ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 60

1391/9/23 18:53
نویسنده : مامان سمانه
889 بازدید
اشتراک گذاری

 تو تمام این روزها فکر اینکه یه لحظه دخترکم از من دور باشه طوری ما رو ناراحت و غمگین میکنه که حالا حالا  فکر خیلی تفریحات رو  و سر کار رفتن رو از ذهنم عبور نمیدم

از وقتی اومدیم تهران چون اینجا تمام اقوام هستن من هر وقت بخوام شما رو پیش مامانی میزارم و میرم اما نمیدونی تو همون چند ساعت چقدر دلتنگ بوییدنت و بوسیدن و لمس کردنت هستم گلم

دیروز خونه عمه جون شام همه دعوت بودیم و ما هم طبق معمول (البته این کارو خاله سمیرا مد کرد) برای اینکه شما اذیت نشی 7 صبح همراه بابا رفتیم خونه عمه اینا

همین که رسیدیم شما تا الناز و ساناز (دختر عمه ها) رو دیدی که داشتن میرفتنمدرسه چنان ذوق زده شدی که بلند بلند جیغ میزدی نینی نینی

قبونت برم اما نینی ها رفتن مدرسه و نیکا هم که چند ماهی بود خونه عمه نرفته بود شروع کرد به گشت ردن و وارسی کردن خونه عمه

قربونت برم سر صبحی هی به عمه میگفتی نانای بزاره که من هی میگفتم نمیشه آخه عمو خوابه قبول نمیکردی که یه دفعه ساعت خونه عمه که هر 1 ساعت زنگ میزنه شروع به زدن کرد و شما هم تند تند نانای میکردی همه مرده بودیم از خنده

 قربونت برم که با حداقل امکانات به خودت هیجان میدی

ساعت 9 تا 11 خوابیدی و و قتی بیدار شدی آفتاب خوبی بود و منم از فرصت استفاده کردم و حاضر شدیم رفتیم پارک روبروی خونه عمه

شما خیلی خوشحالی میکردی یه نیم ساعتی بازی کردیم و فقط آخر سری با دیدن یه پیشی بی ادب کلی گریه کردی عزیزم

عزیزم از دیروز هم کلمه اتیش رو خیلی ناز میگی و وقتی میگم نیکا اتیش رو چیکار کنیم تنتد تند فوت میکنی قربونت برمممممممممممممممممم

ساعت 4 با بابا جون قرار خرید داشتیم و من شما رو سپردم به عمه و مامانی و خودم یواشی در رفتیم

تو شهر وند که بودیم هر نینی که میدیدم تو ماشین سبد دار نشسته کلی یادت میکردیم و سهمت شد یه عالمه قابلمه های خوشکل با عکس دختر توت فرنگی

خیلی دلواپست بودم ساعت 9 رسیدیم خونه که دیدیم ای دل غافل به گفته مامانی اینقدر دنبال شیر گشتی که بغل مامانی خوابت برده بود

الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلی ناراحت شدم کوچولوی نازم

دیگه تا شب از ترس اینکه ترکت کنم ولم نمیکردی دایم دنبال من بودی

امروز هم طی یه عملیات انتحاری همراه خاله سمیرا (نینی ها رو دادیم به اقایون پدر) و رفتیم سینما فیلم من مادر هستم که اینقدر فیلم ناراحت کننده ای بود که همونجا قسم خوردم خیلی مواظب اینده و رفتار گل دخملم باشم عزیزم

شما هم 4 ساعتی با بابا جون بودی و الان هم دوتایی لالا کردی

خیلی دوستون دارمممممممممممممممممممممم

آخه همه دنیای من هستین بوسسسسسسسسسسسسسسسسس

نیکا قبل رفتن به مهمونی در خواب ناز

نیکا خواب الود

کوچولو خونه عمه جون

++

++

در حال شیطونی

++

قربون اون چشمات برم منننننننننننننننننن

 ++

نیکا اینجا گردنبند الناز رو برداشته بود هر کار میکردم در نمیاورد

+++

شکلکهای جالب و متنوع آروین

+++

شکلکهای جالب و متنوع آروین

پیشی بی ادب دخملی رو ترسونددددددددددددددددد

+++

شکلکهای جالب و متنوع آروین

عزیزمییییییییییییییییییییییییییییی

 

+++

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

سانی مامی شادیسا
24 آذر 91 23:58
خیلی ممنون که توی وبلاگ دخترم کامنت گذاشتید. ماشاله نیکا خانم خیلی نازه خدا حفظش کنه براتون من با تبادل لینک موافقم شما رو لینک کردم
فرناز/مامان ریحانه
27 آذر 91 17:40
ای جاااااااااااااااااااااانم قربونت برم با اون گل سرای خوشگلت
خوشحالم که زود زود آپ می کنین


اره آخه مامانی شبها تازه بیکار میشه میشینه پای نت
مامی امیرحسین(فاطمه)
28 آذر 91 8:27
سلام عزیزم.ببخشید دیر سر زدم.
خوشحالم که نیکا جونم اینقدر بزرگ و خانوم شده.دلم میخواست تا مشهد بودین میدیدمتون.ولی قسمت نبود.خدا رو شکر که فامیل هستن و از تنهایی دراومدین.
قربون اون حرف زدنش.امیرحسین که ما رو حسرت به دل گذاشته!

عزیز دلمیییییییییییییییییییییییی .زیاد عجله نکن به وقتش میحرفه خالهههههههه

نیم وجبی
28 آذر 91 20:19
وای چه نینی نازو بامزه ای دارین.به نی نی ما هم سربزنید خوشحال میشیم


قربونت عزیزم حتما بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 آذر 91 14:42
قربونت خوش تیپ خاله میبوسمت

پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه

تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد

عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری

یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .

پیشاپیش یلدا مبارک


ممنونم عزیزم شما هم یلدا تون مبارک

مامان آراد(خاطره)
29 آذر 91 16:21
پاییز ثانیه ثانیه میگذرد "یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگهای رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد
عمرت یلدایی..دلت دریایی..روزگارت بهاری
یلدای خوشی را برایتان آرزو میکنیم


ممنونم انا جون.یلدا شما هم مبارک