ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 90

1392/5/6 17:42
نویسنده : مامان سمانه
1,160 بازدید
اشتراک گذاری

+++

این روزهای من و دخملی خیلی سخت میگذره اخه چون هوا خیلی گرمه اصلا

 نمیتونم جایی ببرمت چون واقعا کلافه میشیم هر دوتامون

دیروز که اصلا دیگه کولر هم جواب نمیداد و من وقتی دیدم خوابیدی آروم

اوردمت جلو پنکه اخه مامانی گناه داشتی ازکولر فقط باد گرم میومد تو هم که

 فوق العاده گرمایی هستی

بعد از اینکه از خواب بیدار شدی با هم یه حموم یا بهتر بگم آب بازی دلچسب

رفتیم که کلی بهت خوش گذشت و البته این شده کار هر روز مون

به خاطر وضعیت جدید بنده هم علی رغم میلم که امسال کلی نقشه داشتم

 دوتایی بریم استخر نمیتونم استخر ببرمت و به حموم خونه فعلا اکتفا کردیم

++

عافیت باشه عزیزم

+++

قربونت برم که بازم سر دوربین کلی اشک ریختی و اعصاب برای مامان نزاشتی

+++

هفته پیش دیگه کلی دلم برات سوخت آخه یه ماهی میشد پارک نبردیمت و

 هم به خاطر گرما هم به خاطر مشغله بیش از حد بابایی که غیر از سر کار

 رفتنشون حالا دارن ادامه تحصیل هم میدن و دیگه کلا مسولیت شما افتاد

 گردن من و تنهایی رفتیم پارک

این دفعه اصلا بهت سخت نگرفتم و هر کار دوست داشتی کردی و کلی هم

بهت خوش گذشت

+++

کاملا معلومه که داره بهت خوش میگذره و شما اینجا داری جیغ میزنی

مگه میشه پارک بری و بلال نخوری  حالا جالبه بلال خودتو خوردی و دوباره با

چند تا نینی که بلال میخوردن باز یه نصفه بلال خوردی و من از ترسم شب کلی

 بهت نبات و عرق نعنا دادم

++

واقعا این گردش دو نفره بهمون خیلی چسسبید و اصلا باورم نمیشه من دیگه

یه دختر کوچولو دارم که با هم میریم بیرون از با هم بودن لذت میبریم عزیزم

همیشه خدا رو به خاطر داشتنت شکر میکنیم

موقع بیرون اومدن از پارک چشمت افتاد به چرخ و فلک و اینقدر گزیه کردی تا

 سوارت کردم خودم که داشتم از ترس میمردم اما تو خیلی خوشت اومد و و

قتی اومدیم خونه همش به بابا میگفتی چرخ و فلک نشستم و ذوف میکردی عزیزم

امروزهم چون هوا گرم بود بهت گفتم نیکا لخت باش که دیدم بهم میگی مامان

استرخ مو بیا و منم مرده بودم از استرخ گفتنت و و توپ هاتم ریختی توش و

جلو کولر کلی با خودت بازی کردی

+++

قربونت برم که یه خندت به همه چی می ارزه دیروز هم وزنت کردم بلاخره 10

کیلو شدی عزیزم

نیکا جونم امروز میخوام یه سری حرفها رو برات بنویسم

اینکه 3 ماه و نیم هست که یه فرشته اومده تو دل مامان هنوز نمیدونیم

میخوای خواهر دار بشی یا داداش دار

اما اینو بدون که اگه 10 تا دیگه نینی داشته باشم تو برای ما همون نیکا عزیز

 هستی

باور میکنی دعای هر روز من اینه که خدای یه نینی صبور و خوش اخلاق مثل تو

 بهم بده تو واقعا دختر خوبی بودی اصلا منو اذیت نکردی اینم اولین عکس از

نینی تو دلی مامان

++

خدا رو شکر که رفتم غربالگری و نینی مون صحیح و سالم بود و تارخ تولد رو

هم 25 دی ماه دادن امیدوترم شما دو تا برای هم غمخوار و سنگ صبور باشین

دوستت دارم گل مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مهسا
9 مرداد 92 15:50
سلام سمانه جون خوبید؟نی نی کوچولو و نیکا جونم خوبن؟
قربونت برم من چه ذوقی کرده نوش جونت عزیزم بلالل خوردی خاله جون
نیکا جونم حسابی مراقب مامانی باشی خانوم گلم
دوستتون دارم بوووووووووووووووووس


ممنونم عزیزم
♥مامان آمیتیس♥
18 مرداد 92 6:22
دعاهایت را اجابت كند آنكه آسمانی را میگریاند تا گلی را بخنداند. طاعات و عبادات قبول عيد سعيد فطر بر شما مبارك
♥مامان آمیتیس♥
18 مرداد 92 6:27
آفیت باشه نیکا جون نی نی جدید مبارک باشه ایشالا صحیح و سالم بیاد و قدمش خیر باشه برای ما هم دعا کنید ایشالا نی نی مون صحیح و سالم بدنیا بیاد نی نی دوم ما پسره
مامان پوریا جون
19 مرداد 92 18:50
مبارک باشه.انشالله قدمش پر برکت باشه سلام.وبلاگ دخترتون مثل خودش خیلییییییییی خوشکله.واقعا عکسهای قشنگی ازش گرفتین لطفا اگه میشه به وبلاگ پسرم سر بزنید خوشحال می شم نظرتون را در مورد وبلاگ پوریا جونم بدونم. ما منتظرتون هستیم.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
21 مرداد 92 0:25
واااااای خداسمانه جوووون مبااااارک باشه وقتی خوندم چشمهام گردشده بوداول فکرکردم سونوی نیکاجونه که گذاشتی ولی خیییلی جاخوردم امیدوارم صحیح وسالم بیادپیشتون و خوش قدم باشه عزیزم
ولی خیلی شجاعی دوستم
جیگرنیکاجونوبااون دمپایی روفرشی خوشجلش کلاه حمومشم که مثل دوستشه آفرین که ۱۰کیلوشدی
مواظب خودت باش دوستم


آنا جون باور میکنی هنوز کاملا تو شوک هستم اما کم کم دیگه دارم باهاش کنار میام که حتما خیره
شبنم
22 مرداد 92 11:55
سلام دوستان عزیزم این کلوپ تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/
مامان شايان
27 مرداد 92 12:39
نيكا جون خيلي نازي. بووووووووووس


ممنون عزیزم
صفورا مامان آوا
25 شهریور 92 13:32
خاله قربوووووووون اون تیپ باحاله حمومیت
ای جوووونم نی نی جدیدووووو ایشالا مثل نیکا جوونم یه بچه آروم و فوق العاده باشه


قربونت برم عزیزم
مامان آیهان
1 دی 92 16:34
ای جانم مامانی نی نی توراهی داری؟