ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 96(28 ماهگی)

1392/8/18 16:10
نویسنده : مامان سمانه
1,532 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ٢٨ ماهگیت مبارک

دختر گل مامان دیگه بدون اینکه بهانه بگیری وقتی که

 بیرون کار دارم

یا میخوام برای چکاب داداشی دکتر برم لازم نیست گولت

بزنم از

خواب بیدارت میکنم و بهت میگم دارم میرم دکتر خودت لباس

 میپوشی

 و اسباب بازی که دوست داری بر میداری میری خونه مامانی و

 فقط

سفارش میکنی که برات چی بخرم

قربونت برم که اینقدر عاقلی

هفته پیش گهواره کوچولی هاتو شستیم و آوردیمش بالا

کلی برات جالب بود و هر چی میگفتیم برای داداشه قبول نمیکردی

 ما

هم راحتت گذاشتیم تا باهاش بازی کنی

 

یه ٢ ساعتی توش نشستی و بازی کردی و دیگه برات تکراری شد و

گفتی این برای داداش و برای من بگین عروسک بیاره

قربون اون شعورت بره مامان

نیکا مشغول گهواره بازی

+++

هفته پیش وقت دکترم بود و خدارو شکر همه چیز عالی بود و امروز

هم که سونو رفتیم همه چیز نرمال بود

هفته ٣٠ شروع شد و وزن داداشی ١٦٠٠ بود که دکتر خیلی راضی بود

++

الان ایشون وضعیت نویان کوچولو در هفته ٣٠ بارداری

 

برای هفته آینده از آتلیه سها وقت گرفتم هم برای شما هم برای

عکس بارداری هم عکس خانوادگی

از روی طرههای نینی بافت به زن عمو میترا که استاد بافتنی هست

چند نمونه عکس نشون دادم و برات شال و کلاه و سارفون و ژاکت

سفارش دادم امشب حاضر شد خیلی خوشگل شد اما حیف که

خودم رفتم کاموا خریدم و کاموا ش یه خرده کلفت و خشک بود اما با

همه اینها دست زن عمو مهربونت درد نکنه

شال و کلاو کفش رو فرشی

++

سارافون که خیلی دوسش دارم

++

ژاکت دخملی

++

اینم یه کاموا جدید بود که خوشم اومد

+++

اینجا هم لباس ها رو که تنت میکردم نمیدونم چرا دوست نداشتی ازت عکس بگیرم همه عکسها رو با

لج بازی و قهر انداختی

++

هی فرار میکردی و منم دنبالت میکردم عزیزممممممممممممم

++

 

دخمل لج باز من

++

++

آخرشم فرار کردی رفتی بغل بابا جون

++

++

هفته پیش وقتی نینی های همسایه مدرسه میرفتن کلی گریه کردی

که منم کیف میخوام که برم مدرسه به بابا گفتم بیا ببرش یراش کوله

بخر و با داود که رفتی بیرون خودت کیف باب اسفنجی انتخاب کردی و

خیلی دوسش داری و کلی ذوق میکنی عزیزم

++

فردا شب هم خونه خاله جون سمیرا دعوتیم و چون تازه از کیش ا

ومدن بریم که سوغاتی شما و داداش رو ازش بگیریم

هفته پیش هم برات رنگ انگشتی خریدم کلی باهاش ذوق میکردی و

هی میگفتی وای خدا عاشقشونمممممممممممممممم و هر وقت

میری حمام قبلش کلی نقاشی میکشی

++

چند روز پیش رفتیم خونه مامانی عمه لیلا داشت موهای مامانی رو رنگ میکرد با تعجب نگاه

 میکردی و هی سوال میپرسیدی

دیروز دیدم رفتی از تو اسباب بازیهات یه کاسه با یه جارو پلاستیکی برداشتی به من میگی من میخوام

 

 موهاتو رنگ کنم خوشگل بشی عزیزم

فسقلی کنجکاو من

برای تعطیلات هنوز برنامه ای نداریم البته به خاطر وضعیت بنده اما بابا

میگه شاید بریم سمت ولایت بنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مرجان مامان آران و باران
18 آبان 92 1:04
اخی عزیزم به سلامتییییییی زایمان کنی
چه بافتنیای خوشگلیییییییی
ای جانم داره بازی میکنه قربونش برمممممممم
همیشه خوش باشید عزیزممممم
راستی من لینکتون کردمم


ممنونم عزیزم.قابل نداره.بوسسسسسسسسسس
جیران بخشنده
19 آبان 92 19:28
چه بافتای خوشگلی چه قدر بهت میاد نیکا جونم
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم
فرناز/ مامان ریحانه
21 آبان 92 19:12
سمانه جان برات زایمان راحت و بی درد رو آرزو می کنم. لباس های نیکا جون هم خیلی قشنگ بودن به سلامتی بپوشه.
مامان ریحان
3 آذر 92 0:22
سلام عزیزم خوبی ؟ الهی دوباره بارداری خیلی خوشحال شدم ایشالا به سلامتی دنیا بیاد و زیر سایه ی پدر و مادر بزرگ شه خریداشم مبارک نیکان هم اسم قشنگیه به نیکا هم میاد
مامان سمانه
پاسخ
سلام خاله آره میبینی دوباره گرفتار شدم آره نیکان هم چون خیلی شبیه بود از گزینه هامون حذف شد عزیزم بوس
fatima
10 اسفند 92 10:48
سلام میشه لطفا درباره دکتر صدیق پور و کادر بیهوشی بیمارستان جواهری برام کامل توضیح بدید که راضی بودید یا خیر من میخوام پیش ایشون زایمان طبیعی داشته باشم لطفا مطالب به ادرس ایمیلم ارسال کنید اگه براتون مقدوره