ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 76 (تبریک سال نو)

1391/12/25 0:39
نویسنده : مامان سمانه
598 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیزای دلم سال ١٣٩٢ پیشاپیش مبارک

معلوم نیست ما احتمالا ٢٨اسفند   تا ٧ فروردین بریم مسافرت .پیشاپیش سال نو بر شما عزیزان مبارک .امیدوارم

سال خوبی  برای شما باشه.

ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
25 اسفند 91 1:48
پیشاپیش تبریک عزیزم امیدوارم سال خوبی براتون باشه و۱۲ماه تون سبزسبزباشه


ممنونم عزیزم همچنین برای شما و دخمل گلت بوسسسسسسسس
♥مامان آمیتیس♥
26 اسفند 91 5:34
سال نو پیشاپیش مبارک
ایشالا سال خوبی داشته باشید


ممنونم عزیزم همین طور برا شما و خانواده محترم بوسسسسسسسسسسس
♥مامان آمیتیس♥
26 اسفند 91 5:37
عطیه
28 اسفند 91 17:55
پیشاپیش عیدتون مبارک.امیدوارم همیشه لبتون خندون و دلتون شاد باشه.
مهسا
28 اسفند 91 23:23
دوقدم مانده به خندیدن برگ. یک نفس مانده به ذوق گل سرخ. چشم درچشم بهاری دیگر…. تحفه ای ندارم که کنم هدیه تان. یک سبدعاطفه دارم همه ارزانیتان… نوروز مبارک
مامان آمیتیس
29 اسفند 91 6:22
سوختن غصه هایت را در آتش آخرین چهارشنبه سال آرزو دارم
فرناز/ مامان ریحانه
29 اسفند 91 9:11
سفر بی خطر عزیزم، امیدوارم بهتون خوش بگذره و بهترین عید رو تجربه کنید و سین سلامتی از وجود نازنینتون دور نشه



ممنون الهی همه سفرا بی خطر باشه
nafi3
29 اسفند 91 20:33
برای تو هم سال خوبی باشه خوشگلم
مري
3 فروردین 92 0:55
من وبلاگتو دوست دارم راستي اگه از سلنا خوشت مياد يه سري به وبلاگم بزن منتظرتم اگه اومدي نظر يادت نره
مادام بوفی
10 فروردین 92 0:55
عیدتون مبارک


قالبتون


مادام جون قالب من رو نمیدی اماده کردین که؟
سپیده از وبلاگ "کودک من"
10 فروردین 92 18:41
سلام خانمی. سال نو مبارک
بهار(مامانی شهراد)
15 فروردین 92 15:17
salam azizam mashala khanum khoshgele hesabi bozorg shode az tarafe man bebusesh


سلام عزیزم چه عجببببببببببببببب...سال نو شما هم مبارک
مادام
16 فروردین 92 15:06
سلام گلم...من خیلی وقته آماده ش کردم اما نمیدونم چرا شما سراغش نیومدین..
به دلایل بدقولی بعضی مامانای
معمولا من قالب رو آماده میکنم
تصویر قالب آماده شده رو میزارم
بعد
هزینه رو که ریختن بلافاصلع به وسیله یه پیامک بانک به من اطلاع میده و من بلافاصله کد قالب رو براشون ارسال میکنم....
اگه هم خیلی خوش قولین تا اول به شما قالب رو بدم
ممنونم من فردا 6 هزار تومان برای شما به نام داود جلالی واریز میکنم بوسسسسسسسس

مامان ترنم
8 خرداد 92 12:21
سلام، از آشنايي اتان خوشبخنم.ميشه لطفا بگوييد قالب وبلاگتان را به كدام سايت سفارش داديد. سايتي كه در انتهاست مگر پذيرش قبول مي كند؟ چه مبلغي؟ممنون


عزیزم وب سایتش bofy.blogfa هست مبلغ 8000 بابتش دادم