ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 35(6 ماهگی و واکسن)

1390/10/18 18:44
نویسنده : مامان سمانه
767 بازدید
اشتراک گذاری

                                          ناناس مامان 6 ماهگیت مبارک

Yah

به همین زودی 183 روز از عمر زیبای نفس زندگیم سپری شد الهی شکر

خدارو 100 مرتبه شکر که دختر به زیبایی ماه به ما داد و قسم به چشمهای مظلومت که تو خوابم هم فکر نمیکردم لیاقت داشتن تو زیبا دختر رو پیدا کنیم

گل دختر من اگه بدونی چقدر دوستت داریم

نیکای من روز 5 شنبه دقیقا تو پایان 6 ماهگیت نشستی بدون اینکه از غلت زدن شروع کنی

مبارکت باشه گلم

خوردن غذاها رو هم از 5.5 ماهگیت شروع کردی و تمایلی به فرنی و حریره نداری اما ماشالا روزی 2 کاسه کوچولو سوپ میخوای و دقیقا تو همون ساعتها بیقراری میکنی

الهی مامان فدات بشه بخور نوش جونت

عاشق لیوان ابخوریت هستس و با کیف توش آب میخوری

دیروز وقت واکسنت بود گل خانم و کابوس دوباره سراغ ما اومد

صبح با باباجون رفتیم مرکز بهداشت و

قدت 62

وزن 6700

دور سر 41

نمیدونم این خانم بی ادب گفت رشد انچنانی نداشتی اینقدر از دیروز ناراحتم که خدا میدونه

قراره فردا پیش دکتر خودت بریم مامان جون

روز اربعین هم مثل سالهای گذشته نذری دارم و به امید خدا زنده باشم و نذرم رو ادا کنم

عمه لیلا و دخترها 3 شنبه میان مشهد

الهی مامان دورت بگرده دیگه من و بابا رو خوب میشناسی و دنبالمون گریه میکنی

عاشق بابات هستی و شبها بغل هم میخوابین

دیروز بر عکس قبل واسه واکسنت اذیت شدی الهی مامان بمیره که اونطور اشک ریختی مامان جونم

بقیه عکسهات رو هم میزارم واست گل من

روز 4 شنبه مشهد برف زیبایی داشت و بسیار از دیدنش لذت بردیم و روز جمعه به اتفاق مامایی و بابایی رفتیم برف بازی

دوست دارممممممممممممممممممممممممممم

نیکا با لیوانش

اینجا هم گل دخترم نشسته

نشستن نیکا جونم

نیکا با مامان در جمعه برفی مشهد

برف مشهد

نیکا 6 ماهه من

نیکا مادر

عزیز دلم واکسن خورده و بعد کلی در دخوابید

نیکا

الهی فدات بشم عزیز دلم

دوست دارم 1000000000000000000000000 تا کمه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

فرناز/مامان ریحانه
18 دی 90 20:49
سلام نیکای خوشگلم 6 ماهگیت مبارک

سمانه جونم خودت هم خداییش خانوم و خوشگل و خوش تیپی هزار ماشاا...

( میگم یه کاری کن این کامنتم رو به همسری نشون بده و یه کم کلاس بذار )


اییییییی خاله شیطونننننن نه بابا اینجوریام نیست بوسیییی
مامان گیسو
20 دی 90 0:41
سلامممممممممم عزیز دلم خوبین ؟ به به چه مامان با کلاس و خوشگلی داری نیکا جونم ماشاا... عروسک قشنگم که نشستی آفرین گلم ان شاا... همیشه سلامت باشی و خندون می بوسمتون
مهسا
20 دی 90 20:13
سلام سمانه جون 6 ماهگی نیکا جون مبارک باشه انشا ا... 120 ساله بشه زیر سایه شما و بابای مهربونش
خیلی خوشحال شدم که مامانی نیکا هم دیدیم انشا ا... از نزدیک همدیگرو ببینیم و با همدیگه آشنا شیم نیکا جون رو از طرف من ببوسید بوسسسس


مرسی خاله جونم که سر زدین بوس
مامان ریحانا
22 دی 90 18:25
سلام 6 ماهگیت مبارک نیکا جون
ممنونم عزیزم

خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
22 دی 90 19:37
سمانه جون سلام.خیلی وقت بود که نتونسته بودم به نیکا جون سربزنم.دلم ضهف کرد وقتی عکسای این خانم خوشگله رو دیدم.ماشاالله خدا برات نگهش داره .اسپند یادت نره خانمی.آدم دوست داره قورتش بده.
ممنونم گلم دخملای نازتو ببوسسسسسسسسس

هديه
23 دی 90 2:18
سلام... ايشالا عروسش كني اين عسلو
هديه
23 دی 90 2:19
راستي نيكا جون مامان خوش تيپو نازي دارهااااا

اسپند دود كن
بوسسسسسسسسسسسسسس

مامانی شیما وحدیث
24 دی 90 2:15
امشب شب اربعین مصباح هداست/ دل یاد حسین بن علی شیر خداست پروانه به گرد شمع حق پر زد و سوخت/ امشب شب یاد عشقیاء و شهداست اربعین حسینی تسلیت باد
فرناز/مامان ريحانه
24 دی 90 11:37
اربعين رو تسليت ميگم.
نذرتونم قبول باشه.


واسه شما هم قبول باشه گلم
مامان گیسو
25 دی 90 13:51
خصوصی داری