ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 85(یه خبر خیلی خیلی غیر منتظره)

1392/4/27 1:12
نویسنده : مامان سمانه
794 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا نمیدونم چیکار کنم

ما تصمیم داشتیم یه همچین پروژه ای رو داشته باشیم اما نه الان

حداقل 4 سال دیگه

اما نمیدونم خواست خدا بود نمیدونم

اما به هر حال عزیزم به جمعمون خوش اومدی

++

این گل رو هم بابا به همین مناسبت تقدیم بنده نمودن

++

عزیزم هنوز تو شوک هستم

اما بابا میگه حتما خواست خدا بوده و ایشالا که قدمت برامون خیر باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مهسا
4 خرداد 92 22:43
سلام انشاا... که خیره


اره گلم
فرناز/ مامان ریحانه
6 خرداد 92 18:18







فرناززززززززززززززززززززززززززززززز نمیدونم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/////////
فرناز/ مامان ریحانه
6 خرداد 92 18:31
چیزی نمیگم که مطلبت لو بره ولی دارم از هیجان منفجر میشم .

کاش منم جراتش رو داشتم

شجاعتت رو تحسین می کنم.

من که مطمئنم خیره.

چقدر سخته راز دار بودن

بذار برم جار بزنم و به همه بگم

شوخی کردم.

از این به بعد هر روز اینجام ها گفته باشم می کشمت اگه بی خبر بذاری.


ای ناقلا عوض دلداری دادنته .دارم دق میکنم
فرناز/ مامان ریحانه
6 خرداد 92 18:37
خصوصی
فرناز/ مامان ریحانه
6 خرداد 92 21:34
می خواستم خاموش کنم گفتم یه سر بزنم
رزا
8 خرداد 92 16:12
سلام عزیزمغایشاالله خیره و مبارکه!


اای ناقلاااااااااااااااااا
فرناز/ مامان ریحانه
8 خرداد 92 18:10



ممنونم عزیزم
فرناز/ مامان ریحانه
11 خرداد 92 15:49
مهسا
11 خرداد 92 21:54
فکرکنم حدسم درست بوده می خواستم قبلا براتون بنویسم ولی گفتم شاید اشتباه کرده باشم ولی همچنان منتظرم رمز رو بردارید
مامان بهراد
27 خرداد 92 9:18
ما هم رمززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز
مهسا
27 تیر 92 10:18
انشاا.... به سلامتی قربون نیکا جون برم که میشه خواهر بزرگه


مرسی عزیزم ممنون
هدیه
3 شهریور 92 23:38
سلااااااااااام عزیزززززززم واییییییییییییی عزییییییییزم...دوباره ی نی نی دیگه تو دلت داری؟؟؟ ان شاالله که خیره گلم.. جنسیتش مشخص نیست فعلا؟