ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 66

1391/10/26 16:05
نویسنده : مامان سمانه
1,253 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

حدودا ١ هفته ای بود بعد واکسنت که بی اشتها و لجباز شده بودی و تقریبا هیچی نمیخوردی هر چیزی هم که برات میزاشتم کاملا ظرفش رو خالی میکردی رو میز خیلی باهات دعوا میکردم که داری لجبازی میکنی .الهی بمیرم برات مامان ببخشید که سرت داد زدم و دعوات میکردم اخه ناراحت بودم غذا نمیخوردی.دیروز دیدم جفت لپ هات قرمز شده

اولش شک کردم گفتم شاید اوریون باشه باز یادم اومد که واکسن شو زدیم که به زور دهنت کوچیکتو باز کردم که دیدم ای دل غافل ٣ تا مروارید تو دهنت در اومده

قربونت برم مامان منو ببخش که دیر متوجه شدم و به خاطر غذا نخوردنت دعوات کردم بوسسسسسسسسسسس

هفته پیش هم طرح بینایی سنجی کودکان ١ تا ٤ سال بود که بردمت و خداروشکر چشمهای خوشگلت سالم بودن

عزیزم این روزها خیلی انرژی ازم میگیری و تقریبا هر روز تمام وسایل اتاق رو میاری تو یه وجب آشپزخونه خالی میکنی و من بیچاره نمیدونم آشپزی کنم یا وسایل شما رو مراقب باشم

با اینکه نسبت به بقیه بچه ها دختر آروم و منطقی هستی  اما بازم شیطنت های خودت رو داری

من و بابا هنوزم نتونستیم بشینیم با هم یه صحبت یا درد دل کنیم به محض اینکه پیش هم میشینیم با جیغ میای و و سط ما میشینی و هی میگی من من (یعنی بابا من و یا مامان مال من)اخه دخملی بابا مال شماس خوب اما منم بخدا خیلی ازش سهم دارما قربونت برم من

از این خوشحالم که دیگه تقریبا همه چیز رو میفهمی و میری میاری

مامان:نیکا زنبورتو از تو سطل بیار

نیکا:چشششش(چشم) بدو بدو میری میاریش

مامان:نیکا لباس بپوش بریم ددر

نیکا:چش.بدو بدو میری در کشو باز میکنی و کلاه و شالت رو بر میداری

صبح که بیدار میشی اول مامان رو میبوسی بعد دستهای خوشگل و سفیدت رو میزاری رو لبام میگی بوس

بعد میگی عوض و میریم پوشکت رو عوض میکنیم و خانم خانم ها آستینهارو بالا میزنی و میگی آب اب یعنی بشوریمشون و بعدش هم میری سر کشو حولتو بر میداری و خودتو خشک میکنی عزیزمییییییییییییییی

اینها هم یه سری عکس هست که مال امروز و از بیکاری با دخملی هی عکس انداختیم

قربونت برم

این هفته هم تولد ٢ سالگی دوقلو های خاله هست که ما متاسفانه نمیتونیم بریم و خاله ظاهرا سنگ تموم گذاشته . تم رنگین کمون رو انتخاب کرده و قد یه نامزدی مفصل گرفته از همین جا جفتتون رو میبوسمممممممممممممممممممممممممم وتولدتون رو تبریک میگمامیدوارم همیشه در کنار مامان و بابی مهربونتون خوش باشین

کلماتی مثل آش  .اتو و قان قان رو هم میگی و چیپس که خیل غیر مفیده

+++

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

اینجا رو یه هفته ای کشف کردی و تا غافل میشم ازت اونجا پیدات میکنم

++

++

شکلکهای جالب و متنوع آروین

++

شکلکهای جالب و متنوع آروین

+++

شکلکهای جالب و متنوع آروین

++

شکلکهای جالب و متنوع آروین

++

شکلکهای جالب و متنوع آروین

انجا میدونی مامان به ظرف انارش حساسه داری دست میزنی عزیزم

++

شکلکهای جالب و متنوع آروین

امروز خیلی هوس آش رشته کردم و سریع مواد رو ریختم تو زود پز و به دخملی هی گفتم اش داریم و موقه ریختن رشته ها شما هم کمکم میکردی خوشحال بودی

اما یهو گیر دادی که برم بشینم پیش قابلمه که همون موقع که نشستی کار زود پز تموم شدو عسلکم کلی ترسیدی فدات بشم مامان جونم

شکلکهای جالب و متنوع آروین

++

ببخشید خیلی کار اشتباهی کردم جای خطر بردمت گلم

دوست داریم هوار تااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

فرناز/مامان ریحانه
29 دی 91 13:35
ای جونم چه عکسای میکی موسی قشنگی
می بوسمت نازدونه ی خوشملم

آخه کدومشو بگم قشنگه که اون یکی از اونم قشنگ تره


قربونت برم خاله جونم بوسسسسسسسسسس
مامان گیسوجون
29 دی 91 23:43
عزیز خاله مرواریدای خوشگلت مبارک
ای جانم چه عکس های خوشملی دختر نازمون چه عروسکی شده


ممنونم خاله جونم گیسو جونو یه عالمه ببوس
مامان آراد(خاطره)
2 بهمن 91 17:47
به به چه خانوم خوشگل و خوش تیپی...
قربون اون مهربونی و بوس گفتنت برم...
سمانه جون شما هم کارایی میکنیا...طفلک بچه زهر ترک شده..
براش اسپند دود کن خانومی..
بوس از اون لپای نازت.


اخه خاله نمیدونی چه قشقرقی راه انداخته بود بوسسسسس
آناهیتا مامانیه آرمیتا
4 بهمن 91 15:38
مرواریدات مباااارک عکسات همش مثل همیشه نانازبود عکس ثابتت خیلی خیلی خوشمله عزیزم
مامان حسنا
24 بهمن 91 9:51
عزیزم خوشحال میشم به وب دخمل منم سربزنی


حتما عزیزم
نرگس مامان باران
9 اسفند 91 11:37
واااااااااااااااااای چه عکسهایی ماشالا خیلی نازه
من فکر میکردم فقط باران من خیلی ریزه چون الان 15 ماهشه و 8800 ولی فک کنم دختر شما هم مثل منه
زنده باشن جفتشون


آره گلم مهم اینه که سالم هستن بوس