ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 10

1390/3/9 17:20
نویسنده : مامان سمانه
908 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله جونیهای گل وگلاب

اندر احوالات من ونینی جونم .براتون بگم که شنبه وقت دکتر نینی جون داشتم .با کلی استرس رفتم و خداروشکر همه چی خوب بود سر نینی هم فعلا پایین بود و خانم دکتر واسم سونو نوشت وقتی تو اتاق خانم دکتر بودم یه نینی 7 روزه هم با مامانش تو اتاق بود همون لحظه شوشو زنگید و نینی داشت گریه میکرد .بابا جونی میگفت وای نینی مون دنیا اومد؟اخی چه قد دوس داشتم بگم ارهههههههههniniweblog.com

 

بعد اینکه خانم دکتر سونوی تو گل دختری رو نوشت با عجله رفتم وای چه لحظهای بود که میخواستم ببینمت مامان جونی وقتی دیدمت دوباره گریه کردم وای نینی جونم کاملا دیده میشد اینقد از اقای دکتر سئوال میکردم که کلافش کردم.نینی جونم وزنش 1950 بودniniweblog.com

خداروشکر اما نمیدونم چرا تو هفته 33 سونو برام زده 32 و 4 روز .نمیدونم .مامان خودم همه یه دو  روزی هست با باباجونم اینجا هستن.واسه 31 خرداد هم بلیط گرفتم.اینجوری به تولد دختر خاله جونت کیانای نازنین هم میرسیم خانمی.این روزها همش بابا جون میگه شاید همزمان با تولد گل دخملی انتقالیش جور بشه احتمالا باید تو صادقیه دنبال خونه باشیم اخه خونه خودمون یه خوابس و نینی جون جا نداره.اونجارو باید اجاره بدیم.از اثاث کشی متنفرم خانمی جونم.ایشالا پا قدمت واسمون خیر باشه و پست بابا جون بالاتر میره.niniweblog.com

 

پی نوشت:دختر نازم نمیدونی از دیدنت تو مانیتور چقدر هیجان زده شدم وخداروشکر کردم که تو رو بهم داده.خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان فرشته
10 خرداد 90 2:29
سلام عزیز دلم
خوب درسته دیگه
سی و دو تموم شده و 4 روزه که وارد 33 شدی
الهی به سلامتی و دل خوش جابجا بشی
بوسسسسسسسسس
مرسی خانمی .بوسسسسسس

مامان يگانه زهرا
10 خرداد 90 12:58
سلام انشاالله كه ني ني گلتون بزودي مياد پيشتون
من لينكتون ميكنم اگر دوست داشتيد شما هم لينك كنيد
مرسی خاله جون که به ما سر زدین باعث افتخاره.بوسسسسسسس

هديه
12 خرداد 90 12:44
سلاااااااااام به شماااا مامان مسافر كوچولوووووووو...
الهي كه همه چيز به خوبي پيش ميره و شما هم برميگردين تهران.....
نبايد بگي از اثاث كشي متنفري چون ميخواي به جايي اثاث كشي كني كه شهر و ديارته.....در كنار خانواده و اقوامت.....
مرسی عزیزم تا قسمت چی باشه خانمی

مامان فرشته
14 خرداد 90 15:02
به سلامتی عزیزم بی صبرانه منتظر دیدن اتاق خوشگلشم
گلم تخت و کمدش هنوز آماده نیست هر وقت آماده شد منم شروع می کنم
بوسسسسسسسسسسسس
عکس ها رو گذاشتی خبرم کنی ها
ما هم منتظریم خانمی چشم خبرت میکنم