ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 8(استرس)

1390/2/29 13:44
نویسنده : مامان سمانه
648 بازدید
اشتراک گذاری

از روزی که نینی جون تودلم اومد مهمونی بابایی گفت که زایمانت باید تهران باشه.آخه معنی نداره شناسنامه والدین تهران باشه اونوقت بچه مشهد دنیا بیاد.برای همین بهترین راه پرواز بود چون هم تایمش کمه هم راحت تره.2 ماه پیش زنگ زدم هواپیمایی و پرسیدم .میگم تو این جا هر کی هر چی میخواد مگه راسته .گفتن پرواز زیر 4 ساعت با نامه دکتر ایرادی نداره.دکتر خودم که گفت من برات نامه میدم.امروز همین طوری به سرم زد که دوباره زنگ بزنم میگه که خانم زیر 32 هفته ایرادی نداره بیشترش و نمیزارن.منو میگی میخواستم بشینم و گریه کنم.دوباره زنگ زدم فرودگاه و با خود دکتر هواپیمایی حرف زدم .ایشون فرمودن  فقط تا هفته 36 مجوز میدم .حالا ترو خدا ببین تمام برنامه ریزیهامون بهم خورد.اخه قرار بود 8 تیر برم.

niniweblog.com

حالا مجبورم اول تیر خودم تنها بدون بابایی برم.دکتر تهرانم که تاریخ زایمانو معلوم کرد بگم شوشو هم بلیط بگیره.اما از الان استرس گرفتم که این 1 ساعت تنها بدون بابایی نکنه حالم بد بشه.

شوشو هر چی میگه بذار منم بیام بهش میگم آخه مرخصیتو بزار واسه همون موقع.چیکار کنم دلم نمیاد.ظاهرا هواپیمایی ماهان از همه بهتره .بازم شما مامانهای عزیز اگه اطلاعاتی دارین به من بدین.بلیط ما اکثر مواقع ایران ایر بود اما سخت میگیره واسه همین گفتم ماهان بگیرم.نمیدونم اینم شده واسه ما درد سر.میبینی جوجو محل تولدت هم واسه ما شده درد سر.ایشالا هر جا دنیا بیای سالم باشی عزیزم.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

هديه
30 اردیبهشت 90 11:41
سلام عزيزم......پدرتون درست ميگه.....برو تهران.....
اما خوب مگه نميشه پدرتون يكي دو روز قبل از پرواز بياد مشهد تا با هم برگرديد تهرااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟
ايشالا همه چيز درست ميشه

سلام گلم .منظورم از بابایی شوشو هست .اخه خیلی نمیتونه مرخصی بگیره گلم
اا
30 اردیبهشت 90 11:42
اااا
مامانی شیما وحدیث
31 اردیبهشت 90 0:41
سلام مامان جوجه نارنجی .اولا که ازته دلم دعامیکنم نی نی ما خوشکل وسالم به دنیا بیاد .دوما ماهانم خوبه اما ایران ایر بهتره .سوما به نظرمن هیچ عیبی نداره که بچه مشهد به دنیا بیاد .مهم شخصیت آدم تو بزرگیشه .
چه حرفی زدم خودم موندم توش .
تا نرفتی یه سری بزن

دیگه چیکار کنم خانمی .البته ما اینجا غریبیم و مادر شوهرم اصرار داره برم خونه اونا.ایران ایر یه خورده سخت میگیره خانمی .تا قبل رفتنم هر هفته میام گلم
مامان فرشته
31 اردیبهشت 90 1:33
سلام عزیز دلم خوبی ؟
ای جانم قربونت برم چه فرقی داره کجا به دنیا بیاد
مهم اینکه سلامت باشه
من و همسرم هم متولد تهرانیم اما گیسو رو می خوام کرج به دنیا بیارم
می دونی به نظر من به استرس و ریسکش نمی ارزه تا تهران برم هر چند تهران تا کرج فقط یک ساعت هم نیست
امیدوارم قسمتش هر شهریه صحیح و سلامت چشم به دنیا باز کنه
بوسسسسسسسسس
ایشالا همه نینی ها سالم دنیا بیان.چیکار کنیم دیگه شوشو جان میگه نه .بوس

مامان هلیا
31 اردیبهشت 90 12:48
عزیزم با هرچی میای امیدوارم صیحیح و سالم بیایی و بیمارستان مادران نی نی گلو دنیا بیاری پ

راستی مامان خودت تهران هستن؟
مرسی عزیزم بودن اما الان یه شهر دیگه رفتن

مامان فرشته
1 خرداد 90 15:11
بوس بوس
ماچچچچچچچچچچچچ

نازنین نرگس نفس مامان
2 خرداد 90 1:09
ایشالا همه کارا روبه راه میشه سوگل شما هم سلامت به دنیا میاد
مرسی گلم لطف داری