ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 73

1391/12/7 16:24
نویسنده : مامان سمانه
735 بازدید
اشتراک گذاری

اندر احوالات گل دخمل در روزهای پایانی سال 1391 سال نهنگ

Saturday scraps, comments and graphics

عزیز دلم به همین زودی یه سال دیگه از با هم بودنمون گذشت و چقدر شیرین بود لحظه لحظه های با تو بودن .رشد کردن دخمل کوچولوم جلوی چشمام تو سالی که گذشت یادمه پارسال این موقع ها بود که تازه دستای خوشگلتو به مبل میگرفتی و بلند میشدی و ماچقدر ذوق زده میشدیم

بهار هم با همه خوبی هاش داره کم کم مهمونمون میشه و خداروشکر بیصبرانه منتطرم که لباسهای راحت بپوشی و بریم پارک عزیزم اما من همیشه عاشق پاییز و زمستون بودم

گل دخملی کارهاییکه تو این یه سال یاد گرفتی: 4 دست و پا رفتن - نانای نانای کردن -دندان دراوردن -راه رفتن و بلاخره حرف زدن بود

قربونت برم از تک تک کارهای شیرینت فیلم دارم واقعا یه وقتهایی دلم برای کوچولی هات تنگ میشه و میشینم نگاهت میکنم و اصلا باورم نمیشه تو اینقدر کوچک بودی

دخترم نیکا دلم میخواد همون طور که الان و من و بابا جون عاشقانه از بودن و کمک کردن به تو لذت میبری فردا که برای خودت بزرگ و خانم شدی از بودن با ما عار نداشته باشی و بدونی که بزرگترین نعمت های دنیا که دیگه پیدا نمیشن خانواده هستن گلم اینو بدون و آویزه گوشهات بکن که حتی حتی بدترین پدر و مادرها بهترین دوستهای آدم هستن میدونم که تو هیچ وقت من و بابا جون رو شرمنده نمیکنی گل مامان

عزیز دلم کلماتی که تو این چند روز میگی : داود رو خیلی خوشگل یاد گرفتی و وقتی بابا میاد خیلی قشنگ بهش میگی سلاممممممممممممممممم داودددددددددددددددد

وای که چه لحظه قشنگی و قتی اسم بابا رو صدا میکنی داود میگه از خوشحالی پر میکشم وقتی نیکا صدام میکنه

سلام _بغل _ مامانی _ هلنا _ ماندانا که به زبون شما هر دفعه یه جور تلفظ میشه دادانا مامانا

شیشه -داود رفت -داوود نیست -ادا (اداره منطورت مبیاشد)

دیروز بعداظهر که از خرید برمیگشتیم من یادم اومد برات شیر نخریدم که سریع رفتم مغازه که صدای گریه ات همه کوچه رو برداشته بود بعد از چند ثانیه دیدم صدا نمیاد برگشتم دیدم خداییییییییییییییییییییییی من دخملی دست تو دست داود تو کوچه دارن میانننننننننننننننننننننننننننننن

وای نمیدونی چه صحنه خوشگلی بود وقتی شما دوتا عشق هامو میدیدم که دست تو دست هم میاین الهییییییییییییی فدات بشم گل من

امروز هم بعد از اینکه کلی آتیش سوزوندی برای اولین بار تو رختخواب که برای سیسمونی که بزرگ هست خوابیدی بوسسسسسسسسسسسسسسسس

از امشب هم پروژه اینکه روی تخت خودت بخوابی اجرا میشود بوسسسسسسسسسسسس

 +++

  شکلکهای جالب آروین

عزیز دلم مامان خوب بخواب

++

 خیلی دختر باهوشی هستی و با اینکه یه بار فیلم تولد 2 قلو هارو دیدی هی میای به لپ تاپ مامان اشاره میکنی که  بشن بشن یعنی منو بزار رو صندلی بعد هی میگی تولد تولد 1 2 3 آتیش یعنی اینکه فیلم تولد رو بزار که توش میگن 1 2 3 و کیک رو میبرن عزیز دلم قربون اون هوشت برم من

  شکلکهای جالب آروین

 دیزوز توی tv یهو سرسره و پارک رو نشون داد یه دفعه دیدم دویدی سمت کمدت و کلاه سرت کردی با گریه هی میگفتی سرسر  سرسر یعنی بریم پارک سرسره سوار بشیم منو میگی چشمام 4 تا شد  شکلکهای جالب آروین

 

خدارو شکر از 4 شنبه که از شیر گرفتمت به غذا اومدی و دیگه شیشه هم نمیخوری و روزی 3 بار یه لیوان شیر رو با نی میخوری عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

صفورا مامان آوا
9 اسفند 91 8:42
خیلی از آشنایی باهاتون خوش بختم ممنون که به ما سر زدید حتما عزیزم خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
خییییییییییلی دختر نازی دارید و وبلاگ قشنگی کلی دیروز عکساشو نگاه کردم قبلا عکس تولدشو تو تم کفشدوزکیا دیده بودم اما وبلاگتونو ندیده بودم


قربونت برم عزیزم از آشنایی با شما خوشوقتم بوس
صفورا مامان آوا
9 اسفند 91 8:43
راستی اون هدبندا من تو این سایت سفارش دادم: ninibaft.ir


ممنونم گلم
صفورا مامان آوا
9 اسفند 91 8:48
راستی در مورد قابم پرسیده بودی اونو عمم از انگلیس آورده اما خودم تو ایران تو عکاسیا دیدم بگردی پیدا می کنی حتما


ممنونم عزیزم از اینکه جوابمو دادین بوس
مامان آرینا مو فرفری
9 اسفند 91 9:59
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(*)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$

سلام دوست عزیزم این مدت نبودم که به دختر نازت رای بدم ، خیلی شرمنده شما شدم.


عزیزمییییییییییییی
مامان ابوالفضل
10 اسفند 91 0:40
سلام عزیزم
چه فرشته کوچولوی نازی
خوش به حالت که از شیر گرفتی
خیلی سخت بود؟


نه گلم خیلی راحت بود
فرناز/ مامان ریحانه
11 اسفند 91 2:10
عزیزمیییییییییییییییییییییی نیکاجونم
بهاره مامان ونداد
11 اسفند 91 15:22
دختر خیلی نازی دارید اگه دوست داشتید به وب ما هم بیاید از تبادل لینک خوشحال میشیم
مامان بهراد
15 اسفند 91 8:27
عزيزم سلام خوبي اين مدت هم مريض بودم و هم درگير كارهاي تولد بهراد بودم باور كن امروز هم يه كم ناخوش بودم ولي ديگه رويم نميشد كه نيام و به وبلاگ دخمل گلت سر بزنم فقط شما نبودي تمام بچه‌هاي سايت از دستم راضي نبودن چون دير به دير به نت ميام بازم شرمنده ايشاا... دختر خانم گلتون نيكا جون هميشه سالم و تندرست زير سايه پدر و مادر باشن.
عزیزممممممممممم الان که ایشالا بهترین؟.قربونت برم تولد گل پسریت مبارککککککککککککککککککککک