ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 122

1393/5/14 16:26
نویسنده : مامان سمانه
1,643 بازدید
اشتراک گذاری

 نویان عزیزم 7 ماهگیت مبارک

نیکای خوشگلم ۳۷ ماهگیت مبارک

 شکلکهای جالب آروین

دیگه پست گذاشتن تو این خونه هم برای من شده یه رویا

 تا حالا 3 تا پست دارم که همین طوری بلاتکلیف تو قسمت موقت جا خوش کردن و

وقت نمیکنم از اونجا بیارمشون بیرون

بریم سر اصل مطلب این روزهای نی نی های من

از نویان بگم که فوق العاده کنجکاو و شیطون شده و ماشالا اصلا یه جا بند نمیشه

من که دیگه کم آوردم برعکس نیکا اصلا روروک رو دوست نداره و همش جیغ میزنه

که نشینه و میخواد سینه خیز بره و شیطونی کنه

خدا رو شکر از وضعیت غذا  خوردنش  فوق العاده راضی هستم و بر عکس بازم از

نیکا خوش خوراک تره

تا وقتی بهش غذا بدیم کلی سر براه میشه اما وای به روزی که دست هر کدوم از ما

چیزی باشه و نویان بی نصیب باشه فقط گریه میکنه

الهی فدات بشم روز به روز بانمک تر میشی و نیکا هم از حسادت هاش کم شده و

باهات بازی میکنه

 

وقتهایی که من کار دارم نویان رو میزارم تو روروک و میبرمش تو اتاق نیکا و بهش

میگم مامان مواظبش هستی دختر قشنگم هم نقش مامان سمانه رو به خوبی اجرا میکنه

بهش میگه عزیزم غذا میخوای؟

عزیزم جیش کردی؟

عزیزم دلت درد میکنه؟

منم تو آشپزخونه میمیرم از خنده

الهی من فدای جفتتون بشم عسلای مامان

نیکا چند وقتی که بدجور ناخن میخوره این کارش خیلی رو اعصابمونه هر چی هم

میگم نکن بد تر لج میکنی

با مشاور صحبت کردم میگه اینا همش مال استرسه فقط بیمحلی کنین

چند روز پیش از پیش مغازه اسباب بازی فروشی رد میشدیم چشمت افتاد به baby که

تو شبکه پرشین تون تبلیغ میکنه گفتی من اینو میخوام

بهت گفتم اگه ناخن نخوری برات میخرم یهو بهم نگاه کردی گفتی عزیزم چشم

منو میگی کلی بغض کردم

به بابا گفتم سر راه میای براش بخر بگو جایزته که از نویان مراقبت میکنی

وقتی رفتیم خونه گفتی وایبر بیار میخوام با داود حرف یزنم

یهو زدی رو میکروفن و بهش گفتی بابا عزیزم لطفا یه baby میخری  من همین طور فقط نگاهش میکردم

همش لب پنجره منتظر بودی بابا بیاد

تا زنگ زد مثل فشفشه دویدی رفتی تو پارکینگ استقبالش

منم از بالا نگات میکردم بهش گفتی عزیزم سلام baby خریدی

بعدش با هم اومدین بالا

بیچاره داود میگفت کاش همیشه اینطوری میومد استقبالم

وای دیگه مگه این بیچاره رو ول میکنی

یا پوشکش میکنی یا رو توالت فرنگی مینشونیش

یه سره هم بهش شیر خشک میدی

دیشب هم تو گهواره خوابوندیش امروز هم با خودت بردیش حمام

الهی من فدات بشم مامان کوچولو

 

چکاب ماهیانه نویان:

وزن:۸:۵۵۰

قد:۶۸

دورسر:۴۵

نویان شیطونم در پی کشفیاتش

اصلا ول کن این سطل نمیشی

رفتی مهمونی اتاق خواهر جونت

عزیزمی

باغ خاله جون ندا اینجا هم رفتی قاطی آقایون نشستی تو تراس

 تو ویلا هم دخملی ها با هم بازی میکردن تو عشق مامان با خودت تنها بازی میکردی

اینم جایزه دخترم

نمیدونم چرا خودت اتاق داری بازم همش جلو تلوزیونی

اینجا هم نینی تو بردی حمام و کلی تمیزش کردی عروسکم

قربون جفتتون برم من

با اینکه از کله صبح بیدار میشم و عین یه ماشین کوکی تا 1 شب دنبال شماهام ولی همیشه خدارو به خاطر داشتنتون شکر میکنم عزیزای من

چند روز پیش که با دوستهای وبلاگیمون رفته بودیم پارک آب و آتش موقع برگشتن

نویان روهم برداشتیم داشتیم میومدیم خونه که شما طبق معمول شروع به لجبازی

کردی و نذاشتی نویان تو صندلیش بشینه

نویان هم تو بغل من صندلی جلو بود چند روزی هست که دست دسی یاد گرفته و شما

داشتی اهنگ محبوبش رو میخوندی و نویان هم دست میزد یه لحظه حواس بابا رفت به

نویان و تو ترافیک بودیم که یه پیر مرد کم عقل زد رو ترمز و هم زمان چند تا ماشین

به هم زدن شدت ضربه اینقدر زیاد بود که نویان از دستم پرت شد و سرش محکم به

دستگیره در خورد

الهی بمیرم غش کرد از گریه خودتم ترسیده بودی و همش میگفتی مامان نویان بزار تو

صندلیش بشینه

خدا خیلی بهمون رحم کرد خدا رو شکر جاش نموند

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان ریحانه
15 مرداد 93 9:54
عروسکت مبارک عزیزم ماشالله بزرگ شده پسر گلتون
مامان سمانه
پاسخ
قبونت برم عزیزم
مامان امیر علی
22 مرداد 93 19:34
سلام ،داشتم کوچلوتون نگاه میکردم .صندلی و میز که خریدید چقدر قشنگه ،نشون دهنده سلیقه خوبیه که دارید. اگه تمایل دارید میشه به سوالام جواب بدبد. اگه ممکنه تاریخ خریدنش ؟قیمت صندلی و میز؟واینکه از تهران گرفتید یا نه ؟ رو بهم بگید. ممنون. من باز به سایتتون سر میزنم تا اگه جوابمو دادید ببینم.
مامان سمانه
پاسخ
سلام گلم قیمتش برام در اومد 175000 تومن البته کارخونش ساری بود برام فرستاد 15000 تومن هم برای پستش گرفت
مامان امیر علی
27 مرداد 93 17:08
سلام ،ممنون از جوابتون . یه روز بعد از ارسال این پیام به شما .تو یه سایت متوجه این موضوع شدم من خودم ساری زندگی میکنم و حتی به فروشگاهش تو ساری هم رفتم میز و صندلیش رو از نزدیک دیدم.ولی خوب چون چند تا صندلی مختلف دیگه هم داشت دو دل شدم کدوم رو بگیرم ،از همه قشنگترش هم صندلیه که شما گرفتید . میخواستم بودم نیکا خانم که روش میشینه تیکه گاه این صندلی خوبه و کمرش رو پر میکنه ؟ یه دنیا ممنون
مامان سمانه
پاسخ
آره عزیزم
پریسا پ
6 شهریور 93 14:39
روزت مبارک نیکای نازم
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 11:47
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد : http://redheart.hamvar.ir
فرناز/مامان ریحانه
15 شهریور 93 21:34
ای شیطون زیر مبلا چیکار می کنی؟ خدا رو شکر که به خیر گذشته
سولماز
31 شهریور 93 22:49
سلام بچه های نازی دارید خدا حفظشون کنه من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم