ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا6(هفته 30)

1390/2/27 0:21
نویسنده : مامان سمانه
1,988 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانهی عزیز.امیدوارم حال همه نینی ها دنیا اومده و تو راهی خوف باشه.از احوالات خودم و نیکا جون واستون بگم.

تو این مدت که غیبت داشتم گفتم که قراره واسمون مهمون بیاد.همون چهارشنبه مامان جونیها رسیدن و 5 شنبه رفتیم برا خرید سیسمونی .وای نیکا جونم با خاله نانا اینقد چیزهای خوشمل واسه شما دخترا خریدیم .هی ذوق میکردیم .مامان جونی هم هی میگفت لباس زیاد نخرید مگه ما گوش میدادیمniniweblog.com

.از ساعت 5 تا 9 یه سره راه رفتیم.خیلی خوش گذشت.روز بعد هم پرده اتاقتو دایی جون واسمون نصبید و اتاقتو چیدیمniniweblog.com

فقط یه سری چیزهای تزئینی اتاقت مونده گلم .هر وقت کامل شد عکساتو واسه خاله ها میذارم.این هفته دوشنبه وقت دکتر داشتم با اینکه تو ماه هشت رفتم اما در کل 5 کیلو اضافه وزن داشتم .دکتر که میگفت دخملت طبیعیه اما من میترسم خاله ها نکنه نینی رشد نکنه.یه کار اشتباه کردم وزنه خریدم هی تند تند خودمو وزن میکنم استرس میگیرم.موقع بارداری 60 بودم .2 کیلو تو ماههای اول کم کردم الان 64.600 هستم .هر روز واسه اینکه نینی جونم زردی نگیره عرق کاسنی میخورم اما حالمو بد میکنه .تنگی نفسم هم زیاد شده .آمپول رگام هم زدم.وای خاله ها پس کی این دوماه تموم میشه نینی جونم بیاد تو بغلم.برای فرناز جون مامان ملینا خیلی دعا میکنم که نینی سالم باشه.این عسک اتاق دخملمه .البته هنوز کامل نشده.کمدش هم دیده نمیشهاتاق نینی

پی نوشت:دختر نازم نیکا .نمیدونی این روزها چقدر خوابیدم واسم مشکل شده .از ترس این که بند نافت نپیچه همش این ور و اون ور میشم .خدا نگهدارت باشه نازنین مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان فرشته
19 اردیبهشت 90 16:16
سلام عزیز دلم
مبارکههههههههه
آخ جون سیسمونی
زودتر عکس بزار مامان جون
این فکرها چیه می کنی
شدی بدتر از من
دیگه نبینماااااااااااااااا
دعوات می کنم
بوسسسسسسسسس
اخه گلم میشه فکر نکرد.نمیدونم چرا وزن کم کردم از استرس دارم میمیرم .امشب اگه دکترمو گیر بیارم میرم تا خیالم راحت بشه.چشم عکسارو هم سر فرصت میزارم خانمی

مامان روژین
20 اردیبهشت 90 11:08
وایییییییییییییییییی . چه کیفی کردی اتاق فینگیل جون رو چیدی .
راستی عزیزم برای چی اینقدر عرق کاسنی میخوری . بعد از اینکه بجه به دنیا اومد تو 10 روز اول تو سبزی ها گشنیز زیاد بخور و تو میوه ها لیمو شیرین اگه گیر آوردی زیاد بخور و هر 2 روز یه بار اندازه یه بند انگشت به نی نی ترنجمین بده . خیالت راحت . زردی نمیگیره . من خودم همین کارها رو کردم . روژین جون سرو مو رو گنده بزرگ شده .
سلام گلم .آره خیلی کیف میده.هر شب مثل ندیدها میریم تو اتاق نینی هی قلبون وسایلاش میریم.مامان خانمی واسه وزنم نگرانم

فرناز
21 اردیبهشت 90 0:42
سلام سمانه جونم
واااااااااای چقدر ذوقیدم وقتی دیدم برام دعا کردی
یه دنیا ممنونم
منم اول بارداری 60 کیلو بودم و الان که تو هفته 37 هستم 72 کیلوام.
نگران نباش نی نی نیکا از ذخایر بدنت رشد می کنه.
کمد کیتیش هم مبارک باشه خیلی قشنگه.
زودی بیا بقیه عکسا رو هم بذار که دلمون آب شد.
مرسی خانمی قابلتو نداشت .فکر کنم اون یکی عکسو ندیدی کل اتاق تو اون یکی عکس هست خانمی

مامان فرشته
21 اردیبهشت 90 1:55
سلام عزیز دلم
چی شد دکترت رو گیر آوردی ؟
به من خبر بده
منتظرم
ان شاا... که هیچ مشکلی نیست دوست خوبم
سلام گلم.اره باهاش حرفیدم اول کلی دعوام کرد که چرا هی خودمو وزن میکنم .گفت همه چی نرماله و برنج و نمک و اجیل بیشتر بخورم.خیالم راحت شد

فهیمه
22 اردیبهشت 90 19:12
آیا می دانید كودكان با گریه های مختلف خواسته های خود را اعلام می كنند؟ آیا می دانید هرگریه خاص كودك نشان دهنده یكی از خواسته های اوست؟! آیا می دانید هر گریه کودک نشان دهنده یکی از خواسته های اوست ؟ مترجم گریه کودک نفوذ به دنیای پر رمز و راز کودکان پرفروشترین محصول در ارتباط با كودكان در سال 2009و2010 بهترین محصول برای مادران شاغل قیمت: 4,000 تومان
مامان روژین
23 اردیبهشت 90 2:57
سلام .
اتاق نی نی خیییییییییییییییییییلی خوشگل شده . مبارکه .

راس میگی .مرسی خانمی هنوز کار داره در و دیوارش
مامان روژین
24 اردیبهشت 90 15:35
بووووووس .

قلبونت
رخساره
25 اردیبهشت 90 15:54
عکس نوگل زندگیتان را در تابلو فرش ماندگار کنید .
مامان فرشته
25 اردیبهشت 90 18:11
سلام گلم خیلی مبارکههههههه
ماه شده ان شاا... به سلامتی


سمانه جون من پارسال تو هفته سی و دو پسرمو از دست دادم برای همینه که اینبار ترسم بیشتر شده دلیل خاصی نداشت دکترم گفت احتمالاً به خاطر فوت خواهرم بوده


وای خانمی جونم ترو خدا ببخش فضولی کردم .ایشالا خدا یه دخمل سالم و ناز بهت بده و روح خواهرتونم شاد .بازم ببخش گلم
نازنین نرگس نفس مامان
2 خرداد 90 1:14
مبارکه مبارکههههه مبارکهههههه مامان با سلیقه
بوسسسس