ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 56(14 ماهگی)

1391/6/29 12:16
نویسنده : مامان سمانه
788 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام

از اینکه اینهمه تاخیر داشتیم عذر میخوایم

 اخه یه هفته قبل عید فطر معلوم شد که بابا جون احتمال 100 درصد کارش

 برای تهران درست شده و برای صحبت باید به تهران میرفتیم و همین طور دیدن خونه

به طور اتفاقی 22 مرداد رفتیم تهران و یه هفته ای اونجا بودیم دختر گلم 2 تا

دندون بالاش هم در اومد و به طور حرفه ای راه افتاد و برای مامانش زندگی

 نذاشته

2 روز تعطیلی عید رو هم همراه عمو داریوش اینا رفتیم روستای ییلاقی 

 آلاشت که خیلی خوش گذشت و هوا هم خیلی سرد بود شما هم کلی تو

اون 2 روز اونجا بازی کردی عزیزم

این دفعه دخملی با بچه ها خیلی بازی میکرد و کلماتی مثل نینی و توپ و تاب

و به به و مامان وبابا و صدای زنبور و جوجو رو را حت میگه

قربونت برم که هر روز شیرینتر میشی عشقم

دیگه پارک رفتن شده برنامه هر روز ما عاشق تاب و سرسر هستی و از بازی با

 بچه ها لذت میبری

تو مسافرت هم اطیت نکردی و قراره برای 2 ماه دیگه کلا بریم تهران برای

زندگی

موقع برگشتن هم رفتیم تولد دخمل خاله جونی ماندانای گل که اونجا نیکا

اینقدر رقصید که همه همش میگفتن ziba  ماشالا به این دخملی هنرمند

مامان جونم این روزا خیلی شیطون شدی و تا فرصتی پیش میاد یا تو کابینت ها هستی یا کشوها رو بهم میریزی

بعضی وقتها اینقدر اذیت میشم که فقط دعا میکنم زود لالا کنی تا مامان به کاراش برسه

عزیز دلم ایشالا تنت سالم باشه تا همیشه بتونی آتیش بسوزونی عشق مامان

 

غذا خوردنت هم خدار شکر خوبه تو این ماه 400 گرم اضافه وزن داشتی که

کلی مامان خوشحال کردی

جدیدا خانم کوچولو وقتی میخوایم حاضر بشیم میای پیش مامان جلو آینه

موهاتو شونه میکنی و تل روسرت میزاری خودتم بلند بلند میخندیziba

قربونت برم عشقم

قبلا اگه تلفن رو میگرفتم جلو دهنت پرتش میکردی اما الان تلفونو میگیری و راه میری و بلند میگی آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ این یعنی الو

هفته گذشته هم با بابا جونی بردیمت سرزمین عجایب پروما که شما عزیزم

کلی بازی کردی و شب هم از خستگی خوابیدی تا 10 صبح جمعه ziba

هفته پیش دختر خاله نیکا هلیا عزیزمون یهو دچار تب شدید و استفراغ شد

که از 5 شنبه بیمارستان بستری حال و روز خوبی نداریم اما دیروز دکترها

تشخیص دادن که عزیز خاله منژیت گرفته و خدارو شکر درمان قطی میشه تا

10 روز دیگه

اما از دیروز که اومد مشهد حالش از این رو به اون رو شد و خدارو شکر آقامون

خودش صدای گریه های مامانش رو شنید و دخملی عزیز ما رو شفا داد

خدایا خودت همه کوچولو های مریض رو شفا بده خاله ها شما هم براش دعا

کنینziba

 نیکا جونی در شهر بازی پروما

+++

+++

++

نیکا جونی وارد حریم مامانی شده

++

اینم کامیونی که با اصرار به باباش تو مغازه دید و خریدیمش

+++

بوسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

فرناز/مامان ريحانه
16 شهریور 91 2:21
14 ماهگيت مبارك نيكاجون.
مامانى برام دعا كن تا عمل نشم.
رمزم همون قبليه:


عزیزم نگرانم کردی خدا بد نده چی شده گلم؟خاله هرچی اون رمزو میدم قبول نمیکنه؟


مامان گیسوجون
17 شهریور 91 19:33
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم

لینک مسابقه

http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
از فردا رای گیری شروع می شه


حتما عشقم قربون گیسو با حجاب برم من


خیلی با حال بوددددددددددددددددددددددددددددددد
مامان گیسوجون
17 شهریور 91 19:34
سلاممممم عزیزم هوبی؟
ای جانم خاله فدای اون رقصت بشه همیشه شادی بری خوشگلم
14 ماهگیت مبارک عشق من


عزیزمیییییییییییییی
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 0:42
خیلی لطف کردی دوست گلم ممنون
راستی از فرناز خبری داری چیزی شده نگران شدم


فقط به من گفته عمل صفرا داره منم نگرانم عزیزم


سپیده
18 شهریور 91 11:09
www.koodakeman91.niniweblog.com سلام. با تشکر از رای شما
مامی امیرحسین(فاطمه)
18 شهریور 91 15:55
سلام جوجه نارنجی خوشگلم.یعنی داری از شهر ما میری؟دلمون گرفت که!ایشالا هر جا میرین خوش باین و زیر سایه امام رضا.
راستی سمانه جون من از جشن قدمتون خیلییییی خوشم اومد.اگه اجازه بدی یکم ازش ایده برداری کنم.ناراحت که نمیشی؟
چی کر کنیم خاله ایشالا هر چی خیره.این حرفا چیه آره گلم بردار

مهسا
18 شهریور 91 19:58
سلام عزیزم 14 ماهگیت مبارک قربون نیکا جون نازم برم من
طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 0:33
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
مامی امیرحسین(فاطمه)
21 شهریور 91 12:52
به جشن قدم ما هم تشریف بیارین
هديه
28 شهریور 91 0:22
سلام عزيزم... 14 ماهگيت مبارك نازگلم
هديه
28 شهریور 91 0:22
عزيزم از فرناز جون مامان ريحانه خبر نداري؟


چرا خانمی میخواست عمل کنه اما نمیدونم واسه عمل رفت یا نه خودم هم دلواپسشم


فرناز/مامان ريحانه
28 شهریور 91 3:19
واى شرمنده ام، انگار همه رو نگران كردم.
به لطف دعاهاتون و نذر و نيازهاى اطرافيون، به خير گذشت؛ دوباره سونو شدم و خبرى از سنگه نبود دكتر گفت همون موقع كه داشتى درد مىكشيدى دفع شده.


سلامممممممممممممم عزیزم خداروشکر فرناز مردیم از دلواپسی دخمل
آناهیتا مامانیه آرمیتا
28 شهریور 91 15:14
سلام عزیزم ممنون به وبلاگمون اومدی چه دخترنازی خداحفظش کنه
خانومی میزتلوزیون رو سفارشی ساختن . تلوزیون هم مارکش فیلیپسه عزیزم.
راستی لینتون کردم سمانه جون


ممنونم اناهیتا جون خیلی خوشحالم از آشناییتون.
فرناز/مامان ريحانه
10 مهر 91 5:34
عكساى نيكاجون خيلى قشنگ بودن. مى بوسمش*
مامان الینا
12 مهر 91 11:09
چه نی نی خوردنی هستی تو!!! به من هم سر بزن