ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 3(هفته 24)

1390/1/6 14:27
نویسنده : مامان سمانه
655 بازدید
اشتراک گذاری

سال ۱۳۹۰ بر همه شما مامانهای مهلبون مبارک

سلام به مامانهای عزیزم هفته قبل عید شب ۳ شنبه که وقت دکتر داشتم رفتم و خدارو شکر نینی جونم از هر بابت کنترل شد و همه چیز خوب بود و باز دوباره باشنیدن صدای قلبش اشک شوق ریختم.الهی همه نینی ها سالم دنیا بیان

طبق قراری که با بابایی داشتیم میخواستیم ۲۸ بریم شهر مادریم.اما یهویی شوهر خواهرم زنگ زد که چهارشنبه میام مشهد اگه میای حاضر باش .دیگه منم کفتم پس من میرم و شوشو خودش ۲۹ بیاد

روز سه شنبه سرویس چوب نینی جونمو اوردن وایییییییییییی اینقده ناناس شده شب از ذوقمون

با بابایی نیکا هر چی که تا الان خریده بودیمو چیدیم.اما عکسشو وقتی میذارم که تمام وسایلها

کامل بشه.خلاصه من رفتم اونجا خواهری هم با نینیش از تهران رسیدن .وای خیلی این یه هفته

 خوش گذشت .نینی جونم کلی از خالهاش عیدی غیر نقدی گرفت .جمعه هم اومدیم مشهد از

دیروز دارم بشور بساب میکنم.دلم واسه این خونه تنگ شده بود.شیمکم هم یه خورده دیگه بزرگ

 شده.

پی نوشت:نیکای عزیزم امسال از اینکه لحظه سال تحویل تو دلم بودی خیلی خوشحال بودم .خیلی دوست داریم .اینو بدون عشق مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان حسین
6 فروردین 90 17:45
سال خوبی را با به دنیا اوردن نی نی برات
ارزو می کنم.

مرسی همچنین برای شما



مامان فرشته
8 فروردین 90 11:33
مبارکه عزیز دلم
ان شاا... به سلامتی و دل خوش
مسافرت خوش گذشت ؟

بله خیلی
مامان زهرا نازنازی
14 فروردین 90 17:29
سلام

سال نو مبارک

از آشناییتون خوشبختم.

با اجازه لینکتون کردم. خوشحال میشم به من و دخترم سری بزنید
اگر دوست داشتید با عنوان خاطرات زهرا نازنازی ما رو به جمع دوستانتون اضافه کنیدحتما گلم

ممنون



حتما خانمی

مامان ماهان
17 فروردین 90 8:38
الهی نی نی نازت صحیح و سالم دنیا بیاد

ایشالا همه نینی ها سالم باشن
لاله
17 فروردین 90 9:53
سلام خانمی. خدا رو شکر که نی نی جون خوبه.وسایلش هم مبارک. چند وقت پیش به من سرزدی... شرمنده اینقدر دیر اومدم بازدید مواظب نی نی گل باش
مرسی که اومدی خانمی

مامان شیما وحدیث
21 فروردین 90 2:07
مامانی سلام .خواهش میکنم خیلی زود عکس سرویس نی نی رو بذار .من که دلم آب شد .
حتما عزیزم