ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 7(هفته 31)

1390/2/26 0:25
نویسنده : مامان سمانه
718 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی مامان این روزها اصلا برام نمیگذره و ثانیه تانیش رو اعصابم راه میره.نفس تنگی هام بیشتر شده و همش عطش دارم .هر چی آب طالبی وهندونه میخورم هیچ فایده که نداره فقط دسشویی رفتنمو زیاد میکنه.

گل مامان اگه خدا بخواد دیگه چیزی به اومدنت نمونده نمیدونی من و بابا داود چقدر منتظر اومدنت تو بغلمون هستیم.

ناز ناز مامان هر شب میرم تو اتاقت و لباساتو بو میکنم و باهاشون حرف میزنم انگار تو توش نشستی.

نگی مامانم دیونه شده ها اینا طبیعی مادر جان

طی یه خبر فهمیدیم شاید تا تیرماه کار بابات جور بشه و برگردیم تهران

 niniweblog.com

نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت

خوشحال هستم از رفتن و ناراحت از اینکه اینهمه واست وسایل خریدیم نمیدونم راضی هستیم به رضای خدا

امروز ساعت 6 رفتم دکتر و خدارو شکر تمام نگرانی هام بی مورر بود خانم دکتر گفت ننینی جون رشدش کاملا طبیعی هست و قلبت هم مثل ساعت میزد و گفت ایشالا 2 هفته دیگه که بیای واست سونو میدم.

مامان جونی بابات هم دیروز رفتن تهران که بساط اومدنت رو محیا کنه .دستشون درد نکنه.

niniweblog.com

یه هفته هست که دلم خیلی تنگی میکنه .نمیدونم چرا بابایی هم که شبها به خاطر کارش دیر میاد منم کاملا بیحوصله شدم .اینقدر هم هوا گرمه که نمیتونم یه بیرون برم .

پی نوشت:دختر گلم نیکا جون ایشالا خدا پا قدم خیری بهت بده که با اومدنت زندگی منو بابا رو متحول کنی .البته از روزی که تو دلم اومدی به وضوح برکت رو تو زندگیمون داریم میبینیم.خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

فرناز
26 اردیبهشت 90 1:49
سلام دوستم،

خدا رو شکر که حال نیکای عزیزم خوبه

دیدی گفتم نگرانیت بی مورد بود؟

ایشاا... هر چی خیر هست پیش پاتون باشه

طالبی و هندونه رو منم هستم

اره الکی داشتم به خودم استرس میدادم.خانم دکتر گفت طالبی بخور اما هندونه کم .چون قند داره.خوب چیکار کنم نینی دلش میخواد
مامان اراد
26 اردیبهشت 90 2:46
سلام.انشاالله به سلامتي فارغ شي.قدم دخمل نازتونم مبارك. راستي حرم رفتي برا ما هم دعا كن و سلام رسون باش.به ما هم سر بزني دوست جون


مرسی خانمی .راستش هفته پیش رفتم اما اینقدر هوا گرم بود که حالم بد شد.ایشالا قبل زایمانم دوباره میرم و یادتونم
صبا
26 اردیبهشت 90 13:19
سلام
وسایل نی نی گلت مبارک باشه و امیدوارم به سلامتی زایمان کنی و نیکای گلت رو تو بغل بگیری دوستم...
مرسی خانمی .فقط برام دعا کنین.

مامان فرشته
26 اردیبهشت 90 13:25
سلام گلم
خدا رو شکر که نیکای نازنینمون سالمه
ممنونم از محبتت سمانه نازنینم
ان شاا... به سلامتی این چند هفته هم بگذره و گل خاله بپره تو بغل مامانش بوسسسسس
مرسی خانمی و نینی شما هم همینطور.راستی کدوم بیمارستان میری؟

مامان هلیا
26 اردیبهشت 90 15:10
سلام مامانی
وبلاگتو خیلی تصادفی دیدم همه رو که خوندم یاد خودم میافتادم همش انگار منتظر یه حادثه بودم دلم میلرزید هی مگفتم نکنه برای دخملیم مشکلی پیش بیاد خیلی میترسیدم ولی الان که فکر میکنم میبینم که خیلی حساس شده بودم در صورتیکه نبایداینجروی باشی فقط توکل کن به خدا خودش بهت داده پس لیاقتش رو داری
خوشبحالت قدر این دوران رو بدون واقعا" طلاییه چرا که آدم به خدا خیلی نزدیک میشه چون یه واسطه بی گناه و معصوم داری سعی کن این رابطه را حفظ کنی دستت رو رو شکمت بزار و زیارت عاشورا خیلی بخون انشااله که سالم و سلامت نی نی مون به دنیا بیاد
مادران تهران یا مشهد
من لینکیدمت چون از احساسات خوشم اومد و میخام در جریان به دنیا اومدن فرشتت باشم اگه خواستی تو هم بلینک.
بوس مواظب خودت باش
سلام گلم مرسی از لطفتون.با اجازه میلینکمت گلم.خانمی هر روز آیه الکرسی و یاسین میخونم و فوت میکنم به نینی .تهران خانمی




هديه
29 اردیبهشت 90 9:53
سلاااااااام......اي جوووووونم......وبلاگ قشنگي داري......
ايشالا نيكا جون به سلامتي به دنيا بياد
مرسی گلم .بوسسسس

آرمین
2 خرداد 90 11:05
موفق باشی خوشحال میشم به ما هم سر بزنید

مرسی گلم .میام پیشتون