ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 5(هفته 28)

1390/2/6 14:10
نویسنده : مامان سمانه
695 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مامانهای گل و نینی های خوشملشون

احتمالا بنده تا چند روزی نرسم آپ کنم اخه این هفته دو تا مامان جونیهای تو عسلی میخوان بیان مشهد.مامان خودم که واسه سیسمونیت میاد و مامان جونی بابا داود هم برای مسافرت .خاله جون ندا هم که یه دخمل کوچمولو تو دلش داره میاد .احتمالا ۵ شنبه بریم بقیه سیسمونیتو بخریم گلم.هفته دیگه هم دوباره کنترل دارم و اینکه آمپول رگام باید بزنم.دختر گلم نمیدونی چه حس قشنگیه دوران بارداریniniweblog.com

من که سعی میکنم از تمام لحظه هام نهایت استفاده رو ببرم.خدا رو شکر میکنم که تا الان بارداری آرومی داشتم .

برای همه مامانها دعا میکنم نینی هاشون سالم دنیا بیان.

بابا داود هم این روزها بیشتر بهت توجه میکنه همش لمست میکنه و تکوناتو که میبینه کلی ذوق میکنه و قلبونت میره .صبحا هم که میره سر کار هردوتامونو میبوسه و میره جالبه که تو دوروزه که بعد این کار تکون میخوری.niniweblog.com

 

پی نوشت:دختر گلم امیدوارم همون طور که من و بابا اینقدر دوست داریم در آینده هم تو همین

طوری با ما رفتار کنی. به ما احترام بزاری و همیشه باهامون صادق باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان روژین
6 اردیبهشت 90 1:17
سلااااام .
وای . سیسمونی خریدن خیلی کیف میده . خوش بگذره .

اره فکر کنم مثل خریدن جهیزیه باشه
مامان آنیسا
6 اردیبهشت 90 1:38
سلام عزیزم امیدوارم همیشه شاد باشی
به آنیسای منم سربزن ممنون
سلام مامان خانمی خوشحالم که اومدی.حتما میام پیشت خانمی.عزیزم نمیدونم چرا سیستم من فقط سایتو میاره واسه نظرات کلیک نمیکنه