ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 74(20 ماهگی)

1391/12/16 1:46
نویسنده : مامان سمانه
1,113 بازدید
اشتراک گذاری

  شکلکهای جالب آروینعزیز دلم 20 ماهگیت مبارک

عسل مامان دیگه داری تند تند بزرگ میشی روز به روز شیطون تر از قبل

بهار نزدیک و من و دخملی هم مشغول روزانه های خودمون هستیم .امسال که ما خونه تکونی نداشتیم چون تازه اومدیم اینجا خونه تمیز بود و فقط یه مقدار خرید عید دارم که یکشنبه با نینی گولو رفتیم خیابون بهار و بعد 3 ساعت چرخیدن بلاخره خریدهای نیکا تموم شد و راضی برگشتم خونه

عزیز دلم انشالا به شادی بپوشی عزیزم.

++

شکلکهای جالب آروین

++

شکلکهای جالب آروین

++

شکلکهای جالب آروین

خدارو شکر عزیزم از روزی که از شیر گرفتمت هم غذا خوب میخوری هم واسه خوابیدنت مامان رو اذیت نمیکنی وقتی موقع خوابت میشه 100 cc شیر میخوری بعد پیش هم دراز میکشیم و یه خورده با هم حرف میزنیم بعد من اروم چشمام رو میبندم شما هم یه چند دقیقه ای با خودت تکرارشون میکنی بعد که حس کردم دیگه تکون نمیخوری میبینم کهههههههههههههههه بله کوچولو خوابیدهههههههههههه

به همین راحتییییییییییییییییییییییییی خدارو شکر گل مامان

عزیز دلم در تاریخ 8/12/1391     3  تا از دندونهای پایینت هم به راحتی در اومدن و الان جمعا 11 تا مروارید دارین❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

این هفته گفتم یه خورده جای مبل ها رو عوض کنم و 2تا از مبل ها رو بیارم جلو اپن که واییییییییییی که پشیمونم کردی از این کار

کار هر روزت شده به سرعت باد میجهی رو مبل و بعد هم اپن و رسیدن به شمع های مامان بیچاره

++

شکلکهای جالب آروین

+

شکلکهای جالب آروین

اینجا هم برای کشیدن رو میزی داری نقشه میکشی

++

لغاتی که تو این چند روز تلفظ میکنی:

سبزی - مداد -آبی - سبز -خاله -سلام مامان -النا -تخ مرغ (تخم مرغ ) -سبز مینی (سیب زمینی )-

سبد -فیل - سگ -پیشی ( با صدا ) شامپو -

عزیز دل مامان روز شنبه هوا خیلی گرم و بهاری بود برای همین با کالسکه راهی پارک شدیم

اصلا باورم نمیشد که این دخمل کوچولوی من باشه که خودش از پله های سرسره تند تند میرفت بالا و موقع پایین اومدن با صدای بلند میگفت  1 2 3 و سر میخوردیییییییییییییییییییییییییییییی Tree swingSeesaw

منم گذاشتم خودت مستقل بشی و حسابی بچه های پارک رو به وجد آورده بودی تا به خودمون بجمبیم  شدی سر دسته 7 تا بچه و همه میگفتن ماشالا چقدرزبل هستی و از پس خودت بر میاییییییییییییییییییییییییییییییییی❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

قربونت برم وقتی میبرمت پارک خودم هم باهات بچه میشم و بدو بدو میکنم خیلی کیف میده

امروز هم به مناسبت تولدت بابا برات وسایل نقاشی خرید 1 دفتر نقاشی و ست لوازم نقاشی شامل ( مدادرنگی و آبرنگ و مداد شمعی و ماژیک هست و با یه لپ تاپ عمو فردوس که کلی باهاشون ذوق کردی

عزیزم الهی همیشه لبات بخنده گل مامان

++

شکلکهای جالب آروین

هنوز نرسیده کفشات رو انداختی و مشغول بازی با هاش شدی

++

شکلکهای جالب آروین

++

شکلکهای جالب آروین

امروز با دخملی رفتیم یه عالمه تو حمام آب بازی کردی و دقیقا من هر جاتو که میشستم شما هم عین طوطی نینی رو میشستی بعد کلی آ بازی اومدیم بیرون و قتی که لباس پوشیدی رفتی تو پزیرایی که دیدم صدات نمیاد و طبق معمول حدس زدم باز داری یه کاری میکنی که با این صحنه مواجه شدم :

 omg17شکلکهای جالب و متنوع آروین  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 +

شکلکهای جالب آروین

++

شکلکهای جالب آروین

+

بله دیگه واسه خودتون خانمی هستین دیگه

عکس های متفرقه نیکا جونی

++

شکلکهای جالب آروین

++

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

عطیه
16 اسفند 91 11:43
مبارکه نیکا جوووووووونمممممممم
مادام بوفی
19 اسفند 91 15:54
سلام عزیزم قالبتون آماده شد......


salam azizam mamnoon man chand roze enternetam ghate vase hesab ketab behet sar mizanam boos
مامان بهراد
21 اسفند 91 8:02
مباركت باشه جوجه نارنجي نيكا خانوم چقدر ناز شدي هزار ماشاا...
چه لباساي خوگشلي مامان برات خريده به شادي بپوشي
عافيت باشه براي حموم رفتنت عزيزم اون كلاه هم خيلي بهت مياد
چشم نخوري الهي


قربونت برم خانمییییییییییییی
مهسا
22 اسفند 91 20:50
خوشگلم 20 ماهگیت مبارک انشاا....120 ساله بشی عزیزم بوسسسسسسسسسسسلباسای خوشگلت مبارک عسلم