ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 4(هفته 27)

1390/2/1 0:18
نویسنده : مامان سمانه
766 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانهای گل وگلابم.

من از بابت این همه تاخیر واقعا متاسفم

بله طبق گزارش قبلی که دادم من ۶ فروردین برگشتم خونمون و تنها سرگرمیم اینترنت و ارتباط با شما مامانهای عزیز بود که ناگهان یکی از قطعات کامپیوتر بنده سوخت و من موندمو نینی جون و تنهایی.بابای نیکا که از صبح تا شب سر کار بود و هر چی التماس میکردم هی میگفت چشم خانمم فردا درستش میکنم .خلاصه فردا همون و تموم شدن فروردین همون .امروز طی یه عملیات بلاخره بابایی تسلیم شد و ما در خدمت شما هستیم .از بعد عید تا الان تقریبا ۱.۵ کیلو اضافه کردم و هفته پیش که دکتر بودم گفت وزنت خوبه کلا از اول بارداریم ۳.۵ کیلو اضافه کردم و از این بابت خوشحالم .همه چی نینی جونم نرمال بود و دوباره آزمایش دادم که دیگه مطمئن بشم واسه آمپول رگام که ایشالا ۱۰ اردیبهشت بزنم.دخملم این روزها خیلی تکون میخوره.هفته آینده هم هر دو تا مامان جونی ها میان مشهد واسه خرید سیسمونی و مامان بابایی واسه نیکا جون پتو اسپانیایی و یه پتو نوجوان هم سوغاتی خریده .دستش درد نکنه.دخمل قشنگم بیصبرانه منتظر به دنیا اومدنت هستیم.

پی نوشت:نیکا جان بدون که هر صبح که از خواب پا میشم تا شب ذکرم فقط اینه خدا یه دخمل سالم و صالح بهمون بده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان فرشته
1 اردیبهشت 90 0:48
سلام عزیز دلم
خدا رو شکر که همه چیز خوبه بوسسسسسس
ایشالا که واسه همه نینی ها اوضاع خوب باشه

مامان ماهان
1 اردیبهشت 90 12:50
الهی به سلامتی نی نی نازت و دنیا بیاری بوووووووووووووس
lمرسی خانمی

مامان شیما وحدیث
4 اردیبهشت 90 16:00
سلام عزیزم .خیلی خوشحالم که همه چی خیلی خوبه .
لطفا مامانی عکسای سیسمونی دخملمون وبعدا حتما بذار که مامانا قلبون صدقش بلیم .

سلام خانمی دخملات خوبن خوش به سعادتتون که کربلا رفتین .چشم کامل که شد حتما میذارم
مامان روژین
5 اردیبهشت 90 14:25
سلام عزیزم . اول از همه خواهش میکنم که از طرف ما نائب الزیاره باشی . دلم خیلی برای مشهد و امام رضا نتگ شده . خیلی . آخرین باری که اومدم سوم راهنمایی بودم . الهی که خدا یه دختر سالم و ناز بهت بده که سلامتی از همه چیز مهمتره . با اجازه لینک شدید .

سلام گلم مرسی که اومدی منم میلینکمت.حتما احتمالا چهارشنبه میرم یادت میکنم خانمی