ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 82 (روز مادر)

1392/2/11 0:47
نویسنده : مامان سمانه
730 بازدید
اشتراک گذاری

مادر عزیزم پیشاپیش

 

 روزت مبارک

 

++

امسال دومین سالیه که خودم هم لقب زیباترین واژه هستی رو تونستم از خدای مهربون هدیه بگیرم

دختر عزیزم مقام مادر بسیار بالاتر و با ارزش تر از اینهاست

مادر در واژه بسیار راحت گفته میشه اما در عملللللللللللللللللللل خیلی خیلی مقام بالایی هست دخترم هیچ وقت هیچ وقت دل مادرتو نشکون نمیدونی من تا خودم مادر نشدم اسم زیبای مادرم رو درک نکردم

الان که خودم مادر هستم میفههمم که چروک های دست لطیف مادرم همش و همش به خاطر خون دل خوردن برای بزرگ شدن ما بوده

الان که مادر شدم معنی دل دلواپس مادرم رو وقتی ثانیه ای دیر به خونه میرسیدم رو میفههم.

دخترم : برگ گلم توی دنیا مادر و پدر هیچ وقت پیدا نمیشن عزیزم همیشه سعی کن بهشون نهایت احترام رو بزاری گل مامان.

به امید روزی که شاهد افتخارات تو تو زندگیت باشم عزیزم و هیچ وقت نبینم دل مادرت رو به عمد شکسته باشی عزیزم .بوسسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 اردیبهشت 92 14:39
بهشت زیر پای مادرم نیست مادرم بهشت است. این روز بهشتی رو تبریک میگم دوست خوبم


ممنونم عزیزم بوسسسسسسسسسسسسسس
فرناز/ مامان ریحانه
11 اردیبهشت 92 21:38
ای زن
ای لطیف ترین گل بوستان هستی
تو شگفتی خلقتی
تو لبریز عظمتی
تو را دوست دارم و می ستایمت!
دست بر دعا بر می دارم و از خدای یگانه برایت برکت,رحمت و عزت می طلبم.


ممنونم عزیزم
مهسا
14 اردیبهشت 92 20:51
سلام سمانه جون روزتون مبارک انشاا.... همیشه سلامت باشید بوووووووووووووووووووووس


ممنونم عزیزمممممممممممم