روز آآآآآخـــــــــــــــررره
چشم

niloo
4 شهریور 91 13:18
نازی
دندونش چه خوشمله
پیش ما هم بیا


قربونت برم حتماااااااااااا