ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 28(اولین غذا خوردن)

1390/8/12 0:21
نویسنده : مامان سمانه
1,158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام وایییییییییییییییییییییی یه روز که اینجا نمیام واسم خیلی سخته خاله جونا

جمعه به روایت نیکا جون:

مامانم امروز سخت عذاب وجدان داره آخه تو هوای سرد با این بابای بیکله منو ور داشتن بردن شاندیز اینقدر هم لباس تن من کردن که دیگه نمیتونم نفس بکشم

آخه یکی نیست بهشون بگه ادمهای بزرگ مگه مجبورید تو این هوا برین بریرون که من طفلکی رو اینقدر اذیت کنین اخه این انصافه؟؟؟؟

از بین 10 تا تخت همه خالی بود فقط این ادمهای بزرگ به همراه عمو سعید و خاله بهناز اونجا بودیم واسه خودشون هم خوشحال بودن و هی آش داغ میخوردن و تا من بیچاره اعتراض میکردم پستونک میرفت داخل دهانم

بله مامانهای عزیز حرف های دخملی رو شنیدین

خیلی ناراحتم که چرا  جمعه بیرون رفتیم

البته صبح هوا آفتابی بود تا ما اونجا رفتیم بارون گرفت و من نتونستم به بابا جون نه بگم البته نیکارو خوب پوشوندم ولی دلم واسش سوخت من مامان بدی هستم

تو راه بودیم که عمو نیکا عمو داریوش زنگیدن و گفتن برای ماموریت یه هفته اومئن مشهد و بابا بره دنبالشون چون حوصله هتل و نداره

بابا ما رو گذاشت خونه و رفت دنبال عمو جان

تو این یه هفته هم همش تو خونه به خاطر نیکا زندونی بودیم .اخه شب و روز بارون میباره و بیرون رفتن بیمعنی هست

بابا قول داده امروز مارو ببره بیرون

ما قرار بود هفته دیگه به خاطر مامان بابا داود بیایم تهران البته با ماشین اما اومدنمون افتاد واسه ماهه دیگه و با هواپیما چون هوا خیلی سرده و نیکا جونم میترسم تو راه اتفاقی بیافته

از دوشنبه کوچولوی من شرویع به خوردن فرنی کرده

وای نمیددونین واسه بردن قاشق بعدی به دهانش چیکار میکنه

قلبون شیمکوی خودم برم

مامانی میگه دیگه کمکم باید آبمیوه هم بخوری

هقته دیگه شاید بریم شهر مامانی اینا همونجا واسکن 4 ماهگیتم بزنیم قلبونت برم

خدا کنه این دفعه هم مثل دفعه پیش تب نکنی گل مامان

 به همین زودی 4 ماهت تموم شد

من خیلی واسه بزرگ شدن نیکا عجله دارم

دیروز دخملی رو 5 دقیقه تو روروک گذاشتم نیمیدونین چه ذوقی میکرد

هفته دیگه 4 ماهت تموم میشه گل مامان

 

نیکا جان:نمیدونم چطور خوشحالیمونو از داشتنت توصیف کنم

فقط اینو بدون زندگی من و بابا بدون تو هیچ مفهومی ندارهههههههههههههههههههه

دختر شیمکو

نیکای مامان داره فرنی میخوره و عاشق طعم اونه

نیکا جونی بغل وا کرده

این عکسو خیلی دوس دارم تا طرفش رفتم این حرکتو انجام داد

فرنی دخملی

اولین فرنی دخملی

نیکا و روروک

نیکا جونم با روروک جدیدش

نیکا جونی

نیکا با کلیدهاش

عزیز دلم امروز صبح وقتی بابا میخواست بره اینقدر واسش خندیدی و با زبون خودت حرف زدی که بابا نمیتونست بره سر کار

دوست داریممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان زهرا نازنازی
12 آبان 90 7:51
1000ماشاالله


مرسی خالههههههههههههههه

هديه
12 آبان 90 8:21
سلام عزيزم...
واي خدا جون چقدر بامزه شده...
خدا حفظش كنه
گل من..فقط شماييد كه نميتونيد وبلاگمو ببينيد
منم نميدونم چي كار كنم...
به نظرم تنها كار اينه كه ادرسه وبلاگمو تو گوگول بزني تا شايد بياد تا ببيني:


ممنونم خاله هدیه.مرسی چاره ای نیست .بوسسسسسسسسسسسسس

مامان گیسو
12 آبان 90 16:49
سلاممممممم دوستم خوبی ؟
ماشاا... چقدر ناناز شده
سمانه جونم زود نیست برای غذا دادن ؟
قربونش برم من با اون روروئک نشستنش
قربونت برم ما خوبیم
عزیزم تو همه کتابها نوشته پایان 6 ماهگی
اما مامان من میگه از الان با روزی 1 الی 3 قاشق با فرنی شروع کنم.الن 3 روزه که فرنی میخوره........

lمحمد طاها
14 آبان 90 12:56
سلام خاله چقد دخملتون ناز شده ماشاالله .
ممنونم چشماتون ناز میبینه

مهسا
14 آبان 90 15:50
سلام سمانه جون خوبید؟نیکا گلم خوبه ؟نیکا جون خوشمزست نوش جونت بوسسسسسسسسس
ممنونم خاله جون .ما همه خوبیم

مامان شینا
15 آبان 90 13:20
نوش جونت گوشت شه بچسبه به تنت
ماشالا به این چشای خوشگلت
مرسییییییییییییییییییییی.بوسسسسسسسسسسس




بهار(مامانی شهراد)
15 آبان 90 16:30
________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)آپم گلم بیا پیشمونآخه چرا اینقدر عجله کردی هنوز واسه فرنی خیلی زوده
.نمیدونم فکر کنم زیادی جو زده شدمممممممممممممم

مامان رامیلا
16 آبان 90 16:33
____________@@_@__@_____@___________@@@_____@@___@@@@@__________@@@@______@@_@____@@_________@@@@_______@@______@_@_________@@@@_______@@______@_@_________@@@@_______@_______@_________@@@@@_____@_______@__________@@@@@____@______@___________@@@@@@@______@__@@@_________@@@@@_@@@@@@@@________@@______@@@@@@@_______@_______@@@@@@_______@@________@@_____@_____@_________@______@____@_____@_@@_______@@@@_@__@@_@_@@@@@_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@____@@@@@@@__@@______@@@@@____@@@@@_____@_________@@@____@@_________@__________@_____@_________@____________________@_________________@_@_____عیدتون مبارک
1000000000000000 بوس برای نیکا جون .
.خجالتم نده خالههههههههههههههههههه

مامان گیسو
17 آبان 90 3:13
عزیزم عیدتون مبارک
.عید شما هم مبارک عزیزم .گیسو خاله رو یه عالمه ماچ کن

مامان یاسمین زهرا
18 آبان 90 12:18
چه دختر ماهی دارین.خیلی نازه .ماشاا...
به وبلاگ دختر من هم سر بزنین و نظر بدین خوشحالمون میکنین.
.ممنون که اومدین حتما

آسمون ی ها
22 آبان 90 1:26
چقدر نازه این دختر عسلی .
وااااااااااااااااااااااای
لطف دارین.بوسسسسسسسسس