ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 47

1391/2/16 16:27
نویسنده : مامان سمانه
670 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم من و بابا جون از روزی که دنیا اومدین هر ماه واسه شما تولد گرفتیم و یه کادو بهت دادیم

دیروز هم بابا جون گفتن بریم و هر چی دخملی لازم داره واستون بخریم

نتیجه این شد که رفتیم و از مغازه پلیز مام 3 دست تاپ و شلوارک و بلوز شلوار خیلی خوشمل مارک تاپ لاین خریدیم اینقده خوشملننن و بهت میاد .مبارکت باشه گلم

بعدش رفتیم اسباب بازی فروشی و گفتیم هر چی که شما بهش بیشتر علاقه نشون دادی بخریم که نتیجه این شد که به یه گوزن بادی که دم در اسباب بازی فروشی بود گیر دادین و ما هم همونو واستون خریدیم .خیلی دوسش داری خودت روش میشینی و شروع میکنی به پیتیکو کردن قربونت برم عزیزم

دیروز ظهر که بابا تو پارکینگ مشغول مرتب کردن ماشین بود ما هم رفتیم و به بابا جون آب یخ دادیم و نیکا با کالسکه یه خورده تو حیاط آفتاب گرفت

شکلکهای جالب و متنوع آروین

نیکا و گوزنش

+

 

شکلکهای جالب و متنوع آروین

نیکا در پارکینگ

+

شکلکهای جالب و متنوع آروین

دخملی کف پا رو نخورررررررررررررررررر

+

شکلکهای جالب و متنوع آروین

لباسهای دخملی

+

شکلکهای جالب و متنوع آروین

من عاشق ایناممم  

 

 +

 +

از این شلوارتم خیلی خوشم میاد چون توش پر خرگوشه

مبارکت باشه عزیزم

ماشالا دیگه لباسهای قبلیت واست تنگ شده بود دوست دارم عشق کوچولوی مااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان آرینا موفرفری
16 اردیبهشت 91 16:40
مبارک باشه عزیزم خیلی خوشگلن.
راستی آرینا هم یه گوزن همین شکلی داره خیلی هم دوسش داره.
آخییییییییییییییی

هديه
17 اردیبهشت 91 0:27
سلام عزيزم.....الهيييييييييي چقده تو نازي دخمل كوشولوو
nafi3
18 اردیبهشت 91 18:25
سلام نیکا جونم اولا" ده ماهگیت مبارک دوما" همه لباسات و گوزنت خیلی نازن بوووووس
مامان ایلیا کاکل زری
19 اردیبهشت 91 10:09
سلام من عاشق دخترتونم ودلم واسش تنگ میشه میام بهش سر میزنم خیلی نازه ماشالا چشماش خیلی خوشگله اسپند یادت نره و منم منتظرم یه بارم شده بیای پسملی منو هم ببینی در ضمن لینک شدین با اجازه ؟؟؟


ممنونم گلم حتما منم میلینکمتون.بوسسسسسسسسس


مهسا
19 اردیبهشت 91 21:43
سلام قربونت برم نیکا جون خاله کف پات خوشمزست؟ مبارکت باشه عسلم لباسای قشنگت بوسسسسسس
فرناز/مامان ريحانه
21 اردیبهشت 91 2:20
سلام نيكاجونم 10 ماهگيت مبارك،
به به چه لباساى خوشملى هم گرفتين،دست مامان بابات درد نكنه.
مامانى كاش تنش مى كردى و عكس مىگرفتى.

قربونت برم چشم سر فرصت میزارم

مامان ایلیا کاکل زری
21 اردیبهشت 91 22:44
تمام عالم امکان فدایت ای مادر

تمام عمر میکنم دعایت ای مادر

تمام روزی من از دعای خیر تو بود

وحاضرم که دهم جان برایت ای مادر

چه خواب های قشنگی زقصه های تو دارم

وتا ابد من مسکین گدایت ای مادر

چه گیسوان سپیدی چه درد های زیادی

واز خدا طلبم من شفایت ای مادر

چه رنج ها که کشیدی برایم ای مادر

چکار کرده ام عمری برایت ای مادر

هزار بوسه به دستت برای این همه مهر

هزار یاس سپیدم به پایت ای مادر
روزت مبارک
ممنونم روز شما هم مبارک

مامی امیرحسین
22 اردیبهشت 91 11:01
مبارک باشه خیلی خوشگلن.حتما به نیکا جونمم خیلی میاد.روزت مبارک سمانه جون...


ممنونم روز شما هم مبارک
نگین مامان رادین
23 اردیبهشت 91 16:10
کردم از علم سوال می توانی آیا معنی مادر را بهر من شرح دهی گفت نی نی هرگز من برای این کار منطق وفلسفه وعقل وزبان کم دارم قدرت شرح وبیان کم دارم ......................................... روزتان گلباران
مهسا
24 اردیبهشت 91 10:54
سلام مامانی نیکا جون این روز رو بهتون تبریک می گم انشا ا.... همیشه سلامت باشید و سایتون رو ی سر نیکا گلی باشه
مامان رامیلا کوچولو
25 اردیبهشت 91 20:38
بهترین تبریک ها رو در زیباترین کادوی آرزو پیچیده و با بر چسب سلامت به آدرس زیباترین گل تقدیمت می کنم . * روزت مبارک *
مامان گیسو جون
26 اردیبهشت 91 3:06
سلاممممممم عزیزم خوبی ؟ ای جانم مبارککککککککککک عزیزم الهی به شادی بپوشی
مریم مامان نخودچی
28 اردیبهشت 91 17:03
سلام عزیزم...
واب ببخشید در اولین فرصت...
فقط برام بدار تو کدوم ماه سیسمونی...
jنیکا تو ماه تیر دنیا اومده خاله

مامان گیسو جون
4 خرداد 91 22:27
کجایی ؟

هستم گللمl
فرناز/مامان ریحانه
6 خرداد 91 2:33
حتما مرورگرت فایرفاکسه برای همون اگه با اکسپلور باز کنی مشکل حل میشه... بازم خبرم کن
فرناز/مامان ریحانه
6 خرداد 91 2:34
خبرم کنی ها یادت نره ...
فرناز/مامان ریحانه
6 خرداد 91 2:48
چی شد ؟؟؟


مرسی عزیزم بلاخره با موبایل دیدم الهی فدای دخمل برم که یه سالش شده بوسسسسسسسسسسس
نسترن
9 خرداد 91 12:05
پس این دخملی اصالتا شمالی که ماشالله اینقده خوشگل و نازه
من چند وقتی بهت سر میزدم دیدم اپ نمیکنی فکر کردم دیگه وبت رو نمیخوای ادامه بدی

سلام عزیزم نه نیکا واسم وقت مگه میزاره که بیام.نه خاله ما شمالی نیستیم چرا به این نتیجه رسیدین؟
مریم مامان نخودچی
9 خرداد 91 12:29
شرمنده دیر شد....
3030

بوسسسسسسسسسسسسسسس
Aida
9 خرداد 91 19:55
وای!! چه دختر ماهی!!
من عااااااااااااااااااشق دخترم .میبوسمت نیکای نازم.
خدا براتون حفظش کنه این دسته گل رو


مرسی که پیش ما اومدی بوس من میلینکمتون
مامانی
20 خرداد 91 13:03
سلام نمکیه این خانومی هزار هزار ماشالله مامانش من تازگی یه وبلاگ درست کردم که شاید به درد شما و این ناز نازیتون بخوره منتظرم حتما بهم سر بزن