ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 44

1391/1/20 15:12
نویسنده : مامان سمانه
884 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب و متحرک آروین

پیشاپیش  v22.gifسال 1391 بر همه شما خاله ها و جوجه هاشون مبارک

باشه

امیدوارم سالی پر برکت  همرا ه با سلامتی برای همه شما عزیزان

باشه

احتمالا این اخرین پست ما و نینی تو سال 1390 باشه

خیلی سال خوبی رو پشت سر گذاشتیم اول به خاطر اضافه شدن تو عشق کوچولو به جمعمون  واینکه خداوند بهترین هدیه زیبای خودش رو به من و بابا جون داد و من رو لایق مادر شدن کرد و تونستم توی این سال یه کوچولوی سفید و ناز رو تو آغوشم جا بدم و دوم برکتی که به زندگی ما اوردی  خدا کنه سال جدید هم برامون سال پر برکتی باشه و سایه بابا جون 120 سال رو سرمون باشه و تنش سالم باشه الهی امین

عزیانم به 3 جهت امروز اومدم اینجا مطلب بزارم

اول اینکه گل دخملم در 251 روزگیش یهو خودش بلند شد و دستشو به مبل گرفت و ایستاد

اینقدر از دیدن این صحنه شوکه شدم مامان جونمممممممممممممم

خودتم کلی ذوق کردی و این کارو هی تکرار میکردی

این هفته اخر ویروس سرما خوردگی به خونه ما هم وارد شد و بنده 2 تا پنی سیلین نوش جان کردم و نیکا جونم هم خیلی مریضه و دیشب تب کرد الهی قربونت برم که امروز همش گریه میکردی

امروز هم ٢ روز که هیچی نخوردی همش بهانه گرفتی اینقدر دیگه اذیت شدم نشستم خودمو زدم نگی مامان دیونه شده ها اخه ما اینجا تنها هستیم و من از اینکه این دوروز واسه سرما خوردگی غذا هم نخوردی خیلی غصه داشتم قربونت برم من

ایشالا اگه خدا بخواد 28 اسفند ظهر عازم سفر هستیم شمال و تهران و در نهایت ولایت بنده

خداکنه اتفاق بدی نیافته و همه مسافرها به سلامتی به مقصدشون برسن

دیشب بابا جون طبق رسم هر سالمون که بین خودمون داشتیم واسه خرید طلا رفتیم بیرون و قسمت من یه دستبند خوشمل وقسمت شما هم یه دستبند قشنگ شد وقتی دستبند رو دستت کردی هی تکونش میدادی و میخندیدی

دست بابا داود درد نکنه مرسی از عیدی قشنگت

و خبر بعد اینکه 28 اسفند سومین سالگرد ازدواج من و بابا داود جونه مامان جونم همیشه خدارو به خاطر داشتن چنین مرد خوش قلب و خانواده دوستی شکر میکنم الهی همیشه تنش سالم باشه 1000000 بوس برای بابا جون داود

همه شما گلها رو به خدای مهربون میسپارم تا سال اینده بای باییییییییییییییییییی

دخملی به دستبندش خیره شده و خودش ایستاده

بوسسسسسس

شکلکهای جالب و متنوع آروین

دخملی با بادکنکش که بابال خریده خیلی بازی میکنه و دوسش داره

نازیی

شکلکهای جالب و متنوع آروین

عشقیییییی

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

ناناس من

 

 ziba

دستبند

ziba

عروسک نیکا جونی

عکس عروسی مامان در ادامه مطلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان گیسو
27 اسفند 90 2:24
سلامممممممم دوست گل خودمممممممممم
وایییییییییی الهی من فدای این دختر نازم بشم
ماشاا... هزار ماشاا...
چشمم کف پاش
دوستم خریداتون هم مبارکککککک
الهی به دلخوشی استفاده کنید
عزیزم ببخش دیر شد تا دونه دونه بیام به خونه هاتون طول کشید
الهی سال خوبی در پیش داشته باشین
بوسسسسسسس
الهی قربونت بشم اینقده دلم واستون تنگ شده بود شما هم سال خوبی داشته باشین بوسس

فرناز/مامان ريحانه
29 اسفند 90 0:34
سلام دوسى جونم، سالگرد ازدواجتون مبارك. نيكاجون دستبند نو مبارك، با ريحانه ست كردين خاله،باباش براى 2 ماهگيش فكر كنم آورده بود،آخه خودش فروشنده ست. عكس اولى پر از عشقه،يعنى خود زندگيه بس كه نازه با اون لباس قشنگش، بخورمت نفسم. ولايت خوش بگذره. ما هم ولايت خودمونيم هههههه.
هديه
29 اسفند 90 11:05
سلام عزيزم.....عيدت مبارك...تن شاا... سال پر خير و بركتي داشته باشيد... ني نيتم روز به روز داره نازتر ميشه... ببوووووووووووووووووووووووووووسش.. دستبندشم مباركش باشه
هديه
29 اسفند 90 11:06
اي جوووونم...ماشالا نازي عزيزم....عكستون خيلي خوشگلههههههههههه
مامانی شیما وحدیث
1 فروردین 91 2:57
آرزویم این است نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد . . . نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز . . . و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد . . . و به لبخند تو از خویش رها می گردد . . . و تو را دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد ............................... هرروزتان نوروز نوروزتان پیروز با آخرین پست سال به روزم ومنتظر جضورسبزت
مهسا
5 فروردین 91 14:02
سلام سال نو رو به شما تبریک می گم و آرزوی بهترین ها رو در سال 1391 دارم قربون نیکاجون برم من بوسسسسس عکس عروسیتون خیلی قشنگه انشا ا... همیشه شاد باشید
مامان ایلیا
12 فروردین 91 23:33
سلام یه سلام سبز تقدیم این خانواده 3 نفره عیدتون مبارکه ایام به کام عزیزم معلومه دیگه از این بابا مامان خوشگل دخمل هم میشه شکل فرشته ها خیلی نازه هزار ماشالا چشماش به کدومتون رفته ؟به ما هم سر بزنین خدا رو چه دیدین شاید خدا خواست تو اینده فامیل شدیم؟؟؟
مامی امیرحسین
24 فروردین 91 11:16
آخی عزیزم عیدت مبارک.ماشالا به این دخمل ناز.چه دستبند خوشگلی عیدی گرفتی خوشبحالت.میدی منم بپوشمش برم عروسی؟ راستی سمانه جون ادامه مطلب نداشت پستت که!
ثمين
9 اردیبهشت 91 0:16
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید...
جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........
منتظرتون هستم...
حتماااااااااااا

صفورا مامان آوا
9 اسفند 91 15:12
کلللللی از پستاتو نگاه کردم خییییییییلی شیرینه دخترت ما شا ا...