ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا9(هفته 32)

1390/3/2 1:03
نویسنده : مامان سمانه
595 بازدید
اشتراک گذاری

احساس میکنم ساعت اصلا نمیخواد تکون بخوره .هرچی به تاریخ دنیا اومدنت نزدیک میشم زمان واسم کندتر میگذره خانمی.یه هفته ای هست که هر طور که میشینم تمام عضلاتم میگیره و وقتی میخوام بلند بشم حداقل 3 دقیقه طول میکشه.اکثر شبها بیدارم هم ازکرفتگی عضلات کمرم هم از استرس برای دیدن تو.عسلکم

این روزها سکسکه هاتم بشتر شده .من که کلی میخندم وقتی سکسکه میکنی قربون خدا برم که چیزهاییی افریده که از درک ماخارجه

niniweblog.com

  این هفته هفته مادره.صلا باورم نمیشه که منم دارم مامان میشم یه مامان 24 ساله کوچیک.از خدا ممنونم که این موهبت الهی رو نصیبم کرد.همینجا از تمام مادرهای دنیا قدر دانی میکنم و دست مامانها رو میبوسم.

از همینجا به مامان گلم میگم که چقدر دوسش دارم چقدر ممنونشم.

دختر گلم امید به روزی که وقتی اینارو میخونی بدونی که محبت مادر بیدریغه.

این هفته وقت دکتر تیروئید دارم و باز بعد 3 ماه ازمایش.اخه مامان جونت کم کاری تیروئید داره هر 3 ماه باید ازمایش بده جونم.عسل قشنگ تا چند روز دیگه عسک وسایلاتو واسه خاله ها میزارم .بوسس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

نازنین نرگس نفس مامان
2 خرداد 90 1:10
یه خورده یه کوچولو صبر کنی تو بغلته عزیزم
دیگه طاقت ندارم خیلی دیر میگذره خانمی

نسرین مامان پرتو بهارقلبمان
2 خرداد 90 3:04
سلام انشااله به سلامتی نیکا رابدنیا بیاوری روزهای سختی راپشت سر می گذاری اما موفق باشی ماهم
گذراندیم بیخودی که نمی گویند بهشت زیر پای مادران به وبلاک پرتو سربزنید هرراهنمایی که خواستید درخدمتم درمورد روزهای اول بدنیا آمدن نیکا

مرسی که به ما سر زدین میام خدمتتون.بوس
مامان فرشته
2 خرداد 90 4:11
سلام عزیز دلم خوبی؟
وای که چقدر احساساتمون به هم شبیه شده منم خیلی سکسکه هاشو دوست دارم
روزت مبارک عزیز دلم
بوسسسسسسسس
وقتی سکسکه میکنه احساس میکن خودمم سکسکه دارم.روزت مبارک گلم

مامان هلیا
2 خرداد 90 10:32
عزیزم ایشالا که هرچه زودتر نی نی گلی بیاد و از تنهایی دربیایی
واقعا" متوجه نمیشی کی روز شد و کی شب
بالاخره قرار شد کی بیای تهران؟

ایشالا .هر چی خدا بخواد .واسه 3 تیر احتمالا بلیط بگیرم.
هديه
2 خرداد 90 11:04
سلاااااااااااام.....اي جوووووووووووووونم .....پس سنتون زياد بالا نيست.....
من 20 سالمه و البته مجرد
روز مادر پيشاپيش مبارك عزييييييييييييييزم
اخی پس کوچمولو هستی.من 24 سالمه خانمی.مرسی گلم

مامان روژین
2 خرداد 90 17:15
سلام .
یه آسمون پر از ستاره و یه دشت پر از گل تقدیم به همه مامان جونی های خوب و مهربون .
روزت مبارک عزیزم .

روز شما هم مبارک خاله جونی.بوسسسسسسسسس
مامان نيكا
4 خرداد 90 8:31
سلام
وبلاگ دخترتون خوشگله اسمشم خوشگله ...راستي هم اسم دختر منه ... انشالله به سلامتي توي بغلت بگيريش
بوس

آخی نازی مرسی اومدی گلم
مامان فرشته
5 خرداد 90 1:53
واییییییییی فقط چند هفته مونده
الهی شکر
بوسسسسسس
اره گلم منو و تو این هفته هارو با هم تجربه میکنیم خانمی .من 31 بلیط دارم خاله جون

مامان روژین
6 خرداد 90 15:34
سلام سمانه جونم . اکثر مادرها وقتیبه هفته های آخر میرسن انگار زمان براشون می ایسته . ولی تا پشم به هم بذاری رفته گلم . خیلی مواظب خودت و نیکا جونی باش . منتظر روزی هستم که عکس نیکا جون جیگر رو برامون بذاری .
قلبونت برم خانمی .تا خدا چی بخواد

مامانی شیما وحدیث
8 خرداد 90 17:34
سلام مامان نیکا .این حالات رو که داری منم داشتم .هم خیلی ایام کند میگذشت و هم دیگه راحت نمیتونستم بشینم وبخوابم .


لطفا زودتر عکس وسایلای نی نی رو بذار من که دلم آب شد
قربونت برم حتما میزارم گلم